Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den yngre youtube-generasjonen som sikkert sitter med last.fm account og egne spillelister i spotify. Jeg fikk ihvertfall klar beskjed fra lillebroren til en bekjent om at nedlasting av band via torrent var unødvendig tungvindt og tidkrevende hvis jeg bare skulle teste ut musikken..

Det er jo tungvindt å laste ned en hel diskografi for å sjekke ut et band. Jeg gjorde det jo selv en stund. Den musikken hører jeg sjeldent på for tiden, det er Spotify som gjelder. :) Lurer på om Miro kan bli noe av det samme for filmer. Da er min verden perfekt hvertfall.

Lenke til kommentar

Ja, 6GB torrentfiler med 12 plater i er liksom ikke lett mat å fordøye bare for å sjekke ut et band. Aner jo ikke hvor man skal begynne, og ender opp med å ha 11 uhørte skiver liggende og ta plass.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ja, 6GB torrentfiler med 12 plater i er liksom ikke lett mat å fordøye bare for å sjekke ut et band. Aner jo ikke hvor man skal begynne, og ender opp med å ha 11 uhørte skiver liggende og ta plass.

Jeg vil påstå det ikke er noe godt alternativ å starte med kun en skive heller. Når jeg skal sette meg inn i et band starter jeg som regel på første skiva, og lytter med fremover, evt. andre veien.

Jeg anskaffer meg stort sett alltid diskografier når jeg først skal laste ned et band/artist. Noe annet er ikke verdig min mp3-samling. Sånn er det blitt med CD-samlingen også, noe som fort kan bli dyrt.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Vi er den eneste klassen på skolen som ikke har eksamen idag og i morgen:p Håper bare vi ikke mister internettet slik som vi gjorde i går:( Det var en lang dag uten noe musikk!

Det er da det er kjekt å ha lastet ned musikken på "gammelmåten" og har den liggende på pcen klar til lytting :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Her på skolen kutter de hele fuckings internettet når noen har tentamen eller eksamen. Da går det ut over hele bygget selv om en liten klasse har prøve.

Så utrolig dårlig satt opp..

Her kan vi kutte nettet til enkeltbrukere og klasser. Gjør ting så mye lettere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...