TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det gjorde jeg da. Send meg et dristig bilde, så skal jeg vurdere å fortelle deg det. Søren, ikke mindre enn fire brukere ødelegger for meg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du er bare trist fordi du ikke kommer til å få oppmerksomhet <3 Haha, herregud. Så smålig. Du var da en artig skrue. Du skulle bare visst. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 En gang bæsja jeg så kom det et band ut og det kalte seg Pink Floyd. *løpe og gjemme seg* En gang så hadde jeg diaré så kom det ut en forumbruker som het Underpants. Han sitter på dassen min og luter bæsj Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du la inn på feil sted. Du la inn på personlig bilde. Vi har lagt inn bilde på avataren. NO SHIT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Yaay, to nye forumsbarn..... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du er bare trist fordi du ikke kommer til å få oppmerksomhet <3 Haha, herregud. Så smålig. La oss nå unne henne sine 15 minutes of fame. De fleste av dere starter jo som OT-Tøser uansett. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du er bare misunnelig fordi jeg hadde en mye stiligere icebreaker her inne enn deg. Fantastisk bilde av Chewbacca. Har hørt rykter om at det er noen her som synes Star Wars er dårlig, selv uten å ha sett det. Kan ikke skjønne at noen kan mene noe så dumt. Kremt. Ha-ha. JEG kan påstå det. Så du forresten at det var ei jente som nesten-forsvarte deg (eller territoriumet sitt) over her? Det varmet nok . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 NO SHIT.Det har du rett i. No shit for me så seint på dagen. Jeg har en rutine. Ekskrementene kommer sånn en halvtime etter at jeg har stått opp. Ca. hvertfall. Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fantastisk bilde av Chewbacca. Har hørt rykter om at det er noen her som synes Star Wars er dårlig, selv uten å ha sett det. Kan ikke skjønne at noen kan mene noe så dumt. Kremt. Vel, folk er dumme. En gang bæsja jeg så kom det et band ut og det kalte seg Pink Floyd. *løpe og gjemme seg* Hvis jeg noen gang bæsjer ut noe så vakkert som Pink Floyd skal jeg jeg sterkt vurdere og aldri skylle ned. Pink Floyd-blasfemi vil vi ikke ha noe av. Syd Barrett vrir seg i graven. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kanskje hun kan skrive 100 på sin og jeg kan slenge på en 1 Sounds like a plan. A man a plan a canal panama. Eller noe sånt. I makes no sense to night. I has the pills.Uansett så er det på tide å få oppgradert deg. Det gjorde jeg da.Du la inn på feil sted. Du la inn på personlig bilde. Vi har lagt inn bilde på avataren. Åja, riktig. Fint du er så hjelpsom. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Åja, riktig. Fint du er så hjelpsom. Hei! Jeg sa det først! Hvis jeg noen gang bæsjer ut noe så vakkert som Pink Floyd skal jeg jeg sterkt vurdere og aldri skylle ned. Pink Floyd-blasfemi vil vi ikke ha noe av. Syd Barrett vrir seg i graven. +1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Åja, riktig. Fint du er så hjelpsom. Alltid en glede å hjelpe en jomfru(?) i nød. Endret 24. mars 2009 av Lars Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Åja, riktig. Fint du er så hjelpsom. Hei! Jeg sa det først! No you didn't! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Aids, du må da ha opplevd lignende tilstander i SO De fleste jentene er nok innom den, gitt. @Aidskake: Slapp av, vi er minst like glad i deg. Ingen grunn til å være sjalu. Ahwwwwww! Du skulle bare visst. Endret 24. mars 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 @Aidskake: Slapp av, vi er minst like glad i deg. Ingen grunn til å være sjalu. I tillegg har Aidskake flere hull å leke med! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 I tillegg har Aidskake flere hull å leke med! Oh you dirty... Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du er bare misunnelig fordi jeg hadde en mye stiligere icebreaker her inne enn deg. Fantastisk bilde av Chewbacca. Har hørt rykter om at det er noen her som synes Star Wars er dårlig, selv uten å ha sett det. Kan ikke skjønne at noen kan mene noe så dumt. Kremt. Ha-ha. JEG kan påstå det. Så du forresten at det var ei jente som nesten-forsvarte deg (eller territoriumet sitt) over her? Det varmet nok . Det varmet nå som jeg så konteksten Kanskje du lærer deg til å stå opp for min del du også etter å skrive her inne og lære av andre! Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Åja, riktig. Fint du er så hjelpsom. Hei! Jeg sa det først! Hvis jeg noen gang bæsjer ut noe så vakkert som Pink Floyd skal jeg jeg sterkt vurdere og aldri skylle ned. Pink Floyd-blasfemi vil vi ikke ha noe av. Syd Barrett vrir seg i graven. +1 Mye å følge med på her, sorreh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg