Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du kommer høyt på listen, ingen tvil om det. Du er veldig godt likt men du er ikke underholdende. Du mangler Tomat-Ulfs humor eller Gapwicks brautende underfundighet. Jeg skulle likt å sett deg skrudd til fire-fem hakk, få sett litt mer punch rett fra hjertet. Ta meg under dine vinger! Hei, hvor er Kibs? Hun har vært borte siden i fjor sommer : < Hvor er det? Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min favorittbok: Alkymisten sto jeg og holdt i i butikken for noen dager siden, men måtte gjøre meg ferdig med Bly, så droppet det. Ble uansett enkel Harry Hole-lektyre som "vant". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Underpants: Du som tegna? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Favorittbok tror jeg blir veldig vanskelig å velge. I alle fall når man har opplevd så mye herlig i litteraturens verden ... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Underpants: Du som tegna? Ja, hvordan? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ta meg under dine vinger! Jeg liker hvordan hånden er knyttet. Den fikk meg til å trekke på smilebåndet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 He he, ja, det er ikke mye som trekker munnvikene mine oppover, men det bildet der gjordet ^^ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hehe, jeg har vel valget mellom Da Vinci eller Ringenes Herre. Da Vinci Koden? Jeg har lest begge, og likte dem godt. Selv om Hobbiten er mer interessant enn Ringenes Herre, og Engler og Demoner var bedre enn Da Vinci Koden. Jeg tror jeg har lest fem bøker av Dan Brown, og det føltes som å lese den samme boka om igjen hver gang. Maddox lagde en plotgenerator for Tom Clancy-historier, og jeg tror den med kun små endringer fint kan passe til Dan Brown også. Endret 24. mars 2009 av Daniel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min favorittbok Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nei, nå har jeg spammet forumet deres lenge nok. To all a good night! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg liker hvordan hånden er knyttet. Den fikk meg til å trekke på smilebåndet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe, jeg har vel valget mellom Da Vinci eller Ringenes Herre. Da Vinci Koden? Jeg har lest begge, og likte dem godt. Selv om Hobbiten er mer interessant enn Ringenes Herre, og Engler og Demoner var bedre enn Da Vinci Koden. Jeg tror jeg har lest fem bøker av Dan Brown, og det føltes som å lese den samme boka om igjen hver gang. Maddox lagde en plotgenerator for Tom Clancy-historier, og jeg tror med kun minimale endringer fint kan passe til Dan Brown også. Jeg har lest tre. Vet av den artic whatever, hvilken bok er den femte? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Trout Fishing in America er ei ganske bra bok, lurer på hvor jeg gjorde av den. The Hawkline Monster: A Gothic Western også. Hvilken av de lånte du, Daniel? Endret 24. mars 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe, jeg har vel valget mellom Da Vinci eller Ringenes Herre. Da Vinci Koden? Jeg har lest begge, og likte dem godt. Selv om Hobbiten er mer interessant enn Ringenes Herre, og Engler og Demoner var bedre enn Da Vinci Koden. Jeg tror jeg har lest fem bøker av Dan Brown, og det føltes som å lese den samme boka om igjen hver gang. Maddox lagde en plotgenerator for Tom Clancy-historier, og jeg tror med kun minimale endringer fint kan passe til Dan Brown også. Oppskriften er den samme ja. Iskaldt Bedrag følger f.eks den eksakte formelen som Langdon-bøkene. Små detaljer som at begge hovedpersonene har opplevd traumatiske ting i barndommen som fortsatt forfølger dem, er et godt eksempel. Uansett, that's it, that's all. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Trout Fishing in America er ei ganske bra bok, lurer på hvor jeg gjorde av den. The Hawkline Monster: A Gothic Western også. Hvilken av de lånte du, Daniel? Den nederste,som jeg leverte til din søster for et år siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Bøker ja. Der er jeg ikke den som er mest sofistikert. Lest nesten bare Clive Cussler i det siste. På engelsk seff Endret 24. mars 2009 av Lars Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ah, jeg får høre med henne om den. Brautigan var ganske flink til å skrive i grunn. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://open.spotify.com/track/4bz7uB4edifWKJXSDxwHcs made me hard in -0,15 seconds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg