Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hva skal vi krangle om?

Før jeg var ti år parodierte jeg Chewbaccas lyder nesten feilfritt. Vet du hvorfor? Chewbacca er teit og talentløs og jeg og alle vennene mine syntes på den tiden at han var veldig morsom (ikke positivt på noen måter) . Nå kan vi krangle. :)

Lenke til kommentar

Musikksmak, som alltid. Eller, det trenger vi jo ikke, for alle vet jo at Armin van Buuren er best i verden.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
zing

Her er det forbedringspotensiale ser jeg, ettersom Pink Floyd herjer litt mer enn alt annet. Men det er greit for meg at ikke vet sitt eget beste.

Lenke til kommentar
I mangel på noe annet å si, så kan jeg jo fortelle at jeg har øvelseskjørt i dag. Det gikk råbra.

Er deilig å kjøre bil :D Er 16 år, kjører rundt 2 ganger i uka. Har snart kjørt i 1 år og føler at jeg har bra kontroll på bilen.

Er det bare meg eller er det litt for tidlig at bedrifter og butikker annonserer etter sommerhjelp? Synes det er vanskelig å få tak i noen jobb når du ikke kjenner noen som jobber der.

Du er antagelig LITT bedre enn meg. For meg går ikke alt automatisk med kjøringa (og da snakker vi ikke om giring). Ja, det har du rett i. Glad jeg har jobb. :]

Lenke til kommentar

Musikksmak, som alltid. Eller, det trenger vi jo ikke, for alle vet jo at Armin van Buuren er best i verden.

zing

Må nok ha litt hard dance mania. Mener å ha sett navnet hans på et par sanger. Noen av sagene dj execute har går ann, men de er litt slitsomme for de kommer aldri ordentlig i gang.

Lenke til kommentar
Jøssenavn, det er jo flere suck-ups her enn på et Obama-rally.

Jeg vet du likte McCain pga Palin var teit

:dremel: :fixed:

Og tenk så mye moro vi kunne fått om McCain vant og døde og så fikk vi den retarden som president der borte da.

Lenke til kommentar

Før jeg var ti år parodierte jeg Chewbaccas lyder nesten feilfritt. Vet du hvorfor? Chewbacca er teit og talentløs og jeg og alle vennene mine syntes på den tiden at han var veldig morsom (ikke positivt på noen måter) . Nå kan vi krangle. :)

E9. Ja, jeg er med på språket deres.

Lenke til kommentar

zing

Må nok ha litt hard dance mania. Mener å ha sett navnet hans på et par sanger. Noen av sagene dj execute har går ann, men de er litt slitsomme for de kommer aldri ordentlig i gang.

Selve build-up'en er jo genial! Man sitter og gleder seg som et barn til hovedpartiet/breakdown'en kommer og når den treffer inn så flyr man til himmelen!

Lenke til kommentar
I mangel på noe annet å si, så kan jeg jo fortelle at jeg har øvelseskjørt i dag. Det gikk råbra.

Er deilig å kjøre bil :D Er 16 år, kjører rundt 2 ganger i uka. Har snart kjørt i 1 år og føler at jeg har bra kontroll på bilen.

Er det bare meg eller er det litt for tidlig at bedrifter og butikker annonserer etter sommerhjelp? Synes det er vanskelig å få tak i noen jobb når du ikke kjenner noen som jobber der.

Du er antagelig LITT bedre enn meg. For meg går ikke alt automatisk med kjøringa (og da snakker vi ikke om giring). Ja, det har du rett i. Glad jeg har jobb. :]

Mas, mas og mas mere på å få kjøre. Så lenge du er intresert i det så lærer du megafort.

Lenke til kommentar

Dette er selvfølgelig tullball, ettersom Chewbacca er dritkul. Jeg skulle gjerne fyrt opp og kjeftet deg sønder og sammen pga dette, men jeg skal telle til ti og spare sinnet til neste gang =)

Neste forsøk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...