Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lest tre. Vet av den artic whatever, hvilken bok er den femte?

Engler og demoner, da Vinci-koden, Iskaldt bedrag og Den digitale festning. Flere har han visstnok ikke gitt ut, så det var vel fire, ikke fem.

Oppskriften er den samme ja. Iskaldt Bedrag følger f.eks den eksakte formelen som Langdon-bøkene. Små detaljer som at begge hovedpersonene har opplevd traumatiske ting i barndommen som fortsatt forfølger dem, er et godt eksempel.

Det var det jeg siktet til, ja. Jeg skal likevel innrømme at jeg syntes det var spennende bøker.

Per-Arnez, anyone?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Du er dyktig :p

Paint skills, ja. :whistle: Men takk likevel. :p

Ja, insane paint-skills. Skulle hatt skillsene dine så jeg kunne tegna amatør-seriestriper der :p

Lenke til kommentar

På utkikk etter hard musikk?

bøker? neh, lame og tidkrevende. eneste bøkenej eg liker er harry potter, og tidvis da vinci koden

Ja, at det tar litt tid er ofte en nødvendighet. Det er bergrenset hvor mye substans en får plass til i løpet av halvannen time.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Neuromancer is a 1984 novel by William Gibson, notable for being the most famous early cyberpunk novel and winner of the science-fiction "triple crown"—the Nebula Award, the Philip K. Dick Award, and the Hugo Award.[1] It was Gibson's first novel and the beginning of the Sprawl trilogy. The novel tells the story of a washed-up computer hacker hired by a mysterious employer to work on the ultimate hack. Gibson explores artificial intelligence, virtual reality, genetic engineering, and multinational corporations overpowering the traditional nation-state long before these ideas entered popular culture.

Helt fantastisk bok. Ingen sånne teite "wannabe-hacker data-ord" som i Die Hard 4.0 o.l., denne boka fant opp det meste av terminologier vi bruker nå, som cyberspace f.eks. Fokuserer også mye på forholdet mellom hovedpersonene, ikke bare hacking.

Boka har aldri blitt filmatisert fordi de fleste regner den som umulig å gjør film av.

http://en.wikipedia.org/wiki/Neuromancer

Cyberspace f.eks. er en egen verden som sendes rett inn i synsnerven til brukeren, og dør de der "flatliner" de i virkeligheten også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...