Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Et lite tips sondre: Kaviar er faktisk godt på grandiosa. Tro det eller ei, jeg pleier å ha det. No joke. Jeg tror du tør å prøve det, jeg vet du er en sånn spis-alt-jeg-kommer-over-fyr. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Merk den og trykk på quarantine. Det der ar resultatet jeg fikk i går. Kjørte det igjen og da kom det ingen. Vet ikke om dette kan ha noe med problemene å gjøre, men nedlastningene fra Firefox, går det ikke an å åpne. Gjorde slik at det jeg lasta ned skulle legge seg på skrivebordet, men det kommer ikke der heller. Så bruk Malwarebytes Anti Malware som er mye bedre. Men det går ikke an å laste ned noe. D: Skal prøve i IE nå. Fungerte ikke det heller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Et lite tips sondre: Kaviar er faktisk godt på grandiosa. Tro det eller ei, jeg pleier å ha det. No joke. Jeg tror du tør å prøve det, jeg vet du er en sånn spis-alt-jeg-kommer-over-fyr. No shit Sherlock! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Merk den og trykk på quarantine. Det der ar resultatet jeg fikk i går. Kjørte det igjen og da kom det ingen. Vet ikke om dette kan ha noe med problemene å gjøre, men nedlastningene fra Firefox, går det ikke an å åpne. Gjorde slik at det jeg lasta ned skulle legge seg på skrivebordet, men det kommer ikke der heller. Så bruk Malwarebytes Anti Malware som er mye bedre. Men det går ikke an å laste ned noe. D: Skal prøve i IE nå. Fungerte ikke det heller. Kan sende deg exe-fila over msn. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Utrolig synd at jeg gikk tom for majones til å ha på hele pizzaen. Nå kommer halve til å smake rart. Da legger du den ene delen over den andre. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 MAJONES?! Djevelens verk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Majones er gudenes saus. Tolk det som dere vil. EKTE majones ikke lettskvipet såklart. Endret 24. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det så dritgodt ut, Sondre. Er det parmesanost du har på den andre halve? Det eneste jeg har på er majones. WTF? Blir kvalm av tanken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^ Morsomt å være rik? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nei, takke seg til fersk pizza fra Rema 1000. Og rømmedressing på. *hente et stykke til* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nedover i Europa er det mere vanlig å få majones til pommes frites enn ketchup..du må faktisk BE om ketchup i sør-tyskland ellers får du en stor kladd majones istedet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Now if you'll excuse me, jeg stikker på kjøkkenet og tiner opp noe kjøttdeig til ekte middag. ...majones på pizza, du liksom. Grøss. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^ Bernesaus? Btw, egg kan være godt til grandiosa. Hardkokt selvfølgelig. Har bare smakt det en gang, smakte litt rart, men godt også. Hva er det med deres kresne smakssanser? PRØV å gjør maten deres spennende! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Et lite tips sondre: Kaviar er faktisk godt på grandiosa. Tro det eller ei, jeg pleier å ha det. No joke. Jeg tror du tør å prøve det, jeg vet du er en sånn spis-alt-jeg-kommer-over-fyr. Det smakte ikke så altfor værst. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 OMFG SUPER EPIC HAHAHAHAHHA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Og for å skyte ut et annet spm: Når jeg omsider kjøper meg PS3 og eventuelt installerer Linux på den. Blir det fremdeles problemfritt å spille spill og film på den? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Åfyfaen, Sondre. Jeg gulpa i munnen da det bildet kom opp på skjermen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg