L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men når uhellet skjer så er det jo fint at noen kan henvise til at du ikke bryr deg om du kjører på noen og skader de fordi at du enda ikke er helt kvitt effekten av medikamentet Chillax... Det står ingen steder at jeg ikke kan kjøre motoriserte kjøretøy ved bruk av dem. Det står bare at jeg skal utvise forsiktighet. Altså er det et vurderingspørsmål. Og jeg vurderte. Jeg vurderte risikoen til neglisjerbar. Uansett så gikk det bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men når uhellet skjer så er det jo fint at noen kan henvise til at du ikke bryr deg om du kjører på noen og skader de fordi at du enda ikke er helt kvitt effekten av medikamentet Chillax... Det står ingen steder at jeg ikke kan kjøre motoriserte kjøretøy ved bruk av dem. Det står bare at jeg skal utvise forsiktighet. Altså er det et vurderingspørsmål. Og jeg vurderte. Jeg vurderte risikoen til neglisjerbar. Uansett så gikk det bra.Jeg vet mann, jeg bare sier Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Godt vi har en moralen og fornuftens vokter som deg her, b-real. Med bare sånne som meg og Datasmurf hadde forumet blitt overtatt av halvalkoholiserte libertarianere med null respekt for lov og orden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fært til ordprising det ble da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde ikke det vært herlig da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Nå har jeg virkelig klart det store. Jeg la segaspillene på et lurt sted her om dagen. De kom nemlig på mandag. Men hvor faen er det lure stedet? edit: Jeg fant, jeg fant! Endret 25. mars 2009 av Lars Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde jeg visst den skulle bli så kjedelig hadde jeg tatt med meg noen filmer elns på jobb.Auditorium anybody? ^__^ Hadde jeg bare hatt noen filmer så.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er ikke du IT-ansvarlig da og har åpne porter osv så du kan benytte deg av noe som kanskje kan kjøre det via en PC? Jeg ser ikke problemet mann Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Datasmurf: Jeg fant kamera likevel. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13408237 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har friminut nu.. Vi har lang dag til klokka 4. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 http://scifiwire.com/2009/03/real-life-spider-man-resc.php lolhei Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har en god tittel til debattinnlegg som argumenterer til at både gutter og jenter driver med data OG leser bøker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har en god tittel til debattinnlegg som argumenterer til at både gutter og jenter driver med data OG leser bøker? Hva med bare å bruke tittelen "Freaks & Geeks"? Da spiller du på en kjent tittel. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har en god tittel til debattinnlegg som argumenterer til at både gutter og jenter driver med data OG leser bøker? «Både gutter og jenter driver med data og leser bøker.» Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tenk på alt man opplever gjennom 130 år. Zaiko. http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/...h-birthday.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har en god tittel til debattinnlegg som argumenterer til at både gutter og jenter driver med data OG leser bøker? "Datasmurf - gutt eller jente?" Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har en god tittel til debattinnlegg som argumenterer til at både gutter og jenter driver med data OG leser bøker? "Datasmurf - gutt eller jente?" Hehe, ironisk nok Noen som har en god tittel til debattinnlegg som argumenterer til at både gutter og jenter driver med data OG leser bøker? «Både gutter og jenter driver med data og leser bøker.» Tenkte på denne selv, men det er ikke litt "kjedelig"? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Finnes det noen måte å teamviewe en windows-maskin som er låst? Jeg får bare en feil når jeg prøver. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Finnes det noen måte å teamviewe en windows-maskin som er låst? Jeg får bare en feil når jeg prøver. Hvorfor er den låst? Bruk remote desktop eller logmein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg