Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Fuck yeah!

dsc00502.jpg

Shit happens, men må du ta det i et rart brød av noe slag?

Høhø.

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

eheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh

hehehehehehehehehehe

Lenke til kommentar
Jeg er på prinsipielt grunnlag skeptisk til det meste av mikromat.

Enig, det er hovedsaklig forferdelig og metter lite, om du ikke spiser mye av det, noe som ofte er svindyrt.

Hermetikk derimot, nammis ^^

...nei. Hva er det med smaksløkene til folk her? Mikromat, boksmat, ferdigpizza... med majones! :ermm:

Lenke til kommentar
...nei. Hva er det med smaksløkene til folk her? Mikromat, boksmat, ferdigpizza... med majones! :ermm:

Hermetisk mat er ofte greit som en slags basis. Skal jeg for eksempel ete Trøndersodd så mååå jeg bare legge til hjemmelagde kjøttboller, en haug poteter, koke ekstra grønnsaker osv. Men da har jeg et par dager også da, det er greit når man er utslitt etter jobb og ikke har så særlig lyst til å sette igang med matlaging.

Men hoi, nå skal jeg bake boller med makronfyll! :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...