No Matter What You Say Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er ingen av delene, men også overbevist om det.Det er den eneste logiske grunnen til at jeg alltid føler meg kald. Datasmurf, er du ett spøkelse? Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hmmm, Hønefoss er et stor sted da og vet ikke om jeg gidder å se gjennom hele stedet Greeeit. Jeg løste problemet selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vokalisten i Linkin Park, og Crank 2 er en film. Oh joy, Linkin Park. Sutrete vokal og generelt øretortur å høre på. Og jeg er for lat til å google. Jeg løser tross alt kryssord, jeg fokuserer mesteparten av energien min på det jeg. Jeg er ingen av delene, men også overbevist om det.Det er den eneste logiske grunnen til at jeg alltid føler meg kald. Datasmurf, er du ett spøkelse? Nei, men jeg tror på de. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hmmm, Hønefoss er et stor sted da og vet ikke om jeg gidder å se gjennom hele stedet Greeeit. Jeg løste problemet selv. ey 1 inlegg Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hmmm, Hønefoss er et stor sted da og vet ikke om jeg gidder å se gjennom hele stedet Greeeit. Jeg løste problemet selv. ey 1 inlegg 2! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er ingen av delene, men også overbevist om det.Det er den eneste logiske grunnen til at jeg alltid føler meg kald. Datasmurf, er du ett spøkelse? Nei, men jeg tror på de. Har du opplevd noe skikkelig creepy? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Can we get passed this? Jeg er ingen av delene, men også overbevist om det.Det er den eneste logiske grunnen til at jeg alltid føler meg kald. Datasmurf, er du ett spøkelse? Nei, men jeg tror på de. Har du opplevd noe skikkelig creepy? Jeg har hatt sex med et spøkelse i rommet. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvorfor er gravide, homofile og kvinner overbevist om at det finnes spøkelser/evil spirites. Jeg mener why, WHY! oh WHY!!!1 De lider alle av hormonelle forstyrrelser. Jada. Nye hodetelefoner, to sett øreplugger og en fancy liten forsterker. Fin dag. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 2! I seksualitetkategorien. Me lieks. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 2! I seksualitetkategorien. Me lieks. Sæærlig. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Can we get passed this? Jeg er ingen av delene, men også overbevist om det.Det er den eneste logiske grunnen til at jeg alltid føler meg kald. Datasmurf, er du ett spøkelse? Nei, men jeg tror på de. Har du opplevd noe skikkelig creepy? Jeg har hatt sex med et spøkelse i rommet. Det går da ikke. Spøkelser består jo av ectoplasme, da må det være simulert sex vi snakker om. Hvis ikke det var en zombi eller ett spøkelse som har merget med en kvinne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har hatt sex med en spekpølse i rommet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Can we get passed this? Jeg er ingen av delene, men også overbevist om det.Det er den eneste logiske grunnen til at jeg alltid føler meg kald. Datasmurf, er du ett spøkelse? Nei, men jeg tror på de. Har du opplevd noe skikkelig creepy? Jeg har hatt sex med et spøkelse i rommet. Det går da ikke. Spøkelser består jo av ectoplasme, da må det være simulert sex vi snakker om. Hvis ikke det var en zombi eller ett spøkelse som har merget med en kvinne. Sa ikke at jeg hadde sex med et spøkelse, sa at det var et spøkelse(ifølge damen) i rommet mens vi hadde sex. Spøkelse Jan. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Can we get passed this? Jeg er ingen av delene, men også overbevist om det.Det er den eneste logiske grunnen til at jeg alltid føler meg kald. Datasmurf, er du ett spøkelse? Nei, men jeg tror på de. Har du opplevd noe skikkelig creepy? Jeg har hatt sex med et spøkelse i rommet. Det går da ikke. Spøkelser består jo av ectoplasme, da må det være simulert sex vi snakker om. Hvis ikke det var en zombi eller ett spøkelse som har merget med en kvinne. Sa ikke at jeg hadde sex med et spøkelse, sa at det var et spøkelse(ifølge damen) i rommet mens vi hadde sex. Spøkelse Jan. Jan bare? Var ikke det et stusselig navn på et spøkelse? Rasle Lars eller Parkinson Trygve er vel bedre? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg kveles snart under vekten av alle sitatboksene deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jan var en stallgutt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg kveles snart under vekten av alle sitatboksene deres. Vi er enige for en gangs skyld. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Can we get passed this? Jeg er ingen av delene, men også overbevist om det.Det er den eneste logiske grunnen til at jeg alltid føler meg kald. Datasmurf, er du ett spøkelse? Nei, men jeg tror på de. Har du opplevd noe skikkelig creepy? Jeg har hatt sex med et spøkelse i rommet. Det går da ikke. Spøkelser består jo av ectoplasme, da må det være simulert sex vi snakker om. Hvis ikke det var en zombi eller ett spøkelse som har merget med en kvinne. Sa ikke at jeg hadde sex med et spøkelse, sa at det var et spøkelse(ifølge damen) i rommet mens vi hadde sex. Spøkelse Jan. Jan bare? Var ikke det et stusselig navn på et spøkelse? Rasle Lars eller Parkinson Trygve er vel bedre? Jan var en stallgutt. Ja, nå hevder du vel at stallgutten og odelsjenten Guro hadde seg, da gampen Viktor sparket Jan kraftig i kraniet ... Edit: Hvor mange bokser kan man ha egentlig? Endret 25. mars 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei nei. . På folkehøgskolen Torshus har det alltid vært et ''spøkelse'' og en gang da jeg var der med ei ''torshusjente'' så ble lyset slått plustelig av, merkelige skygger kom på veggen osv og torshusjenta(merk hun,ikke jag) var overbevist om at det var spøkelseJan som var på ferde. Fordi hun har tydligvis blitt (eh,vet ikke om dette blir rett ord men) ertet av han før. Kastet poser på hun, skrudd på kaldtvann når hun er i dusjen osv. (seriøst,hennes ord) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Edit: Hvor mange bokser kan man ha egentlig? PRØV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg