Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jeg er liker ikke homser nei men du er jo dritkul da! å jeg stiller opp for kompisser uansett om de har en eller to amrer liksom!

hehe. jeg skal ikke legge meg for mye opp i hva du mener om homser sånn generelt. :)

Men sånn... avataren din er jo litt... gay =P (en av grunnene til at jeg elsker den :love: )

mrbjoern er den morsomte homsen jeg kjenner i hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste musikkspilleren som gjelder er Winamp. Gud jeg elsker Winamp. Alt fra brukergrensesnitt til funksjoner er elsk. Alle som bruker WMP burde konvertere til Winamp og bli frelst. Eneste man må passe på er å ikke installere alle tilleggsvalgene. Toolbars og "50 frie sanger" er ikke så artig å ha innstallert. Er enkelt å fjerne, men kjedelig anyways.

har winamp selv, og synes at det er et utrolig bra program, er litt leit at jeg ikke får avinnstalert 50 free songs, pågrunn av en fucka C disk....Men jeg overlever

Lenke til kommentar
jeg er liker ikke homser nei men du er jo dritkul da! å jeg stiller opp for kompisser uansett om de har en eller to amrer liksom!

hehe. jeg skal ikke legge meg for mye opp i hva du mener om homser sånn generelt. :)

Men sånn... avataren din er jo litt... gay =P (en av grunnene til at jeg elsker den :love: )

mrbjoern er den morsomte homsen jeg kjenner i hvertfall ;)

Jeg kjenner mrbjoern personlig, og for å være erlig, så er han ikke så utrolig morsom....men han er jo ganske grei uansett da ;)

Lenke til kommentar
Hvordan er det å lete gjennom sanger i bibloteket? Har over 15 000 sanger så liker å finne fort frem :) .
Er bare å trykke på "J" det og søke. Null stress. Har en 14 000 inne på playlista mi til en hver tid selv

Fredrik: Den er lei. Dyrt å fikse eller?

Lenke til kommentar
Kjipt fredrik :/

Ja, egentlig. Er ikke sånn ufyselig dyrt. Om jeg får diagnosen gratis er det vel rundt en tusenlapp for en ny matte, men da må jeg ut med setet, av med setetrekk, bytte ut matten, og trekke på setet igjen.

Blæh ;D

EDIT: oooh, folk som liker Foobar her jo! Foobar er fremtiden. <3

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Eneste musikkspilleren som gjelder er Winamp. Gud jeg elsker Winamp. Alt fra brukergrensesnitt til funksjoner er elsk. Alle som bruker WMP burde konvertere til Winamp og bli frelst. Eneste man må passe på er å ikke installere alle tilleggsvalgene. Toolbars og "50 frie sanger" er ikke så artig å ha innstallert. Er enkelt å fjerne, men kjedelig anyways.

har winamp selv, og synes at det er et utrolig bra program, er litt leit at jeg ikke får avinnstalert 50 free songs, pågrunn av en fucka C disk....Men jeg overlever

Funker last.fm i Winamp?

Lenke til kommentar

Funker last.fm i Winamp?

Funker fint her i alle fall. Bare å velge det som en av musikkspillerne last.fm skal lese av.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...