Peppep Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Resistansen har leeeenge vært favoritten min. 170 og Bris kommer også veldig høyt. Men for øyeblikket er det ingenting som slår Evig Pint live (Vega). Får frysninger av stemningen, sangen og ALT der. Forresten, var på vors for en måneds tid siden som endte opp med å bli Kaizers-vors (faktisk egentlig Kaizers-fest, for vi kom oss aldri fra vorset). Vi satt tre blod-fans og en del andre, og vi tre gnålte selvfølgelig så høyt vi greide med volumet på maks. I ettertid synes jeg synd på de andre som måtte høre på oss. Endret 8. januar 2008 av Peppep Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ha ha, skjønner ikke det Eller jo, jeg gjør det. Og uansett hvor mye jeg prøver å overbevise folk om det, så nytter det ikke. Folk flest tror jeg ikke tror jeg er hetero. Kan være fordi jeg er observert i kjole ved flere anledninger, snakker positivt om menn i bar overkropp (heite, sexy etc, spesielt Nicholas Cage, rawr), kjemper for menns rettigheter til å gå med kjole, sitter med venninner og diskuterer gutter osv Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes det et engelsk ord for harry? Cheesy, shabby og kanskje også delvis hillbilly. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ha ha, skjønner ikke det Eller jo, jeg gjør det. Og uansett hvor mye jeg prøver å overbevise folk om det, så nytter det ikke. Folk flest tror jeg ikke tror jeg er hetero. Kan være fordi jeg er observert i kjole ved flere anledninger, snakker positivt om menn i bar overkropp (heite, sexy etc, spesielt Nicholas Cage, rawr), kjemper for menns rettigheter til å gå med kjole, sitter med venninner og diskuterer gutter osv Du er kanskje metrofil (eller hva de nå kaller det). Eller så kan det jo hende du er litt unik (aka. spesiell) Edit: Nora90 som skrev Endret 8. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Metro er jeg nok ikke. Liker å forklare det hele med at jeg tenner sensuelt på gutter og seksuelt med jenter, så får folk prøve å forstå / forklare det for seg selv. Men jeg har null problem med å fortelle deg, Espen, at du er søt, for det er du. Og sjarmerende! Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes det et engelsk ord for harry? Cheesy, shabby og kanskje også delvis hillbilly. Tack. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Metro er jeg nok ikke.Liker å forklare det hele med at jeg tenner sensuelt på gutter og seksuelt med jenter, så får folk prøve å forstå / forklare det for seg selv. Men jeg har null problem med å fortelle deg, Espen, at du er søt, for det er du. Og sjarmerende! Du er dyp Men Espen er søt Fremdeles Nora90 som skriver Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Ah, hils ham og si at jeg syns han er søt og sjarmerende og at jeg gleder meg til neste gang han ringer ^^ edit: Dyp og dyp, bare prøvde å beskrive det og var det jeg kom frem til. Kan ha vært i en samtale med Eplefe eller TLZ eller Demonizer eller noen i tiden rundt halvveis inn i SO6 Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ah, hils ham og si at jeg syns han er søt og sjarmerende og at jeg gleder meg til neste gang han ringer ^^ Han sitter rett ved siden av meg Men han sier hei Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Woha. Det var skjedd ting her siden jeg sovnet, gitt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fremdeles Nora90 som skriver #16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. ban plox. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 UUuuUuu. Love is in the air Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fremdeles Nora90 som skriver #16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. ban plox. Minimoderering er vel heller ikke lov så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fremdeles Nora90 som skriver #16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. ban plox. Oh plz. Du hadde latt Justin skrive med din. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja, ttly. Med eller uten donaldtattiser. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eplefe, ja. Som jeg sa et sted for ørti sider siden, forum pwns søvn ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 #16:Brukerkontoen din er personlig, og skal ikke benyttes av andre. ban plox. Han er rett ved siden av meg, og ser på alt jeg skriver. Blir bare kluss om 2 skal være pålogget samtidig, på samme maskin Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oh plz. Du hadde latt Justin skrive med din. Bare i drømmene mine ... sukk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 I drømmene mine deiter jeg Mana <3 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 peppep; Har du endret nick i det siste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg