Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^
Kjøp heller en ferdig pizzabunn og noe fyll neste gang, så kan du mekke en ordentlig pizza og ikke en blodmoddet grandis. :D
Lenke til kommentar
Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^
Kjøp heller en ferdig pizzabunn og noe fyll neste gang, så kan du mekke en ordentlig pizza og ikke en blodmoddet grandis. :D

Det er sånt som må gjøres i helgene når jeg er alene, og ikke bor sammen med disse jentene som forpester kjøkkenet med fisk og brokkoli.

Lenke til kommentar
Jo, jeg har det bare bra. Takk som spør. For øyeblikket vurderer jeg en karriere innen komedie, da jeg har et spennende konsept på tegnebordet. Jeg kan si så mye som at det involverer bilder av mat, men mer enn det kan jeg ikke avsløre, i frykt av at noen skal stjele min brilliante idé.

Jeg har også vurdert en karriere innen komedie.

 

Men så innså jeg at jeg ikke eier sans for humor.

Lenke til kommentar
Gapwick, interessant. Jeg vurderer noe lignende. Bare med håpløse tatoveringer og skatere som bailer i stedet for mat.

Men da risikerer du jo at det faktisk blir morsomt. :(

Hmm, det har du rett i.

Men det kommer jo litt an på målgruppen også da, om jeg bare opptrer / viser det for folk som ikke eier humor og sånn, så burde det gå greit.

Lenke til kommentar
Spiste nettopp spaghetti med en ny vri, hvit saus til. Var mye bedre enn rød.

Ta på kaviar - ta bilde - få forumkudos.

Det har ikke stoppet Dane Cook, Rob Schneider, Ed O'Neill eller Sarah Silverman.

Der har du absolutt et godt poeng!

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Spiste nettopp spaghetti med en ny vri, hvit saus til. Var mye bedre enn rød.

Er alltid like nam ^^

 

Jeg har også vurdert en karriere innen komedie.

 

Men så innså jeg at jeg ikke eier sans for humor.

Det har ikke stoppet Dane Cook, Rob Schneider, Ed O'Neill eller Sarah Silverman.

Eller noen av de folka folk skryter sånn av. Chris Rock, Pablo Fransisco og resten av gjengen. Gah. Umorsomt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...