Latias Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som ser på Sannhetens Øyeblikk? :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Satt det nettopp på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Men funker det? Og smaker det forferdelig ala tran og lignende? Jeg har ikke merka noe forskjell, men hva vet vel jeg. Smaker ikke noe særlig egentlig. Men vannet her smaker så nasty (the curse of the Steinkjerwater), at det maskerer smaken på det meste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Men funker det? Og smaker det forferdelig ala tran og lignende? Har pleid å ta jerntabletter, Duroferon heter de. Det funker (tar selvfølgelig tid), og de smaker ikke godt men man merker ikke noe mer smak av de enn man gjør av andre tabletter. Edit: Forpulte skriveleif Endret 24. mars 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 NP: ERA - Ameno Den er herlig. Hm. Noen som har erfaring med jerntilskudd? Jeg har pleid å ta tabletter. Husker ikke hva de heter, men det hendte jeg blei dårlig og kasta opp av dem. Helt ufarlig og ikke uvanlig, ifølge legen. Ubehagelig uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha, han dansken har hatt hasjplantasje i huset. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Mye som kan skje i livet serru. Samt han er dansk. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 H... fikk rå statoilboller i sta, merka det seff ikke får jeg kom hjem heller da. Slik blir det når bensinstasjonene skal være daglivarebutikk, gatekjøkken og bensinstasjon. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Psykologen min mente det kunne være en ide. Visstnok har jeg mange av symptomene på jernmangel, og ett kosthold som er "litt" jernfattig. Når jeg leser om symptomene på nett så stemmer omtrent alt. Hm. Så var det bare å komme over den irrasjonelle frykten for å kjøpe noe på ett apotek og det å putte i meg noen tabletter. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Psykologen min mente det kunne være en ide. Visstnok har jeg mange av symptomene på jernmangel, og ett kosthold som er "litt" jernfattig. Når jeg leser om symptomene på nett så stemmer omtrent alt. Hm. Så var det bare å komme over den irrasjonelle frykten for å kjøpe noe på ett apotek og det å putte i meg noen tabletter. Spis brunost og leverpostei ^^ Jerntabletter gjør så du ikke får driti omtrent. Bare seig bæsj xD Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Psykologen min mente det kunne være en ide. Visstnok har jeg mange av symptomene på jernmangel, og ett kosthold som er "litt" jernfattig. Når jeg leser om symptomene på nett så stemmer omtrent alt. Hm. Så var det bare å komme over den irrasjonelle frykten for å kjøpe noe på ett apotek og det å putte i meg noen tabletter. Spis brunost og leverpostei ^^ Jerntabletter gjør så du ikke får driti omtrent. Bare seig bæsj xD de har fjerna jernet i brunosten Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Datasmurf: hva er greia med dårlig vann i nord-trøndelag? Elendig vann her også Hm, kansje det gamle vannet vi hadde når jeg var liten hadde hjulpet, det var lysebrunt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 HVA? så jeg spiser brunost hver dag uten å få i meg jern? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Og joda, vanligvis kan man jo bare spise kjøtt så slipper man sånt, men jeg har "litt" problemer med kosthold og er sånn litt vegetarianer uten noen spesiell grunn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Datasmurf: hva er greia med dårlig vann i nord-trøndelag? Elendig vann her også Hm, kansje det gamle vannet vi hadde når jeg var liten hadde hjulpet, det var lysebrunt Godt spørsmål, innbiller meg at det er det samme på Stjørdal også, eller hva Danielzu? Lysebrunt vann minner meg om drikkefontenene på barneskolen. Vel, vannet generelt på barneskolen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Og joda, vanligvis kan man jo bare spise kjøtt så slipper man sånt, men jeg har "litt" problemer med kosthold og er sånn litt vegetarianer uten noen spesiell grunn. For lite jern det er snakk om? Hva med jerntabletter? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vannet vi hadde en stund var så ille at tine klaget på en subtil ubeskrivelig bismak på melken vi leverte. Gøy med lokal vannforsyning drevet av bygdetullinger som kun så på pris Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://www.gifbin.com/bin/1236863671_pogo-stick.gif Der lo jeg HØYT! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 MrBjoern: ja. Derfor så spør jeg om erfaringer Men det virker skummelt å stappe i seg jern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg