Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg skulle gjerne brukt Spotify visst pappa hadde orka og betale i mnd ^^

Men han sier jo bare "Bruk bare Torrent" :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Eller bare last ned en diskografi som den piraten jeg er.
Ting skjer fort i IT-verdenen. Nå er det plutselig avleggs og gammeldags å laste ned diskografier for å teste ut band.

I følge hvem?

Lenke til kommentar
Eller bare last ned en diskografi som den piraten jeg er.
Ting skjer fort i IT-verdenen. Nå er det plutselig avleggs og gammeldags å laste ned diskografier for å teste ut band.

I følge hvem?

Den yngre youtube-generasjonen som sikkert sitter med last.fm account og egne spillelister i spotify. Jeg fikk ihvertfall klar beskjed fra lillebroren til en bekjent om at nedlasting av band via torrent var unødvendig tungvindt og tidkrevende hvis jeg bare skulle teste ut musikken.. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Det må da være lov og si feil ..
Selvsagt, man kan stort sett skrive som man vil. Men dersom man er ekstra påpasselig med språket fremstår man som mer seriøs og dermed en mer innlysende samtalepartner. Du virker som en interessant person, men jeg har ubevist neglisjert dine poster, dels fordi språket ikke har vitnet om seriøsitet (noe som vel kan være både ubegrunnet og feilaktig fra min side) og dels fordi du ikke bruker en avatar, noe som gjør at dine poster ikke blir akkompagnert av et blikkfang.

Mitt forslag til deg for hvordan du kan bli en elitebruker i DNFK:

1. Skaff deg en avatar i god kvalitet av noe som står deg nært. Trenger du hjelp kan du få det i avatartråden.
  2. Reduser bruken av smilefjes og avslutt alle setninger med et punktum, utropstegn eller spørsmålstegn. Flere instanser av et tegn er et virkemiddel man bør bruke sjeldent.
  3. Skru deg til noen hakk slik at du blir lagt merke til. Det gjør ikke noe om du er litt kontroversiell så lenge det fortsatt er en liten spire av deg selv igjen i dine innlegg. Du kan også kommentere andres utsagn eller komme med dine egne, men sørg for at du aldri virker needy og at du alltid er i kontroll i enhver situasjon.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...