KvitKnekt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 "fireman Somchai Yoosabai to rush back to the station, where he kept a Spider-Man costume in his locker" HAHA! Alltids kjekt å ha Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eller bare gjør det du skal på skolen? :wee. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tenkte på denne selv, men det er ikke litt "kjedelig"? «Datateknologi og litteratur ─ kjønnsrollenes avgrensninger / begrenset av kjønnsroller?» etc. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Finnes det noen måte å teamviewe en windows-maskin som er låst? Jeg får bare en feil når jeg prøver. Hvorfor er den låst? Bruk remote desktop eller logmein. Fordi jeg låser alltid PC-en når jeg ikke bruker den. Altså jeg skal sitte et sted og låse opp hjemmepc-en med passordet, men det vil den ikke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tenk på alt man opplever gjennom 130 år. Zaiko.http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/...h-birthday.html Ja fy f. Sykt. Farmora mi er snart 90, hun var myndig under krigen, men dette her er jo bare sinnsykt.. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 "fireman Somchai Yoosabai to rush back to the station, where he kept a Spider-Man costume in his locker" HAHA! Alltids kjekt å ha "Somchai said he keeps the Spider-Man costume and an outfit of Japanese television character Ultraman at the station in order to liven up school fire drills." ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 JEG BLIR SÅ PROVOSERT. JEG BLIR SÅ PROVOSERT. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 I dag så jeg en mann på butikken som lignet på Josef Fritzl. Det verste var at han prøvde å gjemme seg litt, det var helt sykt. Han var bare tynnere, ganske spinkel, men bortsett fra det, så lignet han veldig på Fritzl. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvilken avdeling befant han seg i? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Så han på Meny på et senter i nærheten. Skremmende. Sto noen meter ifra meg. Endret 25. mars 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 JEG BLIR SÅ PROVOSERT.Dette blir utvilsomt praktisert av begge sider, og selv om slikt selvsagt ikke bør forekomme er det faktisk krig de bedriver og der vil alltid grusomheter finne sted. Hvilken avdeling befant han seg i? Jernvarehandelen? høhø Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det blir nok tur til Praha. Joho! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lurer på om dette er shoppa? Hvis ikke, magisk, magisk bra. Fler her Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 ...og selv om slikt selvsagt ikke bør forekomme er det faktisk krig de bedriver og der vil alltid grusomheter finne sted. Det er nettopp det som gjør meg så eitrende forbanna. Men jeg har en sånn mista-trua-på-menneskeheten-dag. Lavt blodsukker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Lurer på om dette er shoppa? Hvis ikke, magisk, magisk bra. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fler her Mistenker at det er to bilder tatt på samme sted og omtrent samme tidspunkt, men som er satt sammen for å få mauren og helikopteret samtidig. Ikke så alt for mye juks imo, men virkelig stilig bilde. meeen så klart kan det jo være et skikkelig blinkskudd. ^^, Endret 25. mars 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 huff kjøttkaker til middag idag, har gått lei det og skal kjøpe middag for egne penger istedenfor da ass Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nå skal jeg sprette opp en ny dr pepper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg