No Matter What You Say Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg var i Garden, og det var jo knallgøy det. Favoritten var å stå i 3 timer-isch fullstendig i ro på bursdagen min mens kongen inspiserte hver eneste en av 900 soldater. Jeg hadde så jævlig tatt de hanskene dere bruker å bitchschlappet Harald om jeg var der. Endret 25. mars 2009 av b-real Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Fuck yeah! Det greiene der smaker særdeles forferdelig. Valgte det som lunch en dag jeg jobbet overtid, og fy! Verste micromaten jeg har spist noensinne. Endret 25. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er på prinsipielt grunnlag skeptisk til det meste av mikromat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 God morgen folkens. Jeg sovna her etter skolen og sov til klokka 7-8. Ka som skjer her? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Fuck yeah! Shit happens, men må du ta det i et rart brød av noe slag? Høhø. Endret 25. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er på prinsipielt grunnlag skeptisk til det meste av mikromat. Mikromat er jo student-nirvana! Det velger jeg i alle fall å tro. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mikromat er jo student-nirvana! Det velger jeg i alle fall å tro. Neppe. Mikromat er jo som regel både dyrt og ekkelt. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Det eneste mikrobølgeovner duger til er å steke Hold It. Edit: Og popcorn. Endret 25. mars 2009 av Quicko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fuck yeah! Shit happens, men må du ta det i et rart brød av noe slag? Høhø. Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe eheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh hehehehehehehehehehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er på prinsipielt grunnlag skeptisk til det meste av mikromat. Enig, det er hovedsaklig forferdelig og metter lite, om du ikke spiser mye av det, noe som ofte er svindyrt. Hermetikk derimot, nammis ^^ Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 @Underpants: Jada, lat som det ikke kom litt ufrivillig latter fra deg da du så min veldig originale vits. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Toodlepipfucktards, jeg laller. Naitypænts ;oD Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er på prinsipielt grunnlag skeptisk til det meste av mikromat. Enig, det er hovedsaklig forferdelig og metter lite, om du ikke spiser mye av det, noe som ofte er svindyrt. Hermetikk derimot, nammis ^^ ...nei. Hva er det med smaksløkene til folk her? Mikromat, boksmat, ferdigpizza... med majones! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg fikk lyst på Hold It nu .. Kanskje dra når pappa kommer på Rema 1000. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) ٩(•̮̮̃̃•̃)۶ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ٩(͡๏̯͡͡๏)۶ Endret 25. mars 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hermetikk? Boksmat? Vel. Nei, takk. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 ...nei. Hva er det med smaksløkene til folk her? Mikromat, boksmat, ferdigpizza... med majones! Se hvem du quoter... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 ...nei. Hva er det med smaksløkene til folk her? Mikromat, boksmat, ferdigpizza... med majones! Hermetisk mat er ofte greit som en slags basis. Skal jeg for eksempel ete Trøndersodd så mååå jeg bare legge til hjemmelagde kjøttboller, en haug poteter, koke ekstra grønnsaker osv. Men da har jeg et par dager også da, det er greit når man er utslitt etter jobb og ikke har så særlig lyst til å sette igang med matlaging. Men hoi, nå skal jeg bake boller med makronfyll! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg