Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er bare misunnelig fordi jeg hadde en mye stiligere icebreaker her inne enn deg.

Fantastisk bilde av Chewbacca. Har hørt rykter om at det er noen her som synes Star Wars er dårlig, selv uten å ha sett det. Kan ikke skjønne at noen kan mene noe så dumt. Kremt.

Ha-ha. JEG kan påstå det. Så du forresten at det var ei jente som nesten-forsvarte deg (eller territoriumet sitt) over her? Det varmet nok :).

Lenke til kommentar
Fantastisk bilde av Chewbacca. Har hørt rykter om at det er noen her som synes Star Wars er dårlig, selv uten å ha sett det. Kan ikke skjønne at noen kan mene noe så dumt. Kremt.

Vel, folk er dumme.

En gang bæsja jeg så kom det et band ut og det kalte seg Pink Floyd. *løpe og gjemme seg*

Hvis jeg noen gang bæsjer ut noe så vakkert som Pink Floyd skal jeg jeg sterkt vurdere og aldri skylle ned. Pink Floyd-blasfemi vil vi ikke ha noe av. Syd Barrett vrir seg i graven.

Lenke til kommentar
Kanskje hun kan skrive 100 på sin og jeg kan slenge på en 1 :tease:
Sounds like a plan. A man a plan a canal panama. Eller noe sånt. I makes no sense to night. I has the pills.

Uansett så er det på tide å få oppgradert deg.

Det gjorde jeg da.
Du la inn på feil sted. Du la inn på personlig bilde. Vi har lagt inn bilde på avataren.

Åja, riktig. Fint du er så hjelpsom. :)

Lenke til kommentar
Du er bare misunnelig fordi jeg hadde en mye stiligere icebreaker her inne enn deg.

Ha-ha. JEG kan påstå det. Så du forresten at det var ei jente som nesten-forsvarte deg (eller territoriumet sitt) over her? Det varmet nok :).

Det varmet nå som jeg så konteksten :) Kanskje du lærer deg til å stå opp for min del du også etter å skrive her inne og lære av andre!

Lenke til kommentar
Åja, riktig. Fint du er så hjelpsom. :)

Hei! Jeg sa det først! :(

Hvis jeg noen gang bæsjer ut noe så vakkert som Pink Floyd skal jeg jeg sterkt vurdere og aldri skylle ned. Pink Floyd-blasfemi vil vi ikke ha noe av. Syd Barrett vrir seg i graven.

+1

Mye å følge med på her, sorreh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...