Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Møllers er litt kos, for det er alltid dritmange kjentfolk der i helgene. Jeg er ikke superfan av musikken de spiller, men rimelig pils og godt selskap trekker opp.

Jeg drar alltid på Møllers. Alltid god stemning og hyggelige mennesker. Synd pilsen bare har blitt dyrere og dyrere. Rock In begynner å bli en ny favoritt. 29,- halvliteren er kos!

Lenke til kommentar
Jeg drar alltid på Møllers. Alltid god stemning og hyggelige mennesker. Synd pilsen bare har blitt dyrere og dyrere. Rock In begynner å bli en ny favoritt. 29,- halvliteren er kos!

What!? Du får si hei neste gang. Hylo og jeg er alltid på Møllers når han ikke leker pirat.

Hender vi stikker på Luna Park også. Heineken til 30 kroner er digg.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min Nintendo 64 idag, har kun spilt i et kvarter...men GUD hvor digg det var!

Jeg vil også ha N64! >_<

Fatter ikke hva jeg tenkte den gangen jeg solgte min.

Jeg var dum og selgte min gamle til 200 for 6 år siden, med fulgte det 2 spaker og sikkert 15 spill...føler meg dum, men har fått meg en ny en nå :D Prøvde å kjøpe tilbake Zelda Majoras Mask fra de jeg solgte den til for 6 år siden det ikke funker på den. Men neida, hun som jeg solgte den til ville ikke selge den til meg igjen -.-''

Lenke til kommentar

What!? Du får si hei neste gang. Hylo og jeg er alltid på Møllers når han ikke leker pirat.

Hvor ligger så dette drømmestedet? :dribble:

Lenke til kommentar

Du skal ikke se bort ifra at vi har vært der samtidig opp til flere ganger. ;)

Jeg fikk min Nintendo 64 idag, har kun spilt i et kvarter...men GUD hvor digg det var!

Jeg vil også ha N64! >_<

Fatter ikke hva jeg tenkte den gangen jeg solgte min.

Jeg var dum og selgte min gamle til 200 for 6 år siden, med fulgte det 2 spaker og sikkert 15 spill...føler meg dum, men har fått meg en ny en nå :D Prøvde å kjøpe tilbake Zelda Majoras Mask fra de jeg solgte den til for 6 år siden det ikke funker på den. Men neida, hun som jeg solgte den til ville ikke selge den til meg igjen -.-''

Jeg vurderer å kjøpe meg en NTSC N64. Mye billigere spill på andre siden av dammen.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...