Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nei, det er da så mangt. Jeg har ikke sånn lastfm-ting, eller hva det heter though. Utdyp. Kanskje jeg fortsetter å være irriterende ved å svare på omtrent alle innleggene dine. Det ble litt utdypt, da. Jeg liker ikke danseband, techno, trance og skriking. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 La meg gjøre dette enda mer spennende ved å si at Elise tilbrakte store deler av natt til søndag i senga mi med meg og to andre jenter. Detaljer, jente! SKITNE DETALJER NÅ! Vi vet nok hva som foregår når dere jenter kommer sammen i senga slik. Del de skitne detaljene med oss! Om det mot formodning ikke finnes noen skitne detaljer så bare finn på dem. Ellers blir vi nødt til å bruke fantasien for å finne ut hva dere kunne gjort. Og som kjent finnes det en del forstyrrede personer her inne and I promise you; Du vil ikke at vi skal lage fantasiene selv! Sant, jeg har den hjemme. Må hente den så du kan skylde meg en babb på busstasjonen i Porsgrunn Ja jeg husker sånne ting godt Du må komme utover en dag. Så kan du prøve scotteren min! Jeg henta den i dag. Den er awe-to-the-some! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Pink Floyd er i mitt hjerte, og jeg tror jeg kun har hørt et par låter av Daft Punk. Hun er min, Sjur... Du er for gammel! Pff, for gammel? Du har drukket for mye muskat-te. Alder er uansett bare et tall Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har den nye jenta postet i RPP enda? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nei, det er da så mangt. Jeg har ikke sånn lastfm-ting, eller hva det heter though. Utdyp. Kanskje jeg fortsetter å være irriterende ved å svare på omtrent alle innleggene dine. Jeg liker ikke trance. Du er ikke smart. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det var en bra natt! Det var det, men du ble på ikke så full som jeg hadde håpet. Jeg må bare beklage. Blir nødt til å ta det igjen neste gang. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det er forventet. Her blei jo jeg idiot og kava ut og inn av vinduet mens du bare satt der. Endret 24. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har den nye jenta postet i RPP enda? At det var? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har den nye jenta postet i RPP enda? Ikke som jeg vet om, men jeg ser for meg en ung Angelina Jolie med et hint av Julia Roberts. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Pff, for gammel? Du har drukket for mye muskat-te.Alder er uansett bare et tall Bare en unnskyldning for å glo på Lolicon hele dagen Men sikkert sant det om muskat-te Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Pink Floyd er i mitt hjerte, og jeg tror jeg kun har hørt et par låter av Daft Punk. Expect a few love-letters from CypheroN. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det ble litt utdypt, da. Jeg liker ikke danseband, techno, trance og skriking. Pink Floyd er i mitt hjerte, og jeg tror jeg kun har hørt et par låter av Daft Punk. Jeg tror det egentlig er en gutt. Hun ligner for mye på meg (Men så kan det vel diskuteres hvor mannlig jeg er. Også liker jeg noe skriking). Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det trenger du heller ikke Hva syns du om Pink Floyd og Daft Punk? ^^ Pink Floyd er i mitt hjerte, og jeg tror jeg kun har hørt et par låter av Daft Punk. Du er helt og holdent akseptert og vel så det Setter pris på det! Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Testing. Testing. I DEMAND SEX! Altså hvilket kjønn er du? Mannemann. Hadde jeg vært jente hadde jeg uansett sagt gutt, ettersom jeg ville spart meg for den smått pinlige sjekkingen som florerer her. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Testing. Testing. I DEMAND SEX! Altså hvilket kjønn er du? Det er en gutt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har den nye jenta postet i RPP enda? At det var? The Recent Pic Post gogogo! Jeg er ensom i kveld btw Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 "Pink Floyd er verdens beste band." - Meg selv. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Testing. Testing. I DEMAND SEX! Altså hvilket kjønn er du? Mannemann. Hadde jeg vært jente hadde jeg uansett sagt gutt, ettersom jeg ville spart meg for den smått pinlige sjekkingen som florerer her. Du er bare trist fordi du ikke kommer til å få oppmerksomhet <3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har den nye jenta postet i RPP enda? At det var? RPP Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Herregud, så søte dere er. En ny jente, og dere er all over the place. Endret 24. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg