theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Yay! Hva var det stedet het igjen sa du? Og når skulle vi dit? Luna Park. Haha, når? Får nesten se det ann gitt. Jeg er litt fullbooket helgene fremover. Midten av april kan du spørre meg igjen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 DUCKHUNT!! Husker det så sykt godt. Genialt spill. Drittbikkje though. Skulle vært skutt. Hvem prøvde ikke å plaffe ned bikkja? Hehe Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det koster jo under hundrelappen + litt frakt fra ebay. Eller er du så fin på det at du skal ha eske og manual og slikt også? Da snakker vi NTFS, og ikke PAL? Selvsagt. Har du PAL blir det dyrere. -- Snes er tingen. Jeg nekter å anskaffe NTFS SNES. Den er rett og slett stygg! Skjønner ikke helt hvorfor de laget SNES med forskjellige design i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Luna Park. Haha, når? Får nesten se det ann gitt. Jeg er litt fullbooket helgene fremover. Midten av april kan du spørre meg igjen. Jammen... Det er jo nå til helga jeg skal til Oslo... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvem prøvde ikke å plaffe ned bikkja? Hehe Godt spørsmål. Alle gjorde vel det. Forøvrig så skjønner jeg ikke hvordan pistolen fungerte, sendte den ut infrarøde signaler som ble tatt opp av tvn? wtf? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 DUCKHUNT!! Husker det så sykt godt. Genialt spill. Drittbikkje though. Skulle vært skutt. Hvem prøvde ikke å plaffe ned bikkja? Hehe Det gikk selvfølgelig rykter om at om du bare skøt på riktig tidspunkt så gikk det an. Så alle leitet som en gal etter det riktige tidspunktet for endelig å avsløre det hemmelige easteregget. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 DUCKHUNT!! Husker det så sykt godt. Genialt spill. Drittbikkje though. Skulle vært skutt. Hvem prøvde ikke å plaffe ned bikkja? Hehe http://www.i-mockery.com/minimocks/duckhunt/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvem prøvde ikke å plaffe ned bikkja? Hehe Godt spørsmål. Alle gjorde vel det. Forøvrig så skjønner jeg ikke hvordan pistolen fungerte, sendte den ut infrarøde signaler som ble tatt opp av tvn? wtf? When the trigger on the Zapper is pressed, the game causes the entire screen to become black for one frame. Then, on the next frame, the first target area is drawn in all white as the rest of the screen remains black. On the next frame, the next target area is drawn in white. The Zapper detects this change from low light to bright light, as well as which frame the change was detected. This is how the game knows which target has been hit. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg kjeeeeeeder meg. 1: Gå på Ebay 2: Søk opp Sega Mega Drive eller SNES 3: ????? 4: PROFIT! Jeg var faktisk ivrig på jakt etter SNES, her en gang. Men så fikk vi en PSP i hus, hvor jeg lastet ned mange spill. Bowser, Yoshi og gjengen. Jeg spilte meg lei på det Ble helt hekta. Var umulig å få kontakt med meg. Endret 25. mars 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg kjeeeeeeder meg. 1: Gå på Ebay 2: Søk opp Sega Mega Drive eller SNES 3: ????? 4: PROFIT! Jeg var faktisk ivrig på jakt etter SNES, her en gang. Vi fikk en PSP i hus, hvor jeg lastet ned mange spill fra supernintendo. Bowser, Yoshi og gjengen. Jeg spilte meg lei på det For mitt vedkommende er det umulig. Om vi snakker Super Mario World, er det ett av de få spillene som er udødelige. Det blir selvsagt ikek det samme å spille det på PSP. Endret 25. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg nekter å anskaffe NTFS SNES. Den er rett og slett stygg! Skjønner ikke helt hvorfor de laget SNES med forskjellige design i utgangspunktet.Jeg er enig i at den europeiske versjonen ser betraktelig bedre ut, så der er du i et dilemma da spill generelt er dyrere for PAL. Endret 25. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 DUCKHUNT!! Husker det så sykt godt. Genialt spill. Drittbikkje though. Skulle vært skutt. SE DENNE Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 When the trigger on the Zapper is pressed, the game causes the entire screen to become black for one frame. Then, on the next frame, the first target area is drawn in all white as the rest of the screen remains black. On the next frame, the next target area is drawn in white. The Zapper detects this change from low light to bright light, as well as which frame the change was detected. This is how the game knows which target has been hit. Sykt genialt. Smart. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Donkey Kong Country 2 må være spillhistoriens største mesterverk. Jeg har enda til gode å runne det, pokker ta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 DUCKHUNT!! Husker det så sykt godt. Genialt spill. Drittbikkje though. Skulle vært skutt. SE DENNE [yotube]N2Hho69a3GQ[/yotube] Nice Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 College Humor Genial video. Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Donkey Kong Country 2 må være spillhistoriens største mesterverk. Jeg har enda til gode å runne det, pokker ta. Jeg tror jeg holder en knapp på Super Mario World i den sammenhengen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Donkey Kong Country 2 må være spillhistoriens største mesterverk. Jeg har enda til gode å runne det, pokker ta. Donkey Kong 64 er uten tvil en av de beste spillene jeg har spilt. Runna det aldri, men har emulert det på pcn og har kommet ganske langt. Sykt genialt spill. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Donkey Kong Country 2 må være spillhistoriens største mesterverk. Jeg har enda til gode å runne det, pokker ta. Jeg liker forgjengeren bedre. Når det kommer til spillhistoriens største mesterverk må jeg nok velge Super Metroid. Makan til fantastisk spill! Edit: Ekstremt tett etterfulgt av Ocarina of Time til 64. Endret 25. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg