Olum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg er liker ikke homser nei men du er jo dritkul da! å jeg stiller opp for kompisser uansett om de har en eller to amrer liksom! hehe. jeg skal ikke legge meg for mye opp i hva du mener om homser sånn generelt. Men sånn... avataren din er jo litt... gay =P (en av grunnene til at jeg elsker den ) mrbjoern er den morsomte homsen jeg kjenner i hvertfall Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eneste musikkspilleren som gjelder er Winamp. Gud jeg elsker Winamp. Alt fra brukergrensesnitt til funksjoner er elsk. Alle som bruker WMP burde konvertere til Winamp og bli frelst. Eneste man må passe på er å ikke installere alle tilleggsvalgene. Toolbars og "50 frie sanger" er ikke så artig å ha innstallert. Er enkelt å fjerne, men kjedelig anyways. har winamp selv, og synes at det er et utrolig bra program, er litt leit at jeg ikke får avinnstalert 50 free songs, pågrunn av en fucka C disk....Men jeg overlever Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 foobar2000 var veldig rotete. Alvorlig? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg tør påstå at jeg nyter livet som skeiv jeg da Du er så skitten. Måtte kommentere det der. x) Såeeee... Jeg kjeder meg. Sånn, siden jeg vet dere alle lurte. Noen som vil danse fugledansen eller noe for meg? ^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er du same eller? Kvart same Det er forøvrig tvillingbroren, Samebror også Er selv over halveis same og kan samisk flytende . Har også kofte da , cocks lyngenkofte hvis du lurer, ganske fet med nagglebelte, noen fete bukser, sko og stylet hår . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jeg er liker ikke homser nei men du er jo dritkul da! å jeg stiller opp for kompisser uansett om de har en eller to amrer liksom! hehe. jeg skal ikke legge meg for mye opp i hva du mener om homser sånn generelt. Men sånn... avataren din er jo litt... gay =P (en av grunnene til at jeg elsker den ) mrbjoern er den morsomte homsen jeg kjenner i hvertfall Jeg kjenner mrbjoern personlig, og for å være erlig, så er han ikke så utrolig morsom....men han er jo ganske grei uansett da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvordan er det å lete gjennom sanger i bibloteket? Har over 15 000 sanger så liker å finne fort frem . Er bare å trykke på "J" det og søke. Null stress. Har en 14 000 inne på playlista mi til en hver tid selv Fredrik: Den er lei. Dyrt å fikse eller? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Forresten, er det en pluggin for MSN i Fubar2000? http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?ti...28foo_msnalt%29 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Kjipt fredrik :/ Ja, egentlig. Er ikke sånn ufyselig dyrt. Om jeg får diagnosen gratis er det vel rundt en tusenlapp for en ny matte, men da må jeg ut med setet, av med setetrekk, bytte ut matten, og trekke på setet igjen. Blæh ;D EDIT: oooh, folk som liker Foobar her jo! Foobar er fremtiden. <3 Endret 21. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva skjer her i kveld da? sitter på jobb nå med 100%! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eneste musikkspilleren som gjelder er Winamp. Gud jeg elsker Winamp. Alt fra brukergrensesnitt til funksjoner er elsk. Alle som bruker WMP burde konvertere til Winamp og bli frelst. Eneste man må passe på er å ikke installere alle tilleggsvalgene. Toolbars og "50 frie sanger" er ikke så artig å ha innstallert. Er enkelt å fjerne, men kjedelig anyways. har winamp selv, og synes at det er et utrolig bra program, er litt leit at jeg ikke får avinnstalert 50 free songs, pågrunn av en fucka C disk....Men jeg overlever Funker last.fm i Winamp? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 foobar2000 var veldig rotete. Alvorlig? Ja. Yahoo Music Match: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Funker last.fm i Winamp?Ja Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Yepp det gjør det, Olum. I'm doing it. Sjekk signaturen. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Eneste musikkspilleren som gjelder er Winamp. Gud jeg elsker Winamp. Alt fra brukergrensesnitt til funksjoner er elsk. Alle som bruker WMP burde konvertere til Winamp og bli frelst. Eneste man må passe på er å ikke installere alle tilleggsvalgene. Toolbars og "50 frie sanger" er ikke så artig å ha innstallert. Er enkelt å fjerne, men kjedelig anyways. har winamp selv, og synes at det er et utrolig bra program, er litt leit at jeg ikke får avinnstalert 50 free songs, pågrunn av en fucka C disk....Men jeg overlever Funker last.fm i Winamp? Funker fint her i alle fall. Bare å velge det som en av musikkspillerne last.fm skal lese av. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) http://wiki.hydrogenaudio.org/index.php?ti...28foo_msnalt%29 Den funka i 2 sekunder... :!: EDIT: funker nå <..< Endret 21. januar 2008 av kenny- Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Ja. Yahoo Music Match: Srsly? Var ikke akkurat vanskelig å se hvilken av de to som var mest uoversiktig. I foobar kan du uansett konfigurere absolutt alt selv ned til minste detalj. Endret 21. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg kjøpte meg "Pussy Wagon" nøkkelring idag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Synes da Music Match så fryktelig bloated ut. Ser ut som om den spiser RAM og små barn til frokost. Foobar sin "Open Directory" er uansett grunn alene til å velge det. Endret 21. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da laster jeg ned winamp i dette øyeblikk Har forresten sluttet å laste ned musikk. Jeg kjøper all musikken min heretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg