Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og for å skyte ut et annet spm:

Når jeg omsider kjøper meg PS3 og eventuelt installerer Linux på den. Blir det fremdeles problemfritt å spille spill og film på den?

Det skal være mulig å boote til det originale os-et hvertfall. :) Om du får spilt noen spill på linux distroen du måtte velge vet jeg ikke. Dog, filmer burde vel fungere. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Og for å skyte ut et annet spm:

Når jeg omsider kjøper meg PS3 og eventuelt installerer Linux på den. Blir det fremdeles problemfritt å spille spill og film på den?

Det skal være mulig å boote til det originale os-et hvertfall. :) Om du får spilt noen spill på linux distroen du måtte velge vet jeg ikke. Dog, filmer burde vel fungere. :)

 

Skal hovedsaklig kjøpe PS3 for å ha som mediacenter og dessuten går det jo an å ta backup elns, så me får skjå korleis det går når jeg omsider bryr meg om å teste ;)

Lenke til kommentar
Sup mrs. serious?

Jo, jeg har det bare bra. Takk som spør. For øyeblikket vurderer jeg en karriere innen komedie, da jeg har et spennende konsept på tegnebordet. Jeg kan si så mye som at det involverer bilder av mat, men mer enn det kan jeg ikke avsløre, i frykt av at noen skal stjele min brilliante idé.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^

Morsomt å være rik?

Jeg er ikke rik, det der er ting jeg alltid har i kjøleskapet og på krydderhylla. Dressingen er Steinar sin. Jeg prioriterer bare annerledes enn deg, pus ;)

Lenke til kommentar
Kaviar på pizza SKAL prøves en gang..

Take pics. :thumbup:

WIll do.. skal prøve det på TG :D

 

Døh, jeg sitter bak deg på TG. Jeg forventer minimalt med brekningslyder.

Skal prøve ;) liker jo grandis og kaviar( men bare med ost eller egg, men det er det jo på grandis så)= WIN!

Lenke til kommentar
Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^

Bernesaus?

 

Btw, egg kan være godt til grandiosa. Hardkokt selvfølgelig. Har bare smakt det en gang, smakte litt rart, men godt også.

 

Hva er det med deres kresne smakssanser? PRØV å gjør maten deres spennende!

Béarnaise er nasty. Uansett hva det er på ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...