Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Check out the big brain on Brett.

:hmm: ... Pulp fiction? Mener det.

Det stemmer, tenkte jeg måtte følge opp etter din Correctomundo;-)

Åja, selvfølgelig. Så du er glad i film? Med en Star Wars-figur som nick og Norges mest kjente filmanmelder som avatar - du får titte innom.

"Glad i film" er nok en liten underdrivelse, jeg ser nok litt for mye film til at jeg har godt av det. Uansett, skal sjekke det ut i løpet av kvelden. Pål Bang har jeg mest fordi han er ufattelig kul. Og jeg ville ikke blitt sett død med Jon Selås, eller enda verre Brita.

Endret av Chewbacca
Lenke til kommentar
Check out the big brain on Brett.

:hmm: ... Pulp fiction? Mener det.

Det stemmer, tenkte jeg måtte følge opp etter din Correctomundo;-)

1)>Before we go, Uxbridge.

2)>Ha

1)>savage stuff, Ponsonby!

2)>You don't see its like any more. My father left us a hundredweight, down to the last ounce. An old Jew in Alexandria had the blend.

1)>Blend?

Lenke til kommentar
Har dyna rundt meg, og et ullpledd, tøfler og det hele.

Hjelper ikke.

Ettersom jeg har den tvilsomme æren av å ha ligget i knappetelt med 10 andre på fjellet 7 netter i strekk, klarer jeg ikke å synes synd på deg i den situasjonen. Du har're greit!

Lenke til kommentar
Har dyna rundt meg, og et ullpledd, tøfler og det hele.

Hjelper ikke.

Sett deg foran stekovnen.

Uff, så typisk. Pakken min ville være verdt 194 NOK med dagens kurs, men siden Tollvesenet opererer med en uke gamle tall må jeg ut med 157 kroner for å løse ut en pakke til 194 kroner. Latterlig.

Nå skal det sies at pakkens virkelige verdi er nærmere 1000 kroner, men det vet jo ikke tollerne!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...