Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merk den og trykk på quarantine.

Det der ar resultatet jeg fikk i går. Kjørte det igjen og da kom det ingen. Vet ikke om dette kan ha noe med problemene å gjøre, men nedlastningene fra Firefox, går det ikke an å åpne. Gjorde slik at det jeg lasta ned skulle legge seg på skrivebordet, men det kommer ikke der heller.

Så bruk Malwarebytes Anti Malware som er mye bedre.

Men det går ikke an å laste ned noe. D:

Skal prøve i IE nå.

Fungerte ikke det heller.

Lenke til kommentar
Merk den og trykk på quarantine.

Det der ar resultatet jeg fikk i går. Kjørte det igjen og da kom det ingen. Vet ikke om dette kan ha noe med problemene å gjøre, men nedlastningene fra Firefox, går det ikke an å åpne. Gjorde slik at det jeg lasta ned skulle legge seg på skrivebordet, men det kommer ikke der heller.

Så bruk Malwarebytes Anti Malware som er mye bedre.

Men det går ikke an å laste ned noe. D:

Skal prøve i IE nå.

Fungerte ikke det heller.

Kan sende deg exe-fila over msn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det så dritgodt ut, Sondre.

Er det parmesanost du har på den andre halve?

Det eneste jeg har på er majones.

:sick: WTF? Blir kvalm av tanken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^

Morsomt å være rik?

Lenke til kommentar
Min grændis er modda med oregano, piri-piri, parmesan, pepperskinke, strimler av cheddar, banana pepper når jeg har det til rådighet og en eller annen dressing jeg ikke husker navnet på ^^

Bernesaus?

Btw, egg kan være godt til grandiosa. Hardkokt selvfølgelig. Har bare smakt det en gang, smakte litt rart, men godt også.

Hva er det med deres kresne smakssanser? PRØV å gjør maten deres spennende!

Lenke til kommentar
Et lite tips sondre:

Kaviar er faktisk godt på grandiosa. Tro det eller ei, jeg pleier å ha det. No joke.

Jeg tror du tør å prøve det, jeg vet du er en sånn spis-alt-jeg-kommer-over-fyr.

Det smakte ikke så altfor værst.

dsc00492g.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Og for å skyte ut et annet spm:

Når jeg omsider kjøper meg PS3 og eventuelt installerer Linux på den. Blir det fremdeles problemfritt å spille spill og film på den?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...