Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kommer høyt på listen, ingen tvil om det. Du er veldig godt likt men du er ikke underholdende. Du mangler Tomat-Ulfs humor eller Gapwicks brautende underfundighet. Jeg skulle likt å sett deg skrudd til fire-fem hakk, få sett litt mer punch rett fra hjertet.

post-132512-1237937157_thumb.png

Ta meg under dine vinger! :cry:

Hei, hvor er Kibs?

Hun har vært borte siden i fjor sommer : <

Hvor er det?

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har vel valget mellom Da Vinci eller Ringenes Herre. Da Vinci Koden?

Jeg har lest begge, og likte dem godt. Selv om Hobbiten er mer interessant enn Ringenes Herre, og Engler og Demoner var bedre enn Da Vinci Koden. :)

Jeg tror jeg har lest fem bøker av Dan Brown, og det føltes som å lese den samme boka om igjen hver gang. Maddox lagde en plotgenerator for Tom Clancy-historier, og jeg tror den med kun små endringer fint kan passe til Dan Brown også.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg har lest begge, og likte dem godt. Selv om Hobbiten er mer interessant enn Ringenes Herre, og Engler og Demoner var bedre enn Da Vinci Koden. :)

Jeg tror jeg har lest fem bøker av Dan Brown, og det føltes som å lese den samme boka om igjen hver gang. Maddox lagde en plotgenerator for Tom Clancy-historier, og jeg tror med kun minimale endringer fint kan passe til Dan Brown også.

Jeg har lest tre. Vet av den artic whatever, hvilken bok er den femte?

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har lest fem bøker av Dan Brown, og det føltes som å lese den samme boka om igjen hver gang. Maddox lagde en plotgenerator for Tom Clancy-historier, og jeg tror med kun minimale endringer fint kan passe til Dan Brown også.

Oppskriften er den samme ja. Iskaldt Bedrag følger f.eks den eksakte formelen som Langdon-bøkene. Små detaljer som at begge hovedpersonene har opplevd traumatiske ting i barndommen som fortsatt forfølger dem, er et godt eksempel.

Uansett, that's it, that's all.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Trout Fishing in America er ei ganske bra bok, lurer på hvor jeg gjorde av den. :hmm:

The Hawkline Monster: A Gothic Western også.

Hvilken av de lånte du, Daniel?

Den nederste,som jeg leverte til din søster for et år siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...