Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Resistansen har leeeenge vært favoritten min. 170 og Bris kommer også veldig høyt. Men for øyeblikket er det ingenting som slår Evig Pint live (Vega). Får frysninger av stemningen, sangen og ALT der.

Forresten, var på vors for en måneds tid siden som endte opp med å bli Kaizers-vors (faktisk egentlig Kaizers-fest, for vi kom oss aldri fra vorset). Vi satt tre blod-fans og en del andre, og vi tre gnålte selvfølgelig så høyt vi greide med volumet på maks. I ettertid synes jeg synd på de andre som måtte høre på oss.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha ha, skjønner ikke det :p

Eller jo, jeg gjør det.

Og uansett hvor mye jeg prøver å overbevise folk om det, så nytter det ikke.

Folk flest tror jeg ikke tror jeg er hetero.

Kan være fordi jeg er observert i kjole ved flere anledninger, snakker positivt om menn i bar overkropp (heite, sexy etc, spesielt Nicholas Cage, rawr), kjemper for menns rettigheter til å gå med kjole, sitter med venninner og diskuterer gutter osv :p

Lenke til kommentar
Ha ha, skjønner ikke det :p

Eller jo, jeg gjør det.

Og uansett hvor mye jeg prøver å overbevise folk om det, så nytter det ikke.

Folk flest tror jeg ikke tror jeg er hetero.

Kan være fordi jeg er observert i kjole ved flere anledninger, snakker positivt om menn i bar overkropp (heite, sexy etc, spesielt Nicholas Cage, rawr), kjemper for menns rettigheter til å gå med kjole, sitter med venninner og diskuterer gutter osv :p

Du er kanskje metrofil (eller hva de nå kaller det). Eller så kan det jo hende du er litt unik (aka. spesiell) :p

Edit: Nora90 som skrev ;)

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar

Metro er jeg nok ikke.

Liker å forklare det hele med at jeg tenner sensuelt på gutter og seksuelt med jenter, så får folk prøve å forstå / forklare det for seg selv.

Men jeg har null problem med å fortelle deg, Espen, at du er søt, for det er du.

Og sjarmerende! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Metro er jeg nok ikke.

Liker å forklare det hele med at jeg tenner sensuelt på gutter og seksuelt med jenter, så får folk prøve å forstå / forklare det for seg selv.

Men jeg har null problem med å fortelle deg, Espen, at du er søt, for det er du.

Og sjarmerende! :D

Du er dyp :ohmy: Men Espen er søt :love:

Fremdeles Nora90 som skriver ;)

Lenke til kommentar

Ah, hils ham og si at jeg syns han er søt og sjarmerende og at jeg gleder meg til neste gang han ringer ^^

edit: Dyp og dyp, bare prøvde å beskrive det og var det jeg kom frem til.

Kan ha vært i en samtale med Eplefe eller TLZ eller Demonizer eller noen i tiden rundt halvveis inn i SO6 :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...