Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg noen gang bæsjer ut noe så vakkert som Pink Floyd skal jeg jeg sterkt vurdere og aldri skylle ned. Pink Floyd-blasfemi vil vi ikke ha noe av. Syd Barrett vrir seg i graven.

+1

Her skulle det egentlig stått noe usmakelig om Pink Floyd-lytterne fulgt av et lite avsnitt om hvor overvurdert og populistisk PF er. Men siden hele den diskusjonen er tatt tidligere og konklusjonen er klar lar jeg det heller ligge.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Så hva skal vi krangle om?

Kan vi krangle om den geopolitiske situasjonen i Venezuela og Hugo Chavez' påvirkning på den australske dollar? Væææær så snill!

Den vil jeg gjerne høre om, så sett igang!

Chavez' nærmest nasjonalist-kommunistiske tilnærmingen til olje- og gass-boring i Venezuela medfører en rekke ringvirkninger. Bl.a. så vil selskaper nøle med å legge prosjekter hit. Det gir en fordel for Australia da deres ressurser, som i utgangspunktet ligger dypere og dermed er vanskligere å utdrive, blir mer atraktive på det inernasjonale markedet. Dette kan medføre en styrkning av den australske dollaren. Videre er det interresant at det benyttes norsk ekspertise innen manifolder på subsea-prosjekter for å bygge ut disse dype feltene allerede i dag. Dette kan gi nye milliarder av kroner på bok i norske selskaper og hjelpe oss gjennom en finanskrise det er vanskelig å fastslå nøyaktig når vil ta slutt.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Hvis jeg noen gang bæsjer ut noe så vakkert som Pink Floyd skal jeg jeg sterkt vurdere og aldri skylle ned. Pink Floyd-blasfemi vil vi ikke ha noe av. Syd Barrett vrir seg i graven.

+1

Her skulle det egentlig stått noe usmakelig om Pink Floyd-lytterne fulgt av et lite avsnitt om hvor overvurdert og populistisk PF er. Men siden hele den diskusjonen er tatt tidligere og konklusjonen er klar lar jeg det heller ligge.

Bare det å skrive Pink Floyd og populistisk i samme setning er jo nok til å møte seg selv i døra med en gang. Hadde vi snakket om U2 kunne jeg vært med på at det er kommersiell populisme på det verste.

Hvorvidt det er populisme å velge å bygge opp sangene sine med 3-4 minutter etc er vel en påstand man ikke kommer så jævla langt med. Tidlig Pink Floyd er jo så eksperimentielt at det mangler presedens i musikkhistorien.

Lenke til kommentar

+1

å si at PF er fjortismusikk er veldig feil. Faren min hørte på det når han var ung. De var aktive i tretti år fraa 60-tallet til 90-tallet. Fjortismusikk? Vil heller kalle det kvalitet.
Lenke til kommentar
Vel, jeg skal på skolen i morgen. Søvn er viktig. Artig å snakke med dere! Satser på at jeg støter på mindre bitterhet neste gang jeg er her, siden jeg da ikke lengre er the new and shiny toy.

Nattinatt ^^

Sove godt og drømme søtt, forhåpentligvis ikke fucked up av kafeen, enda :p

Lenke til kommentar
Jøssenavn, det er jo flere suck-ups her enn på et Obama-rally.

Ikke vær lei deg, vi er lei deg òg.

I'm not, kan ikke bli lei Gapwick ^^

+1

Det er stort sett bare Gapwick og Tomat-Ulf som hindrer kafeen fra å eskalere ut i et orgie av selvmedlitenhet, oppmerksomhetslulleri og meningsløs og uoriginal spam.

Lenke til kommentar
å si at PF er fjortismusikk er veldig feil. Faren min hørte på det når han var ung. De var aktive i tretti år fraa 60-tallet til 90-tallet. Fjortismusikk? Vil heller kalle det kvalitet.

Jeg vil si at fjortismusikk er musikk som er populær blant fjortiser, og ut fra det jeg har lest på dette forumet er det definitivt tilfellet med Pink Floyd.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Vel, jeg skal på skolen i morgen. Søvn er viktig. Artig å snakke med dere! Satser på at jeg støter på mindre bitterhet neste gang jeg er her, siden jeg da ikke lengre er the new and shiny toy.

Faren din må ha vært en tyv, for han har stjålet stjernene og puttet dem i øynene dine.

Lenke til kommentar

`

Natta! :love:

Vi må forresten møtes snart sånn at du kan få tilbake øreringene og solbrillene dine (som jeg kan ha lånt - eller ikke - i dag og fått komplimenter for).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...