Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
sup ppl. noen tips til hvordan jeg kan få browsa 4chan på skolen når proxy ikke funker?

4chan er ikke morsomt, det har tapt seg.

Lenke til kommentar
sup ppl. noen tips til hvordan jeg kan få browsa 4chan på skolen når proxy ikke funker?

Prøvd LogMeIn.com ? Det funker helt greit. Men da må du ha en klient installert på pc'en du skal fjernstyre

EDIT: Tenkte du kunne fjernstyre private pc'en din

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar

Prøvd LogMeIn.com ? Det funker helt greit. Men da må du ha en klient installert på pc'en du skal fjernstyre

EDIT: Tenkte du kunne fjernstyre private pc'en din

Joda, teamviewer er greit nok til dette, men har glemt å skru på det hjemme. >_>

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Indeed. Gleder meg bare til den er ferdig, men da er det spørsmål om jeg skal være igjen til etter klokka fire, for å se på russeshowet og kåring av president. Men paranoid som jeg er, så får jeg det for meg at dama skal stå der og strippe elns. Var forresten denne skolen det ble så mye oppstyr om at ei hadde strippa på presidentkåringa for noen år siden :p

Lenke til kommentar
Indeed. Gleder meg bare til den er ferdig, men da er det spørsmål om jeg skal være igjen til etter klokka fire, for å se på russeshowet og kåring av president. Men paranoid som jeg er, så får jeg det for meg at dama skal stå der og strippe elns. Var forresten denne skolen det ble så mye oppstyr om at ei hadde strippa på presidentkåringa for noen år siden :p

Skal ikke engang være der og se på jeg :p så du slipper å bekymre deg for det. Skal på stallen jeg vettu ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jah. Og gjetta på hvorfor du sier det? For at jeg ikke skal gidde å se det! Men guess waht. Jeg skal være der og rope høylytt "AHA!!!" når du entrer scenen iført tangadrakten din! :p

...

noe som forøvrig hadde vært morsomt å sett deg i :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Møøøh så kjedelig denne dagen skulle være da..

Denne dagen har vært sinnsykt kjedelig..

Hadde jeg visst den skulle bli så kjedelig hadde jeg tatt med meg noen filmer elns på jobb.

Lenke til kommentar
Møøøh så kjedelig denne dagen skulle være da..

Denne dagen har vært sinnsykt kjedelig..

Hadde jeg visst den skulle bli så kjedelig hadde jeg tatt med meg noen filmer elns på jobb.

Jeg kan signere på at denne dagen har vært treg og kjedelig...

Lenke til kommentar

Dere har med andre ord alt for innholdsrike dager.

Ha et klart overtall av kjedelige dager, så skal det ikke mye til for å gjøre dagen morsom.

Legg en kabal og få den til å gå opp perfekt på første forsøk, rydd litt og oppdag ting, mist nettet, løs et kryssord osv.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal stå opp og rusle meg ned til posten og hente segaen. Eller skal jeg ta scooteren? Merker at sovepillene fra i går kveld ikke er helt ute enda så jeg burde kanskje ikke. Skitt au, det går sikkert bra. Snuten har uansett ikke fått de nye promilletesterne som går på medikamenter her enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...