Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Elise: okei, jeg kunne valgt et mer flatterende bilde av deg. Men JEG ser så teit ut ellers. Så post ivei. Nå tuller du fælt. Hvordan har det seg at dere har bilde her, og ikke jeg? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1036904&hl= Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du er bare trist fordi du ikke kommer til å få oppmerksomhet <3 Haha, herregud. Så smålig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 We rule, you don't. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvordan har det seg at dere har bilde her, og ikke jeg? Bilder popper ikke opp her og der uten videre. Du må laste opp et selv. Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du er bare misunnelig fordi jeg hadde en mye stiligere icebreaker her inne enn deg. Fantastisk bilde av Chewbacca. Har hørt rykter om at det er noen her som synes Star Wars er dårlig, selv uten å ha sett det. Kan ikke skjønne at noen kan mene noe så dumt. Kremt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Aids, du må da ha opplevd lignende tilstander i SO Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvordan har det seg at dere har bilde her, og ikke jeg? Send meg et dristig bilde, så skal jeg vurdere å fortelle deg det. @Aidskake: Slapp av, vi er minst like glad i deg. Ingen grunn til å være sjalu. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fantastisk bilde av Chewbacca. Har hørt rykter om at det er noen her som synes Star Wars er dårlig, selv uten å ha sett det. Kan ikke skjønne at noen kan mene noe så dumt. Kremt. Vel, folk er dumme. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvordan har det seg at dere har bilde her, og ikke jeg? Bilder popper ikke opp her og der uten videre. Du må laste opp et selv. Det gjorde jeg da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hey, I'm a firm believer in the philosophy of a ruling class. Especially since I rule. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fantastisk bilde av Chewbacca. Har hørt rykter om at det er noen her som synes Star Wars er dårlig, selv uten å ha sett det. Kan ikke skjønne at noen kan mene noe så dumt. Kremt. Vel, folk er dumme. En gang bæsja jeg så kom det et band ut og det kalte seg Pink Floyd. *løpe og gjemme seg* Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du er bare trist fordi du ikke kommer til å få oppmerksomhet <3 Haha, herregud. Så smålig. Du var da en artig skrue. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det gjorde jeg da. Du slang opp profilbilde... Ikke avatar Legg meg til på msn så kan jeg... hjelpe dedg Endret 24. mars 2009 av Sirslask Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvordan har det seg at dere har bilde her, og ikke jeg? Bilder popper ikke opp her og der uten videre. Du må laste opp et selv. Det gjorde jeg da. Du lastet opp profilbilde. Gå til innstillinger og last opp avatar. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) wu'eva. Endret 24. mars 2009 av Sondre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hvordan har det seg at dere har bilde her, og ikke jeg? Bilder popper ikke opp her og der uten videre. Du må laste opp et selv. Det gjorde jeg da. Du lasta opp profilbilde, men ikke avatar, ser det ut til. Red.: :< Endret 24. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fantastisk bilde av Chewbacca. Har hørt rykter om at det er noen her som synes Star Wars er dårlig, selv uten å ha sett det. Kan ikke skjønne at noen kan mene noe så dumt. Kremt. Vel, folk er dumme. En gang bæsja jeg så kom det et band ut og det kalte seg Pink Floyd. *løpe og gjemme seg* Nei fy faen, trodde vi var kompiser, kamerat Underpants. Men nei, fysj, dette.. Du lasta opp profilbilde, men ikke avatar, ser det ut til. Red.: :< Treiging azz Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kanskje hun kan skrive 100 på sin og jeg kan slenge på en 1 Sounds like a plan. A man a plan a canal panama. Eller noe sånt. I makes no sense to night. I has the pills.Uansett så er det på tide å få oppgradert deg. Det gjorde jeg da.Du la inn på feil sted. Du la inn på personlig bilde. Vi har lagt inn bilde på avataren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg