Petter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) For Sondre! OMG DET SÅ DIGG UT! Btw en annen ting som er nydelig på grandiss er Tytebærsyltetøy Endret 24. mars 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå har jeg vært og kjørt scooter og kjøpt 'babb.Nesten så jeg føler meg ung igjen! Flink Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 ...det så fantastisk godt ut. Jeg må prøve det ut en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg vil lage meg sånn burger-pizza tror jeg ^^ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^Kjøp heller en ferdig pizzabunn og noe fyll neste gang, så kan du mekke en ordentlig pizza og ikke en blodmoddet grandis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Våruller her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gapwick, interessant. Jeg vurderer noe lignende. Bare med håpløse tatoveringer og skatere som bailer i stedet for mat. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Btw en annen ting som er nydelig på grandiss er Tytebærsyltetøy Interesting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^Kjøp heller en ferdig pizzabunn og noe fyll neste gang, så kan du mekke en ordentlig pizza og ikke en blodmoddet grandis. Det er sånt som må gjøres i helgene når jeg er alene, og ikke bor sammen med disse jentene som forpester kjøkkenet med fisk og brokkoli. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gapwick, interessant. Jeg vurderer noe lignende. Bare med håpløse tatoveringer og skatere som bailer i stedet for mat. Men da risikerer du jo at det faktisk blir morsomt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jo, jeg har det bare bra. Takk som spør. For øyeblikket vurderer jeg en karriere innen komedie, da jeg har et spennende konsept på tegnebordet. Jeg kan si så mye som at det involverer bilder av mat, men mer enn det kan jeg ikke avsløre, i frykt av at noen skal stjele min brilliante idé. Jeg har også vurdert en karriere innen komedie. Men så innså jeg at jeg ikke eier sans for humor. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (se)Xboxen er tilbake fra rep!! JEg skal hjem og game! Snakkes Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg har også vurdert en karriere innen komedie. Men så innså jeg at jeg ikke eier sans for humor. Endret 24. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Spiste nettopp spaghetti med en ny vri, hvit saus til. Var mye bedre enn rød. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gapwick, interessant. Jeg vurderer noe lignende. Bare med håpløse tatoveringer og skatere som bailer i stedet for mat. Men da risikerer du jo at det faktisk blir morsomt. Hmm, det har du rett i. Men det kommer jo litt an på målgruppen også da, om jeg bare opptrer / viser det for folk som ikke eier humor og sånn, så burde det gå greit. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har også vurdert en karriere innen komedie. Men så innså jeg at jeg ikke eier sans for humor. Det har ikke stoppet Dane Cook, Rob Schneider, Ed O'Neill eller Sarah Silverman. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Spiste nettopp spaghetti med en ny vri, hvit saus til. Var mye bedre enn rød. Ta på kaviar - ta bilde - få forumkudos. Det har ikke stoppet Dane Cook, Rob Schneider, Ed O'Neill eller Sarah Silverman. Der har du absolutt et godt poeng! Endret 24. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Spiste nettopp spaghetti med en ny vri, hvit saus til. Var mye bedre enn rød. Er alltid like nam ^^ Jeg har også vurdert en karriere innen komedie. Men så innså jeg at jeg ikke eier sans for humor. Det har ikke stoppet Dane Cook, Rob Schneider, Ed O'Neill eller Sarah Silverman. Eller noen av de folka folk skryter sånn av. Chris Rock, Pablo Fransisco og resten av gjengen. Gah. Umorsomt! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Spiste nettopp spaghetti med en ny vri, hvit saus til. Var mye bedre enn rød. aldri smakt carbonara før nå?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg