Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) La meg presentere: President Mongler. Natta. EDIT: Skal det ikke være "DealExtreme" og ikke "Deal Extreme"? Endret 26. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette verket kaller jeg «Hensynsløs mob av Urge-elskende forumbrukere pisser på anonym forumbrukers kjærlige ønske om en god natt». Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 En (eller flere) slike når de kommer på lager igjen, + en slik. Spiller sjelden (les: aldri) på PC, men det kan vel komme godt med en eller annen gang senere. I hvert fall om jeg får Trackmania til å fungere. Lenke til kommentar
Sith Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Heisan. Da hadde man fått rota sammen pc-en igjen, nå mangler det bare å gjøre den klar til TG. Er det noe liv her? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) ? Calexico mini-anmeldelse: Faktisk ganske herlig. Original og stemningsfull musikk. Urge Intense mni-anmeldelse: Smaker som en dårlig drink du angrer på ha drukket dagen derpå. Endret 26. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Den ser utrolig god ut, men det er mulig synet bedrar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg holder meg til vanelig Urge. Shit må finne penalet mitt før i mårra vi har prøve!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 En (eller flere) slike når de kommer på lager igjen, + en slik. Spiller sjelden (les: aldri) på PC, men det kan vel komme godt med en eller annen gang senere. I hvert fall om jeg får Trackmania til å fungere. Det er nå du skal realisere drømmen om en liten lydløs og smekker mediacenter-maskin under TVen som du kan bruke som både spillmaskin (PC), spillkonsoll, og mediacenter for musikk, bilder og film. Alt styrt av en lekker fjernkontroll og to trådløse 360-kontrollere. Når du først er i gang å kjøper en wireless reciever til 20 dollars, mener jeg. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Kanskje en Eee Box kunne hvert løsningen. Mangler bare HDMI og litt konfigurasjon, så er drømmen en realitet Endret 26. mars 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette verket kaller jeg «Hensynsløs mob av Urge-elskende forumbrukere pisser på anonym forumbrukers kjærlige ønske om en god natt».V2: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 NICE! Jeg skal ønske meg sånne paint-skills til jul. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kanskje en Eee Box kunne hvert løsningen.Mangler bare HDMI og litt konfigurasjon, så er drømmen en realitet Den har for svak hardware. Man må ha litt mer punch fra CPU-en for å emulere gamecube/ps2, og spille av 1080P. Vil man spille litt nyere PC-spill trenger man også et vifteløst men brukbart skjermkort, det samme gjelder om man vil ha videoakselerasjon av HD-materiale samt litt god kvalitet på emulerte spill. HDMI er nesten en nødvendighet og man bør ha en disk på en TB eller to så man kan ta opp TV direkte og slippe å streame alt annet fra en server. Et par år frem i tid så ordnes dette med en SSD og noe billig men kraftig og vifteløs hardware med integrert akselerasjon av H264. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 NICE! Jeg skal ønske meg sånne paint-skills til jul. Jeg ønsker meg humoristisk sans til jul. Det blir liksom ikke det samme, til tross for at jeg har på meg Petter-masken og alt. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Takk for linken i signaturen din, Gapwick. Slutter meg til det som står der! Med fri i morgen vil jeg bare ønske alle og enhver (fortsatt) god uke inn mot helga! Og: Lev mens du gjør det - det gjør jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Bah, sovna en gang mellom halv ni og halv ti og våkna nå. Great. Nakken verker maks -_- Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg ønsker meg humoristisk sans til jul. Det blir liksom ikke det samme, til tross for at jeg har på meg Petter-masken og alt. Det er en god start i det minste. ;D Jeg klarer faktisk ikke drikke om den Urge Intense-boksen. :-| NEWSFLASH: Nå blir Jan Thomas popartist Fyttisøren som jeg gleder meg! Endret 26. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Noe er veldig galt med søkefunksjonen på forumet. Den plukker ikke opp tekst som er nyere enn 15 dager, ser det ut til. Teit, jeg skulle jo på egotripp med å søke på nicket mitt. Og nå må den gå enda lenger tilbake! Sært. Endret 26. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg