Sidious Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 I morgen skal JEG se Pablo Franciso live i godt selskap. *glede seg* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alle jobber bedre under press. Jeg kommer meg ikke opp av stresslessen. Jeg er fange. Seriøst. Best å sitte ned der. Ikke tenk på skole. Slack. Spill. Mye lurere Jeg ser meg nesten nødt til det. Noen som forresten gidder å fôre meg litt? Hadde tenkt å lage heimsnekra cheeseburgere, men vi var tomme for burgerbrød. Så jeg venter på at pappa skal komme hjem meg forsyninger, men i mellomtida må jeg nesten ha mat før jeg dør. Hadde jeg bodd nærmere, kunne jeg nok slengt meg på HB og kjørt til deg med fôr ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 I morgen skal JEG se Pablo Franciso live i godt selskap. *glede seg* Med din mor? (nå vet jeg jo at du har kjæreste,men ingenting er som en mamma-vits) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Lag negerboller. Genialt nå som sommeren er her. :xmas: Huhuhu. Mulig jeg ruller meg ut av stolen og smørsteker noen billige, flotte små champignons/sjampinjonger - velg sjøl - jeg kjøpte i går. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (nå vet jeg jo at du har kjæreste,men ingenting er som en mamma-vits) Jo. Mora di. Lag negerboller. Genialt nå som sommeren er her. :xmas: Huhuhu. Mulig jeg ruller meg ut av stolen og smørsteker noen billige, flotte små champignons/sjampinjonger - velg sjøl - jeg kjøpte i går. Nei, srsly. Lag negerboller. Sånn her gjør jeg det bortsett fra at jeg bruker 1 ss kaffe: Ingredienser 100 g smeltet margarin 1 dl sukker 3 dl havregryn 2 ss sterk kaffe 1 ts vaniljesukker 2 ss kakao Slik gjør du Rør sammen alle ingrediensene, og la det hele så ca 5 min så det kan stivne litt. Trill små kuler og vend dem i kokos. La det stå kaldt og stivne. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alle jobber bedre under press. Jeg kommer meg ikke opp av stresslessen. Jeg er fange. Seriøst. Har du kommet deg opp? Ikke? *Dytte stolen fremover* Ingen årsak. Nao, maek mi sum tshizzburgahs! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Husk å ta passe mye og passe hardt smør. Her er det syltynne marginer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Danielzu: "Hahaha". Faktisk med dama og gode venner. Blir knall. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alle jobber bedre under press. Jeg kommer meg ikke opp av stresslessen. Jeg er fange. Seriøst. Har du kommet deg opp? Ikke? *Dytte stolen fremover* Ingen årsak. Nao, maek mi sum tshizzburgahs! Takk! De kommer etterhvert. Først blir det sjampinjonger og cherrytomater. Negerboller får evt. bli dessert. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (nå vet jeg jo at du har kjæreste,men ingenting er som en mamma-vits) Jo. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforMora di. Lag negerboller. Genialt nå som sommeren er her. Huhuhu. Mulig jeg ruller meg ut av stolen og smørsteker noen billige, flotte små champignons/sjampinjonger - velg sjøl - jeg kjøpte i går. Nei, srsly. Lag afroboller Sånn her gjør jeg det bortsett fra at jeg bruker 1 ss kaffe: Ingredienser 100 g smeltet margarin 1 dl sukker 3 dl havregryn 2 ss sterk kaffe 1 ts vaniljesukker 2 ss kakao Slik gjør du Rør sammen alle ingrediensene, og la det hele så ca 5 min så det kan stivne litt. Trill små kuler og vend dem i kokos. La det stå kaldt og stivne. FIXED, neger er ikke lov å si Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Negerboller er så nam det ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er vel ikke lenge til "afro" blir ulovlig også, på grunn av at det "vekker negative assosiasjoner". Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Selv om jeg ikke er noen stor Grandiosa-fan, er jeg sulten nok til å bli enda mer sulten. Dårlig gjort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hi hi ^^ Ooh, jeg kom nettopp på at scooteren min og du har samme initialer ^^ HB ^^ Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ooh, jeg kom nettopp på at scooteren min og du har samme initialer ^^HB ^^ Så det er derfor jeg har blitt litt forvirra noen ganger ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå har jeg ikke nevnt HB som i scooteren min før forrige side da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvor ofte spiser du grandis, Datasmurf? In other news: Jeg mekker framføring om kommunismen. Ingen som kjeder seg som vil hjelpe? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 In other news: Jeg mekker framføring om kommunismen. Ingen som kjeder seg som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg