Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hodepine og forkjøla til helvete jeg. Drar fortsatt på skolen og har 3 timer analyse av roman, 2 timer norsk saktekst og 2 timer spanskprøve.¨

 

mao: dere er pussies

 

Noen ganger gjør en lurt i å holde seg hjemme, for å ikke smitte folk rundt seg, og for å sørge for at en blir frisk fortere

Tenk så mye du går glipp av. "Nei, dette har ikke jeg hørt noe om!", og så blir det krangel med lærer'n og så får du anmerkning for ditt og datt og det hele ender som en krussedull og i værste fall så ender du opp som søppelmann i Somalia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tenk så mye du går glipp av. "Nei, dette har ikke jeg hørt noe om!", og så blir det krangel med lærer'n og så får du anmerkning for ditt og datt og det hele ender som en krussedull og i værste fall så ender du opp som søppelmann i Somalia.

Ja, veien fra å være litt syk til å ende opp som søppelmann i Somalia er ikke lang. :yes:

Lenke til kommentar
søppelmann i Somalia.

Finnes det? :hmm:

Er det nå jeg skal komme med en ustyrtelig morsom, men noget rasistisk farget (oh, the pun) vits?

Ja. Bring it on. Men nå har du allerede advart oss, så nå blir det ikke like gøy, så du kan egentlig bare holde den for deg selv. :(

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
søppelmann i Somalia.

Finnes det? :hmm:

Er det nå jeg skal komme med en ustyrtelig morsom, men noget rasistisk farget (oh, the pun) vits?

Ja. Bring it on. Men nå har du allerede advart oss, så nå blir det ikke like gøy, så du kan egentlig bare holde den for deg selv. :(

Advarsel! Rasistisk innhold:

 

 

Det er bare søppelmenn der nede! :ph34r:

 

Disclaimer: Som alle vet så er det ikke pent å dra alle over en kam så det er nok ikke BARE søppelmenn der nede.

 

ang. det å dra alle over en kam så går det ikke uansett siden de har så krøllete hår.

Vet du forresten hvordan man får dem til å slutte å hoppe i senga?

Fest borrelås i taket!

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Når man dør av feber er det ikke digg å sitte i et klamt klasserom med dårlig luft

Hvis du dør av feber så spiller det vel liten rolle hvor du sitter?

Det er vel bedre å sitte på sykehuset?

Har du sittet i stolene på sykehuset før?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...