Snurreleif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Møllers er kurant, iallefall jukeboksen. Urk, Møllers. Når dørvakta vet hva du heter er det på tide å finne et nytt sted. Har kun vært der en gang, og da var det helt... kurant. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg fikk min Nintendo 64 idag, har kun spilt i et kvarter...men GUD hvor digg det var! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Møllers er litt kos, for det er alltid dritmange kjentfolk der i helgene. Jeg er ikke superfan av musikken de spiller, men rimelig pils og godt selskap trekker opp. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg fikk min Nintendo 64 idag, har kun spilt i et kvarter...men GUD hvor digg det var! Jeg vil også ha N64! >_< Fatter ikke hva jeg tenkte den gangen jeg solgte min. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 i haz nintendo 64 har både mario kart og super mario Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg fikk min Nintendo 64 idag, har kun spilt i et kvarter...men GUD hvor digg det var! Jeg vil også ha N64! >_< Fatter ikke hva jeg tenkte den gangen jeg solgte min. Trykk på meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Prehehe, en kamerat av meg som gav meg sin N64. Han likte den ikke lenger. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Møllers er litt kos, for det er alltid dritmange kjentfolk der i helgene. Jeg er ikke superfan av musikken de spiller, men rimelig pils og godt selskap trekker opp. Jeg drar alltid på Møllers. Alltid god stemning og hyggelige mennesker. Synd pilsen bare har blitt dyrere og dyrere. Rock In begynner å bli en ny favoritt. 29,- halvliteren er kos! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har også en N64 liggende et sted. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Siden det var heller laber respons sist, så spør jeg en gang til. Noen som skal/vil være med på Hammerfall@Rockefeller på lørdag? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg fikk min Nintendo 64 idag, har kun spilt i et kvarter...men GUD hvor digg det var! Goldeneyeeeee duduuu! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Billig pils på møllers selv om jeg ikke er noe fan av Ringnes... Vi må ta et forumtreff på møllers en gang. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg fikk min Nintendo 64 idag, har kun spilt i et kvarter...men GUD hvor digg det var! Jeg vil også ha N64! >_< Fatter ikke hva jeg tenkte den gangen jeg solgte min. Trykk på meg Er inne og titter støtt og stadig, men det ender som regel opp med at jeg kjøper SNES eller NES-spill i stedet. Får bedre samvittighet av å kjøpe småting. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg drar alltid på Møllers. Alltid god stemning og hyggelige mennesker. Synd pilsen bare har blitt dyrere og dyrere. Rock In begynner å bli en ny favoritt. 29,- halvliteren er kos! What!? Du får si hei neste gang. Hylo og jeg er alltid på Møllers når han ikke leker pirat. Hender vi stikker på Luna Park også. Heineken til 30 kroner er digg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg fikk min Nintendo 64 idag, har kun spilt i et kvarter...men GUD hvor digg det var! Jeg vil også ha N64! >_< Fatter ikke hva jeg tenkte den gangen jeg solgte min. Jeg var dum og selgte min gamle til 200 for 6 år siden, med fulgte det 2 spaker og sikkert 15 spill...føler meg dum, men har fått meg en ny en nå Prøvde å kjøpe tilbake Zelda Majoras Mask fra de jeg solgte den til for 6 år siden det ikke funker på den. Men neida, hun som jeg solgte den til ville ikke selge den til meg igjen -.-'' Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bare 1/4 som kommer inn... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg drar alltid på Møllers. Alltid god stemning og hyggelige mennesker. Synd pilsen bare har blitt dyrere og dyrere. Rock In begynner å bli en ny favoritt. 29,- halvliteren er kos! What!? Du får si hei neste gang. Hylo og jeg er alltid på Møllers når han ikke leker pirat. Hender vi stikker på Luna Park også. Heineken til 30 kroner er digg. Hvor ligger så dette drømmestedet? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg drar alltid på Møllers. Alltid god stemning og hyggelige mennesker. Synd pilsen bare har blitt dyrere og dyrere. Rock In begynner å bli en ny favoritt. 29,- halvliteren er kos! What!? Du får si hei neste gang. Hylo og jeg er alltid på Møllers når han ikke leker pirat. Hender vi stikker på Luna Park også. Heineken til 30 kroner er digg. Du skal ikke se bort ifra at vi har vært der samtidig opp til flere ganger. Jeg fikk min Nintendo 64 idag, har kun spilt i et kvarter...men GUD hvor digg det var! Jeg vil også ha N64! >_< Fatter ikke hva jeg tenkte den gangen jeg solgte min. Jeg var dum og selgte min gamle til 200 for 6 år siden, med fulgte det 2 spaker og sikkert 15 spill...føler meg dum, men har fått meg en ny en nå Prøvde å kjøpe tilbake Zelda Majoras Mask fra de jeg solgte den til for 6 år siden det ikke funker på den. Men neida, hun som jeg solgte den til ville ikke selge den til meg igjen -.-'' Jeg vurderer å kjøpe meg en NTSC N64. Mye billigere spill på andre siden av dammen. Endret 25. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har aldri hatt nintendo 64. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du finner da billige PAL versjoner av spill også, har da funnet flere god spill til under et pund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg