Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Å bli "akseptert" her inne betyr å være med i den lille utvalgte gruppen medlemmer som smisker med hverandre. Ingen fornærmelse ment mot brukere som kanskje måtte føle seg støtt nå. For å bli godtatt av meg er det eneste du trenger å gjøre å være positiv, ta til deg konstruktiv kritikk, skrive noenlunde godt og generelt sett være en reflektert person. Hva andre krever vet jeg ikke, men det kan de vel fortelle deg selv. Bare vær deg selv, men les retningslinjene og følg dem. "Forumlivet" blir så mye lettere da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal jeg si deg noe kult eller SpecialForce?! jeg bryr meg ikke om hva du sier egentlig for jeg er den jeg er å sånn er det bare!! viss du irriterer deg over alle her så kan du jo gå tilbake til millitære?! eller?

:dremel:

Er denne smigrende omtalen virkelig nødvendig?

Jeg mener jeg ikke har sagt noe annet enn det du selv beviser. At du ikke bryr deg gir du meg veldig liten tro på siden du poster tilbake. Jeg har nok ikke noe i millitæret å gjøre, men siden du er så ivrig etter å gi meg bort dit hvorfor tar du deg selv ikke en tur?

God øvelse :)

Lenke til kommentar
skal jeg si deg noe kult eller specialforce?! jeg bryr meg ikke om hva du sier egentlig for jeg er den jeg er å sånn er det bare!! viss du irriterer deg over alle her så kan du jo gå tilbake til millitære?! eller?

Skal jeg gi deg et tips? Kvitt deg med denne brukeren, bytt til en annen. Start med blanke ark og skriv norsk og oppfør deg :)

Lenke til kommentar
men hav skal jeg gjøre sånn at jeg blir godkjent her da?! altså ok så ksriver jeg ikke helt som dfere men jeg kommer jo med gode ideer?!
Om du anstrenger deg litt når det gjelder rettskrivingen så hjelper nok det betraktelig. Uten om det så blir du nok godtatt etter hvert. Vi har en ganske løs tone her inne og erter hverandre både titt og ofte. Ikke ta alt personlig.

Om du har problemer med rettskrivning (dysleksi f.eks.) så har du du et utmerket hjelpemiddel i Mozilla Firefox ved at du kan sette på stavekontroll. :)

vet ikke om jeg har såne skrivefeiler og sånt men d tar jo skikekelig lang tid å svare å sånn da hvis maskinen m,in skal sjekke alt hele tiden!! menok skal skjerpe meg ENDA mer!

Lenke til kommentar

Bra at du tenker på å skjerpe deg herjemannen!

Å bli "akseptert" her inne betyr å være med i den lille utvalgte gruppen medlemmer som smisker med hverandre. Ingen fornærmelse ment mot brukere som kanskje måtte føle seg støtt nå. For å bli godtatt av meg er det eneste du trenger å gjøre å være positiv, ta til deg konstruktiv kritikk, skrive noenlunde godt og generelt sett være en reflektert person. Hva andre krever vet jeg ikke, men det kan de vel fortelle deg selv. Bare vær deg selv, men les retningslinjene og følg dem. "Forumlivet" blir så mye lettere da.

Helt enig :)

men hav skal jeg gjøre sånn at jeg blir godkjent her da?! altså ok så ksriver jeg ikke helt som dfere men jeg kommer jo med gode ideer?!
Om du anstrenger deg litt når det gjelder rettskrivingen så hjelper nok det betraktelig. Uten om det så blir du nok godtatt etter hvert. Vi har en ganske løs tone her inne og erter hverandre både titt og ofte. Ikke ta alt personlig.

Om du har problemer med rettskrivning (dysleksi f.eks.) så har du du et utmerket hjelpemiddel i Mozilla Firefox ved at du kan sette på stavekontroll. :)

Gidt tips til Herjemannen

skal jeg si deg noe kult eller specialforce?! jeg bryr meg ikke om hva du sier egentlig for jeg er den jeg er å sånn er det bare!! viss du irriterer deg over alle her så kan du jo gå tilbake til millitære?! eller?

Jeg tar og gjetter vilt på at det er noen år til vi ser SpecialForce i camo...

Du er god på vill gjetning du

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
vet ikke om jeg har såne skrivefeiler og sånt men d tar jo skikekelig lang tid å svare å sånn da hvis maskinen m,in skal sjekke alt hele tiden!! menok skal skjerpe meg ENDA mer!
Der ser du. Du kan hvis du vil. ;)

Og du vil bli tatt mye mer seriøst av de fleste da...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Å skrive fort er det samme som å prate fort. Det hjelper ikke at du skriver fortere enn vinden om du ikke gjør deg forstått. Start hver setning med en stor bokstav, prøv å få ord til å ligne på... vel, ord, og avslutt med et punktum så er du veldig godt på vei.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Med mindre du skriver på en kalkulator så kan du banne på at maskinen din kan rette tusen ganger kjappere enn du kan skrive.

Lenke til kommentar
OK. så nå skriver jeg her med minst mulig feil! ikke så mye feil i tegn å sånt å tar d helt med ro. altså jeg er så ivrig!
At du er ivrig er forsåelig. Men det er ikke noen hastighetskonkurranse. Mye bedre med en post som tar litt lenger tid å skrive, men som er så korrekt du får den enn å poste i hytt og vær men fult av feil. Synes du kommer deg ganske godt jeg.

Du vil oppdage at folk tar deg mye mer seriøst når du skriver slik du gjorde nå i forhold til når du startet. :)

Lykke til videre med postingen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...