Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Faktisk ikke, noe du anbefaler?Oh Yes! Ostesaus med bacon. Får sjekke det ut i påska ^^ den er nam. planer i helgen? Ikke som jeg vet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Faktisk ikke, noe du anbefaler?Oh Yes! Ostesaus med bacon. Får sjekke det ut i påska ^^ den er nam. planer i helgen? Ikke som jeg vet want me to cum? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå ble jeg usikker på om det var meg eller Danielzu som drepte tråden... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Danielzu dreper alt han kommer over. Alt han kommer over. Jepp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Faktisk ikke, noe du anbefaler?Oh Yes! Ostesaus med bacon. Får sjekke det ut i påska ^^ den er nam. planer i helgen? Ikke som jeg vet want me to cum? Kommer litt an på om jeg skal jobbe med oblig 1 og 2 i MMT261 - Publisering av digitale media eller ei. Må få prata med Jim først, siden jeg har nada peil på mac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Danielzu dreper alt han kommer over. Alt han kommer over. Jepp. Bare ting som fortjener å drepes. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg venter til i natt med å lage PowerPoint-presentasjon og øve til fremlegget, og unnskylder det med at jeg jobber bedre under press. Red.: Sap? Endret 24. mars 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg venter til i natt med å lage PowerPoint-presentasjon og øve til fremlegget, og unnskylder det med at jeg jobber bedre under press. Red.: Sap? sitter hos dama og hører på musikk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alle jobber bedre under press. Jeg kommer meg ikke opp av stresslessen. Jeg er fange. Seriøst. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 sitter hos dama og hører på musikk Sitter her med min òg. Pics? Alle jobber bedre under press. Jeg kommer meg ikke opp av stresslessen. Jeg er fange. Seriøst. Sett på Vision One fra Røyksopps nye album. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg venter til i natt med å lage PowerPoint-presentasjon og øve til fremlegget, og unnskylder det med at jeg jobber bedre under press. Red.: Sap? sitter hos dama og hører på musikk ikke no mer? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alle jobber bedre under press. Jeg kommer meg ikke opp av stresslessen. Jeg er fange. Seriøst. Sett på Vision One fra Røyksopps nye album. *Sette på* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Trallalaaalaaa.. *sveive klokka frammover* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg venter til i natt med å lage PowerPoint-presentasjon og øve til fremlegget, og unnskylder det med at jeg jobber bedre under press. Red.: Sap? sitter hos dama og hører på musikk ikke no mer? Skulle vi gjort mer ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Trallalaaalaaa.. *sveive klokka frammover* Sant det. Rimelig sykt egentlig. Stille klokka fram. wtf. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er det ikke på søndag man skal stille klokka? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg venter til i natt med å lage PowerPoint-presentasjon og øve til fremlegget, og unnskylder det med at jeg jobber bedre under press. inv_biggrin.gif Red.: Sap? sitter hos dama og hører på musikk wink.gif ikke no mer? dontgetit.gif Skulle vi gjort mer tongue.gif? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alle jobber bedre under press. Jeg kommer meg ikke opp av stresslessen. Jeg er fange. Seriøst. Best å sitte ned der. Ikke tenk på skole. Slack. Spill. Mye lurere Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alle jobber bedre under press. Jeg kommer meg ikke opp av stresslessen. Jeg er fange. Seriøst. Best å sitte ned der. Ikke tenk på skole. Slack. Spill. Mye lurere Jeg ser meg nesten nødt til det. Noen som forresten gidder å fôre meg litt? Hadde tenkt å lage heimsnekra cheeseburgere, men vi var tomme for burgerbrød. Så jeg venter på at pappa skal komme hjem meg forsyninger, men i mellomtida må jeg nesten ha mat før jeg dør. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Lag negerboller. Genialt nå som sommeren er her. :xmas: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg