Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skal jeg liksom slutte å høre på et band jeg har likt siden før disse fjortisene nå svømte rundt i ballene til pappaen sin "plutselig" syns det er kult? Hardly. Bra for dem at de hører på kvalitetsmusikk istedet for R'n'B dritet sier jeg heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det betyr vel ikke at det er fjortismusikk fordet? JEG scrobbler PF som faen der, jeg er ikke fjortis. Hvis et band er høyt scrobbla på Last sammen med noen andre fjortisband så blir PF automatisk fjortis? Jeg gidder ikke mer.

Det jeg sier er at hva som er "fjortismusikk" ikke har noe med musikken i seg selv å gjøre, men hvem som hører på den.

Men jeg oppfordrer ikke dermed noen til å ikke høre på Pink Floyd.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Jævlig synd for folk som genuint liker musikken deres at det har blitt umulig å bli tatt seriøst, da. Fordi "alle" liker dem, kan ingen like dem. Og det har de ingen grunn til heller, fordi musikken har blitt dårligere av å ha blitt populær.

Dere får syns hva dere vil, jeg setter på Comfortably Numb og legger meg. Sov godt!

Flink Oda ^^

De passer ikke inn under den påstanden han prøver å få frem, så han later som de ikke eksisterer.

Hun.

Det er litt teit at man skal bli kalt bedreviter bare fordi man mener at majoriteten av dem som skryter uhemmet av Pink Floyd er pretensiøse ungdommer i alderen 14-17. Jeg skrøt selv uhemmet av PF da jeg var 14, jeg hadde til og med en The Wall-plakat.

Jeg har det enda, ved senga på gutterommet, med en Nemi-plakat, en Pondus-plakat og div. annet ^^

Nå bare finner du på ting. Det jeg skrev hadde hvertfall rot i virkeligheten. :(

Bare ignorer meg du, og se hvor mye du får snakke med Pia Tjelta igjen.

Om jeg ikke ignorerer deg, får jeg snakke med Pia Tjelta da?

Jeg digger henne ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nå bare finner du på ting. Det jeg skrev hadde hvertfall rot i virkeligheten. :(

Bare ignorer meg du, og se hvor mye du får snakke med Pia Tjelta igjen.

Så ikke det svaret ditt. Og så fikk jeg opp sånn no hotlinkingbilde på det bildet når jeg så det nå

Lies. Hvis du noen gang skal prate med henne igjen må du snakke med personen som står henne nærmest, sekretæren hennes, fra nå av. Meg altså.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Fun fact om meg: Jeg har faktisk en Wish You Were Here-plakat på rommet.

Jeg har Dark Side. :)

* ser seg omkring i rommet *

Neh. Har bare et stort, innrammet bilde av Laurel & Hardy (Helan og Halvan)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Det betyr vel ikke at det er fjortismusikk fordet? JEG scrobbler PF som faen der, jeg er ikke fjortis. Hvis et band er høyt scrobbla på Last sammen med noen andre fjortisband så blir PF automatisk fjortis? Jeg gidder ikke mer.

Det jeg sier er at hva som er "fjortismusikk" ikke har noe med musikken i seg selv å gjøre, men hvem som hører på den.

Men jeg oppfordrer ikke dermed noen til å ikke høre på Pink Floyd.

Men så må jeg ta den samme regla igjen, at musikken appellerer til mange. Sorry Gapwick, men jeg kan ikke bli med på "OK, PF er fjortis-"greiene dine.

Lenke til kommentar

Prøver du å misforstå? Det jeg sier er at hva som er "fjortismusikk" ikke har noe med musikken i seg selv å gjøre, men hvem som hører på den.

Synes fortsatt det er en ufortjent stigmatisering av Pink Floyd å kalle de for et fjortisband, rett og slett fordi det hevdes å være det.

Personlig har jeg ikke fått med meg at "alle" fjortiser hører på Pink Floyd. Hvis det er tilfellet, så er det kanskje håp for verden likevel...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...