Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei, det er da så mangt. Jeg har ikke sånn lastfm-ting, eller hva det heter though.

Utdyp. Kanskje jeg fortsetter å være irriterende ved å svare på omtrent alle innleggene dine.

Det ble litt utdypt, da. Jeg liker ikke danseband, techno, trance og skriking.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La meg gjøre dette enda mer spennende ved å si at Elise tilbrakte store deler av natt til søndag i senga mi med meg og to andre jenter. :ph34r:
Detaljer, jente! SKITNE DETALJER NÅ! Vi vet nok hva som foregår når dere jenter kommer sammen i senga slik. Del de skitne detaljene med oss!

Om det mot formodning ikke finnes noen skitne detaljer så bare finn på dem. Ellers blir vi nødt til å bruke fantasien for å finne ut hva dere kunne gjort. Og som kjent finnes det en del forstyrrede personer her inne and I promise you; Du vil ikke at vi skal lage fantasiene selv!

Sant, jeg har den hjemme. Må hente den så du kan skylde meg en babb på busstasjonen i Porsgrunn :wee:

Ja jeg husker sånne ting godt :p

Du må komme utover en dag. Så kan du prøve scotteren min! Jeg henta den i dag. Den er awe-to-the-some!
Lenke til kommentar
Det ble litt utdypt, da. Jeg liker ikke danseband, techno, trance og skriking.

Pink Floyd er i mitt hjerte, og jeg tror jeg kun har hørt et par låter av Daft Punk.

:ohmy:

Jeg tror det egentlig er en gutt. Hun ligner for mye på meg (Men så kan det vel diskuteres hvor mannlig jeg er. Også liker jeg noe skriking).

Lenke til kommentar
Testing. Testing.

I DEMAND SEX!

Altså hvilket kjønn er du?

Mannemann. Hadde jeg vært jente hadde jeg uansett sagt gutt, ettersom jeg ville spart meg for den smått pinlige sjekkingen som florerer her.

Du er bare trist fordi du ikke kommer til å få oppmerksomhet <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...