Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sist gang jeg sjekket profilen din, var du 28. Hysj da! Jeg har noe på gang her ser du vel!? Du har ikke nok med hentai-baben din, du må ha mer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva snakker du om? Du forvetnet det igjen, hva? Slutt og tull. :cry: :cry: :cry: HAHA! Lurte deg! Ingen her bryr seg om deg! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du har ikke nok med hentai-baben din, du må ha mer?Hun er ikke her. Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er i mitt attende år, er ei jente og bor i Hønefoss. Hva med dere? g 19 oslo Hei. g 26 Langesund her. Har du cam? Msn? Sist gang jeg sjekket profilen din, var du 28. Haha, cam eller msn. Jeg så ikke at noen hadde skrevet det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du trenger ikke holde på den sterke usårlige maska her inne. Det er lov å gråte. Du er trygg her. Hva snakker du om? Du forvetnet det igjen, hva? Slutt og tull. :cry: :cry: :cry: Og? OG!? Srsly, ler og skrive as Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Flink pike. ^^ Spiller du også? ^^ Da leser jeg nok heller. :] Musikksmak? Nei, det er da så mangt. Jeg har ikke sånn lastfm-ting, eller hva det heter though. Lenke til kommentar
Chewbacca Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da leser jeg nok heller. :] Å, nå ble du plutselig ikke så interessant lenger. *Bare later som, alle vet jo at jenter vil ha det de ikke kan få* Haha, det har du veldig rett i. Men jeg hadde nok klart meg uansett Testing. Testing. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nei, det er da så mangt. Jeg har ikke sånn lastfm-ting, eller hva det heter though. Utdyp. Kanskje jeg fortsetter å være irriterende ved å svare på omtrent alle innleggene dine. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 La meg gjøre dette enda mer spennende ved å si at Elise tilbrakte store deler av natt til søndag i senga mi med meg og to andre jenter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Flink pike. ^^ Spiller du også? ^^ Da leser jeg nok heller. :] Musikksmak? Nei, det er da så mangt. Jeg har ikke sånn lastfm-ting, eller hva det heter though. Det trenger du heller ikke Hva syns du om Pink Floyd og Daft Punk? ^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Oh shiet! Now we know where Lars lives! Jeg har vært på Langesund badeland Ieg er sikker på du er sjalu på sirslask. Han har vært i senga mi. Og jeg kjøpte en blinkende penis til han. True story. Sant, jeg har den hjemme. Må hente den så du kan skylde meg en babb på busstasjonen i Porsgrunn Ja jeg husker sånne ting godt Og du glemte at jeg tok på puppene til Eplefe! *showoff* Endret 24. mars 2009 av Sirslask Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Testing. Testing. I DEMAND SEX! Altså hvilket kjønn er du? Endret 24. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Testing. Testing. For you: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=64 Lenke til kommentar
Eliselise Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Flink pike. ^^ Spiller du også? ^^ Da leser jeg nok heller. :] Musikksmak? Nei, det er da så mangt. Jeg har ikke sånn lastfm-ting, eller hva det heter though. Det trenger du heller ikke Hva syns du om Pink Floyd og Daft Punk? ^^ Pink Floyd er i mitt hjerte, og jeg tror jeg kun har hørt et par låter av Daft Punk. La meg gjøre dette enda mer spennende ved å si at Elise tilbrakte store deler av natt til søndag i senga mi med meg og to andre jenter. Det var en bra natt! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Pink Floyd er i mitt hjerte, og jeg tror jeg kun har hørt et par låter av Daft Punk. Expect a few love-letters from CypheroN. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 La meg gjøre dette enda mer spennende ved å si at Elise tilbrakte store deler av natt til søndag i senga mi med meg og to andre jenter. Jeg trenger ikke engang å forandre på dette innlegget for å gjøre det nesten helt perfekt. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Pink Floyd er i mitt hjerte, og jeg tror jeg kun har hørt et par låter av Daft Punk. Hun er min, Sjur... Du er for gammel! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det var en bra natt! Det var det, men du ble på ikke så full som jeg hadde håpet. Endret 24. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det trenger du heller ikke Hva syns du om Pink Floyd og Daft Punk? ^^ Pink Floyd er i mitt hjerte, og jeg tror jeg kun har hørt et par låter av Daft Punk. Du er helt og holdent akseptert og vel så det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg