Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Deg om det, jeg takler ikke viskelær i mat, uansett hvordan den er tilberedt. Sennep er stort sett nasty Nei, da spiser jeg heller denne grændisen min. Jeg har glasscola uansett Vårruller er nasty greier. Som nudler Gi meg kjøtt. Rødt kjøtt. Og saus og ost og hva det skal være. Slik det skal være. Usunt, men godt ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du veit ikke hva du går glipp av! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Pff, jeg har prøvd å spise viskelær før. Nææææææææææææææææææææææææææææstiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Pff, jeg har prøvd å spise viskelær før.Nææææææææææææææææææææææææææææstiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Du også? Til mitt forsvar var jeg bare 7-8 år. Det verste var at det nesten var umulig å bli kvitt. Det kjentes ut som jeg skulle spy mange ganger, men ingenting kom. Som sagt: "Nææææææææææææææææææææææææææææstiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!" Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Viskelær, du liksom. Må ha vært tilberedt på en særdeles dårlig måte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tan, yeah, samme alder her også. HB, jeg har prøvd det kokt, rå, stekt på forskjellige måter, grilla, stua og noen andre måter, av flere forskjellige mennesker opp gjennom åra, og uansett hvordan det er tilberedt og hvilken type sopp det er, lukter det ille og ser ut som, smaker som og kjennes som viskelær. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Viskelær hmmmmmmmmmm jeg åt stearinlys jeg ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det har jeg også prøvd. Ikke noe særlig det heller. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sopp er jo nydelig! Nam nam, stek det sammen med hva som helst (nesten) og det er win. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 En fyr jeg gikk på barneskole med må ha syntes at stearinlys var ganske gode saker, for han hadde med seg et shvæææært et en gang som han gikk rundt og knasket på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sopp er jo nydelig! Nam nam, stek det sammen med hva som helst (nesten) og det er win. Dere om det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg så tidligere i dag en som hadde majones på grandis. LOVE YOU. Trodde jeg var alene her i verden om det. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hm. Noen som har erfaring med jerntilskudd? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg tok det i store deler av niende, samt har tatt det, vitaminbamser og tranpiller siden november. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hm. Noen som har erfaring med jerntilskudd? Nope men går på B12 og Magnesiumstilskudd nå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Men funker det? Og smaker det forferdelig ala tran og lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg