Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nok ikke smittsomt, Herjemannen. :)

Kan jo være greit å sikre seg da. Man vet jo aldri, i disse tider.

Jeejee... Jeg har klart å ødelegge sensormatten til airbag i passasjersete i bilen, sannsynligvis. Må få bilen inn på diagnose for å sjekke. Det sugde litt.

Så, folkens! Vær obs, BMW sine sensormatter er sarte greier, så ikke sett knærne ned i setet i bilen. Dere bør egentlig ikke gjøre det om dere har varmeseter eller airbags generelt. Fort gjort å knerte kretsene.

Lenke til kommentar

Eneste musikkspilleren som gjelder er Winamp. Gud jeg elsker Winamp. Alt fra brukergrensesnitt til funksjoner er elsk. Alle som bruker WMP burde konvertere til Winamp og bli frelst. Eneste man må passe på er å ikke installere alle tilleggsvalgene. Toolbars og "50 frie sanger" er ikke så artig å ha innstallert. Er enkelt å fjerne, men kjedelig anyways.

Lenke til kommentar
jeg er liker ikke homser nei men du er jo dritkul da! å jeg stiller opp for kompisser uansett om de har en eller to amrer liksom!

hehe. jeg skal ikke legge meg for mye opp i hva du mener om homser sånn generelt. :)

Men sånn... avataren din er jo litt... gay =P (en av grunnene til at jeg elsker den :love: )

Lenke til kommentar

Agreed Snorre. Winamp gjør akkurat det jeg vil - den spiller av musikkfiler. Enkelt og greit.

OG, mrbjoern, dæven du tar bra bilder! De bildene i signaturen din var jo nydelige!

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Eneste musikkspilleren som gjelder er Winamp. Gud jeg elsker Winamp. Alt fra brukergrensesnitt til funksjoner er elsk. Alle som bruker WMP burde konvertere til Winamp og bli frelst. Eneste man må passe på er å ikke installere alle tilleggsvalgene. Toolbars og "50 frie sanger" er ikke så artig å ha innstallert. Er enkelt å fjerne, men kjedelig anyways.

Hvordan er det å lete gjennom sanger i bibloteket? Har over 15 000 sanger så liker å finne fort frem :) .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...