Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ey, Jon, slutt å stalke meg, jeg vet du stalker meg

Du er ikke morsom å stalke lengre

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Vi er den eneste klassen på skolen som ikke har eksamen idag og i morgen:p Håper bare vi ikke mister internettet slik som vi gjorde i går:( Det var en lang dag uten noe musikk!
Trenger da ikke internett for å høre på musikk :roll:

Så utrolig dårlig satt opp..

Her kan vi kutte nettet til enkeltbrukere og klasser. Gjør ting så mye lettere.

Kan en virkelig gjøre slikt med MS-servere? :p

Jeg skal på kino i dag og se Olsenbanden JR. Jeg gleder meg :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Påskeferie? O_o

Dvs 2 røde dager hvor en får fri fra jobb? I så fall har jeg ikke noen planer. Kanskje stikke ut med kameraet og få igang motivasjonen i går. Satt og prata med en av fotografene for Tv2 til Korslaget i går og ble veldig inspirert til portrettering og å ta bilde av folk faktisk.

Lenke til kommentar
Vi er den eneste klassen på skolen som ikke har eksamen idag og i morgen:p Håper bare vi ikke mister internettet slik som vi gjorde i går:( Det var en lang dag uten noe musikk!

Bruker som regel YouTube når jeg hører på musikk på skolen, siden jeg bare hører på Buckethead sanger, og er ikke mange sanger av han på spotify:p Er skolemaskin vi har så har heller ikke lagret noe musikk lokalt:/

Påskeferie? O_o

Dvs 2 røde dager hvor en får fri fra jobb? I så fall har jeg ikke noen planer. Kanskje stikke ut med kameraet og få igang motivasjonen i går. Satt og prata med en av fotografene for Tv2 til Korslaget i går og ble veldig inspirert til portrettering og å ta bilde av folk faktisk.

Er det ikke 3 røde dager i påskeferien?:o Har vertfall tre dager på jobben der vi får "røde dager" lønn:p

Lenke til kommentar
Påskeferie? O_o

Er litt flere en bare 2 røddager da men..jau..

Skal jobbe på røddagene...gode penger å tjene på 133% :)

Bruker som regel YouTube når jeg hører på musikk på skolen, siden jeg bare hører på Buckethead sanger, og er ikke mange sanger av han på spotify:p Er skolemaskin vi har så har heller ikke lagret noe musikk lokalt:/
Hørt om en ting som heter USB-minnepinne? Det er en fantastisk nyttig sak..
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jaja. 2-3. Samma ulla. Blir uansett noen kjedelige dager hvor jeg må tvinge meg til å finne på noe, for å ikke få dårlig samvittighet for å sitte hjemme i stua på fridagene mine. Men forhåpentligvis fotografering på g :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Så utrolig dårlig satt opp..

Her kan vi kutte nettet til enkeltbrukere og klasser. Gjør ting så mye lettere.

Kan en virkelig gjøre slikt med MS-servere? :p

Faktisk, så fungerer det veldig fint..

Brannmuren vår er tett integrert med domenet ;)

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at de aller fleste populærkulturelle fenomen blir i kommersielle kretser oppskrytt, ettersom dominoeffekten alltid vil gå sin gang med de som følger "bølgen". Man så det med Ringenes Herre, Da Vinci Koden etc. Betyr ikke nødvendigvis at det er dårlig, men det blir jo ofte opphøyd til noe det ikke er.

Haha! Gjett hva favorittboken til CypheroN er?

angelsanddemons1.jpg

:wee:

Vel, nå er den undervurdert i forhold til Da-Vinci koden. Uansett så har jeg ikke lest så mye bøker og er ung, men det er i hvert fall den beste jeg har lest. Nå forventer jeg ikke noe bedre fra deg, men..

Det er stort sett bare Gapwick og Tomat-Ulf som hindrer kafeen fra å eskalere ut i et orgie av selvmedlitenhet, oppmerksomhetslulleri og meningsløs og uoriginal spam.

Trodde vi hadde noe?

Du kommer høyt på listen, ingen tvil om det. Du er veldig godt likt men du er ikke underholdende. Du mangler Tomat-Ulfs humor eller Gapwicks brautende underfundighet. Jeg skulle likt å sett deg skrudd til fire-fem hakk, fått sett litt mer punch rett fra hjertet.

Lol, nice.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...