Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Men funker det? Og smaker det forferdelig ala tran og lignende?

Har pleid å ta jerntabletter, Duroferon heter de. Det funker (tar selvfølgelig tid), og de smaker ikke godt men man merker ikke noe mer smak av de enn man gjør av andre tabletter.

Edit: Forpulte skriveleif

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
NP: ERA - Ameno

Den er herlig.

Hm. Noen som har erfaring med jerntilskudd?

Jeg har pleid å ta tabletter. Husker ikke hva de heter, men det hendte jeg blei dårlig og kasta opp av dem. Helt ufarlig og ikke uvanlig, ifølge legen. Ubehagelig uansett.

Lenke til kommentar

Psykologen min mente det kunne være en ide. Visstnok har jeg mange av symptomene på jernmangel, og ett kosthold som er "litt" jernfattig. Når jeg leser om symptomene på nett så stemmer omtrent alt.

Hm. Så var det bare å komme over den irrasjonelle frykten for å kjøpe noe på ett apotek og det å putte i meg noen tabletter. :p

Lenke til kommentar
Psykologen min mente det kunne være en ide. Visstnok har jeg mange av symptomene på jernmangel, og ett kosthold som er "litt" jernfattig. Når jeg leser om symptomene på nett så stemmer omtrent alt.

Hm. Så var det bare å komme over den irrasjonelle frykten for å kjøpe noe på ett apotek og det å putte i meg noen tabletter. :p

Spis brunost og leverpostei ^^

Jerntabletter gjør så du ikke får driti omtrent. Bare seig bæsj :D xD

Lenke til kommentar

Spis brunost og leverpostei ^^

Jerntabletter gjør så du ikke får driti omtrent. Bare seig bæsj :D xD

de har fjerna jernet i brunosten

Lenke til kommentar
Datasmurf: hva er greia med dårlig vann i nord-trøndelag? Elendig vann her også :p

Hm, kansje det gamle vannet vi hadde når jeg var liten hadde hjulpet, det var lysebrunt :D

Godt spørsmål, innbiller meg at det er det samme på Stjørdal også, eller hva Danielzu? :p

Lysebrunt vann minner meg om drikkefontenene på barneskolen.

Vel, vannet generelt på barneskolen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...