Lord Britishface Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bare jeg som synes hu der har SÆRE lepper? Ser ut som lypsyl-formede implantat :--S Så en episode med romkameratene mine i går, og det kom opp flere ganger. Hun ser ærlig talt litt ødelagt ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mulig berta ikke har operert puppene, men at de leppene er sprøyta fulle av et eller annet, det er 100% sikkert. Men hun ser vel ikke på det som en operasjon, restylane fikses jo på en halvtime på en salong, liksom. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lol...hun der var jo smellpen Det er faren din også. For å si det sånn. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Negar sine lepper er grusomt stygge. Dette høres muligens barnslig ut, men jeg har alltid assosiert henne med en flodhest. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lol...hun der var jo smellpen Det er faren din også. For å si det sånn. Jeg må jo ha mitt pene utseende ifra et sted ya know... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har alle lagt seg? Jeg har akkurat kommet meg på jobb, og føler meg ensom... :_--( Fearless på nrk3 Og The Wire på NRK1. Letterman på TVN. Har ikke TV her. :---(( Nå skal jeg teste nye Urgen. Minianmeldelse kommer straks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tilbake fra butikken. Jeg har nettopp spist en Big One Classic. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Negar sine lepper er grusomt stygge. Dette høres muligens barnslig ut, men jeg har alltid assosiert henne med en flodhest. Haha, flodhest, faktisk. Jeg syns ikke noe særlig om sånne lepper idet hele tatt, jeg. Selv ikke om det er naturlig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men når kafeen nevner emulering og slikt, har dere noen forslag til god trådløs gamepad?Xbox 360-kontrolleren. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nå skal jeg endelig få somla meg til å lese «The Kite Runner», så god natt, kafé. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har ikke TV her. :---(( Nå skal jeg teste nye Urgen. Minianmeldelse kommer straks. Skriv omtalen til lyden av Calexico; de fortjener mer oppmerksomhet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nå skal jeg teste nye Urgen. Minianmeldelse kommer straks. Ny urge? wat? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Xbox 360-kontrolleren. Du vet vel ikke tilfeldigvis hvor en finner slikt billigst mulig? Beste jeg har funnet er 180 kroner på Deal Extreme, men da er det snakk om en som har vært inne til reparasjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Nå skal jeg teste nye Urgen. Minianmeldelse kommer straks. Ny urge? wat? Endret 25. mars 2009 av Lars Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Yikes. Ble passe skuffa når jeg så at det ikke var ninjaturtles på den alikevel. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 "Urge Intense". Oi så spennende. Slår den den originale da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har ikke TV her. :---(( Nå skal jeg teste nye Urgen. Minianmeldelse kommer straks. Skriv omtalen til lyden av Calexico; de fortjener mer oppmerksomhet. ? Nå skal jeg teste nye Urgen. Minianmeldelse kommer straks. Ny urge? wat? Bilde kommer. Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Negar sine lepper er grusomt stygge. Dette høres muligens barnslig ut, men jeg har alltid assosiert henne med en flodhest. Ser egentlig ut som hun har fått en på tygga, og at leppene ikke har fått tilbake sin orginale form.. :s Urge er nam, men blir alltid kvalm da det har samme farge som urinen som flykter kroppen på morgenkvisten.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Xbox 360-kontrolleren. Du vet vel ikke tilfeldigvis hvor en finner slikt billigst mulig? Beste jeg har funnet er 180 kroner på Deal Extreme, men da er det snakk om en som har vært inne til reparasjon. En (eller flere) slike når de kommer på lager igjen, + en slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg