Programvare Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Merk den og trykk på quarantine. Det der ar resultatet jeg fikk i går. Kjørte det igjen og da kom det ingen. Vet ikke om dette kan ha noe med problemene å gjøre, men nedlastningene fra Firefox, går det ikke an å åpne. Gjorde slik at det jeg lasta ned skulle legge seg på skrivebordet, men det kommer ikke der heller. Så bruk Malwarebytes Anti Malware som er mye bedre. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det så dritgodt ut, Sondre. Er det parmesanost du har på den andre halve? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det så dritgodt ut, Sondre. Er det parmesanost du har på den andre halve? Det eneste jeg har på er majones. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Merk den og trykk på quarantine. Det der ar resultatet jeg fikk i går. Kjørte det igjen og da kom det ingen. Vet ikke om dette kan ha noe med problemene å gjøre, men nedlastningene fra Firefox, går det ikke an å åpne. Gjorde slik at det jeg lasta ned skulle legge seg på skrivebordet, men det kommer ikke der heller. Så bruk Malwarebytes Anti Malware som er mye bedre. Men det går ikke an å laste ned noe. D: Skal prøve i IE nå. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det så dritgodt ut, Sondre. Er det parmesanost du har på den andre halve? Det eneste jeg har på er majones. MAJONES??? WTF Endret 24. mars 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det så dritgodt ut, Sondre. Er det parmesanost du har på den andre halve? Det eneste jeg har på er majones. Åja, det så virkelig ut som parmesanost. Uansett, you made me hungry. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Du ødelegger liksom all maten din du? Greit nok at du liker det altså, er ikke det. Idag blir det nok salat med fetaost, tomat, paprika, oliven, agurk, selleri, gulost. Med egnet krydder, selvsagt. Og hjemmelaget ciabatta. Endret 24. mars 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 HAR DERE ALDRI SMAKT MAJONES PÅ PIZZA? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Han gjør det. Og nei, selvfølgelig ikke. Endret 24. mars 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 HAR DERE ALDRI SMAKT MAJONES PÅ PIZZA? Jojo. Min grandiosa består av følgene: Majones Hvitløksdressing Parmesanost Ketchup Sennep Majones er også godt på leverpostei. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det så dritgodt ut, Sondre. Er det parmesanost du har på den andre halve? Det eneste jeg har på er majones. hva faen er det med deg og dine matvaner? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 OMG, må jeg legge diskusjon.no til listen over sider man skal la være å spise til også? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Majones er jo kjempegodt på pizza! Hvordan kan dere ikke bruke det? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det så dritgodt ut, Sondre.Er det parmesanost du har på den andre halve? Det eneste jeg har på er majones. hva faen er det med deg og dine matvaner? Mine matvaner er superbe! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det så dritgodt ut, Sondre.Er det parmesanost du har på den andre halve? Det eneste jeg har på er majones. hva faen er det med deg og dine matvaner? Mine matvaner er merkelig, and I'm proud of it! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Utrolig synd at jeg gikk tom for majones til å ha på hele pizzaen. Nå kommer halve til å smake rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg