Underpants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har hørt det nye albumet til Röyksopp som ble sluppet mandag? Ja, det er win. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har hørt det nye albumet til Röyksopp som ble sluppet mandag? Ja, det er win. Ja, genialt. Rett og slett. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har hørt det nye albumet til Röyksopp som ble sluppet mandag? Ja, det er win. Ja, genialt. Rett og slett. Tror jammen jeg skal sette på det og legge meg nå. Takk for tipset. Nightypants. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noes! Spotify har ikke Via Dolorosa heller jo : < Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg skulle gjerne brukt Spotify visst pappa hadde orka og betale i mnd ^^ Men han sier jo bare "Bruk bare Torrent" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du betaler jo ikke for spotify. Men natta folks. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noes! Spotify har ikke Via Dolorosa heller jo : < Og ikke CocoRosie. Teit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Snakk folks !! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eller bare last ned en diskografi som den piraten jeg er.Ting skjer fort i IT-verdenen. Nå er det plutselig avleggs og gammeldags å laste ned diskografier for å teste ut band. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg sitter på kjøkkenet i bare slåbrokken Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ting skjer fort i IT-verdenen. Nå er det plutselig avleggs og gammeldags å laste ned diskografier for å teste ut band. Avleggs og gammeldags? Far-out, dude! Junior er forøvrig et 'meget godt'-album. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eller bare last ned en diskografi som den piraten jeg er.Ting skjer fort i IT-verdenen. Nå er det plutselig avleggs og gammeldags å laste ned diskografier for å teste ut band. I følge hvem? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg vekket nettopp en tråd som er ett par år gammel https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668787 Kims french fries med paprikasmak er tilbake Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Eller bare last ned en diskografi som den piraten jeg er.Ting skjer fort i IT-verdenen. Nå er det plutselig avleggs og gammeldags å laste ned diskografier for å teste ut band. I følge hvem? Den yngre youtube-generasjonen som sikkert sitter med last.fm account og egne spillelister i spotify. Jeg fikk ihvertfall klar beskjed fra lillebroren til en bekjent om at nedlasting av band via torrent var unødvendig tungvindt og tidkrevende hvis jeg bare skulle teste ut musikken.. Endret 25. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Koffer vil ingen prate med meg ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Koffer vil ingen prate med meg ? Til og begynne med: fordi du sier "koffer" istedenfor "hvorfor" og fordi du ikke benytter deg av et greit språk med korrekt tegnsetting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det må da være lov og si feil .. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, det er fullt lovlig, men resulterer like fullt i at ingen vil konversere med deg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Det må da være lov og si feil ..Selvsagt, man kan stort sett skrive som man vil. Men dersom man er ekstra påpasselig med språket fremstår man som mer seriøs og dermed en mer innlysende samtalepartner. Du virker som en interessant person, men jeg har ubevist neglisjert dine poster, dels fordi språket ikke har vitnet om seriøsitet (noe som vel kan være både ubegrunnet og feilaktig fra min side) og dels fordi du ikke bruker en avatar, noe som gjør at dine poster ikke blir akkompagnert av et blikkfang. Mitt forslag til deg for hvordan du kan bli en elitebruker i DNFK: Skaff deg en avatar i god kvalitet av noe som står deg nært. Trenger du hjelp kan du få det i avatartråden. Reduser bruken av smilefjes og avslutt alle setninger med et punktum, utropstegn eller spørsmålstegn. Flere instanser av et tegn er et virkemiddel man bør bruke sjeldent. Skru deg til noen hakk slik at du blir lagt merke til. Det gjør ikke noe om du er litt kontroversiell så lenge det fortsatt er en liten spire av deg selv igjen i dine innlegg. Du kan også kommentere andres utsagn eller komme med dine egne, men sørg for at du aldri virker needy og at du alltid er i kontroll i enhver situasjon. Endret 25. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Og ikke forvent at alle skal være superpratsomme midt på natten i en vanlig ukedag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg