Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du hva sylteagurk er eller?! de stapper en agruk i vann til den råtner jo!! så spiser du det? smak er smak liksom men det der er ike god smak altså!
Du er Schnell, er du ikke?
Jeg sier som Lars, jeg. Jeg tror du nettopp fornærmet Schnell.

Z'er rocker. De er alt for lite i bruk, lulz :wee:

Det samme gjelder Æ, vi bruker ikke nok Æ.

Æ'er er alt for lite i bruk. Og z'er. og x'er. :wee:

Lenke til kommentar
samme det da!! men du skal ha det l4r5 at du virker smartr! kan jeg sende melding til deg hvis jeg lurer på noe eller?!
Nja. Jeg er kanskje hakket smartere enn deg, men det betyr ikke at jeg gidder å besvare alskens rare spørsmål heller vet du. ;)

Her er forresten en oppskrift på syleagurk. :)

Lenke til kommentar
hvem er schnell?! hvem, bryr seg? altså nå føler jeg meg mobba igjen og jeg blir lei meg!! jeg skal skjerpe meg å sånt. altså jeg blir mye mobba i live og vil ikke bli det her åsså!!

Det er et velkomstrite alle må gjennom, og de som ikke skjerpet seg forblir uinnvidde for evig og alltid.

Lenke til kommentar
skal jeg si deg noe kult eller specialforce?! jeg bryr meg ikke om hva du sier egentlig for jeg er den jeg er å sånn er det bare!! viss du irriterer deg over alle her så kan du jo gå tilbake til millitære?! eller?

Jeg tar og gjetter vilt på at det er noen år til vi ser SpecialForce i camo...

Lenke til kommentar
men hav skal jeg gjøre sånn at jeg blir godkjent her da?! altså ok så ksriver jeg ikke helt som dfere men jeg kommer jo med gode ideer?!
Om du anstrenger deg litt når det gjelder rettskrivingen så hjelper nok det betraktelig. Uten om det så blir du nok godtatt etter hvert. Vi har en ganske løs tone her inne og erter hverandre både titt og ofte. Ikke ta alt personlig.

Om du har problemer med rettskrivning (dysleksi f.eks.) så har du du et utmerket hjelpemiddel i Mozilla Firefox ved at du kan sette på stavekontroll. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...