Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei fy faen, trodde vi var kompiser, kamerat Underpants. Men nei, fysj, dette..

Jeg beklager på det høyeste, kamerat CypheroN. Mitt utsagn var utelukkende en provokasjon, for å ta igjen for din og/å-feil noen sider tilbake. Du har en glimrende musikksmak, faktisk hører jeg på spillelista di nå og den gjør meg stiv. (MGMT ─ Kids)

For å gjøre det godt igjen, avslutter jeg med et tilfeldig sitat fra vår kjære Vladimir.

«Любой повар должен быть в состоянии управлять страной.»

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei fy faen, trodde vi var kompiser, kamerat Underpants. Men nei, fysj, dette..

Jeg beklager på det høyeste, kamerat CypheroN. Mitt utsagn var utelukkende en provokasjon, for å ta igjen for din og/å-feil noen sider tilbake. Du har en glimrende musikksmak, faktisk hører jeg på spillelista di nå og den gjør meg stiv. (MGMT ─ Kids)

For å gjøre det godt igjen, avslutter jeg med et tilfeldig sitat fra vår kjære Vladimir.

«Любой повар должен быть в состоянии управлять страной.»

Ahhhw... :love:

Mye å følge med på her, sorreh.

No prob :love:

Lenke til kommentar
I mangel på noe annet å si, så kan jeg jo fortelle at jeg har øvelseskjørt i dag. Det gikk råbra.

Elise, du lyver! (Håper alle tar Peer Gynt-referansen min)

Det gikk elendig, og Hønefoss sentrum har fortsatt ikke kommet seg til hektene igjen. Dette fra en mann som ikke trengte tre oppkjøringer for å få lappen.

Lenke til kommentar
I mangel på noe annet å si, så kan jeg jo fortelle at jeg har øvelseskjørt i dag. Det gikk råbra.

Er deilig å kjøre bil :D Er 16 år, kjører rundt 2 ganger i uka. Har snart kjørt i 1 år og føler at jeg har bra kontroll på bilen.

Er det bare meg eller er det litt for tidlig at bedrifter og butikker annonserer etter sommerhjelp? Synes det er vanskelig å få tak i noen jobb når du ikke kjenner noen som jobber der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...