Wiciwato Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hodepine og forkjøla til helvete jeg. Drar fortsatt på skolen og har 3 timer analyse av roman, 2 timer norsk saktekst og 2 timer spanskprøve.¨ mao: dere er pussies Noen ganger gjør en lurt i å holde seg hjemme, for å ikke smitte folk rundt seg, og for å sørge for at en blir frisk fortere Tenk så mye du går glipp av. "Nei, dette har ikke jeg hørt noe om!", og så blir det krangel med lærer'n og så får du anmerkning for ditt og datt og det hele ender som en krussedull og i værste fall så ender du opp som søppelmann i Somalia. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tenk så mye du går glipp av. "Nei, dette har ikke jeg hørt noe om!", og så blir det krangel med lærer'n og så får du anmerkning for ditt og datt og det hele ender som en krussedull og i værste fall så ender du opp som søppelmann i Somalia. Ja, veien fra å være litt syk til å ende opp som søppelmann i Somalia er ikke lang. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen ganger gjør en lurt i å holde seg hjemme, for å ikke smitte folk rundt seg, og for å sørge for at en blir frisk fortere QFT Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ah, ostesmørbrød og helt ny episode av Simpsons må jo bare vært livet! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 søppelmann i Somalia. Finnes det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen ganger gjør en lurt i å holde seg hjemme, for å ikke smitte folk rundt seg, og for å sørge for at en blir frisk fortere QFT x2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 søppelmann i Somalia. Finnes det? Er det nå jeg skal komme med en ustyrtelig morsom, men noget rasistisk farget (oh, the pun) vits? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) søppelmann i Somalia. Finnes det? Er det nå jeg skal komme med en ustyrtelig morsom, men noget rasistisk farget (oh, the pun) vits? Ja. Bring it on. Men nå har du allerede advart oss, så nå blir det ikke like gøy, så du kan egentlig bare holde den for deg selv. Endret 24. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noes, tell us :O Jeg trenger noe som ikke er tatt fra seksual-delen av forumet for å overleve dagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 søppelmann i Somalia. Finnes det? Er det nå jeg skal komme med en ustyrtelig morsom, men noget rasistisk farget (oh, the pun) vits? Ja. Bring it on. Men nå har du allerede advart oss, så nå blir det ikke like gøy, så du kan egentlig bare holde den for deg selv. Advarsel! Rasistisk innhold: Det er bare søppelmenn der nede! Disclaimer: Som alle vet så er det ikke pent å dra alle over en kam så det er nok ikke BARE søppelmenn der nede. ang. det å dra alle over en kam så går det ikke uansett siden de har så krøllete hår. Vet du forresten hvordan man får dem til å slutte å hoppe i senga? Fest borrelås i taket! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ahahahaha! Herlig, Lars! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ugga, bugga, shakalaka, dinga bung, fling flong! Jeg er trøttest, har prøvd kaffe - det funka ikke. Nå fryser jeg. Bah! Deg er det en stund siden jeg har sett i DNFK.. Det har du helt rett i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du tilbringer for lite tid med oss Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Når man dør av feber er det ikke digg å sitte i et klamt klasserom med dårlig luft Hvis du dør av feber så spiller det vel liten rolle hvor du sitter? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Når man dør av feber er det ikke digg å sitte i et klamt klasserom med dårlig luft Hvis du dør av feber så spiller det vel liten rolle hvor du sitter? Det er vel bedre å sitte på sykehuset? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Når man dør av feber er det ikke digg å sitte i et klamt klasserom med dårlig luft Hvis du dør av feber så spiller det vel liten rolle hvor du sitter? Det er vel bedre å sitte på sykehuset? Har du sittet i stolene på sykehuset før? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Altså, jeg MÅ på skolen uansett om jeg frisk eller ikke. Jeg driter i om hele skolen blir fokjøla så lenge jeg får vært her og får med meg det vi driver med. Kan ikke ramle ut nå. Dessuten blir jeg ikke friskere noe fortere. Det har jeg allerede prøvd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Chris, strenge foreldre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hurra for brannalarm! Jeg tror Venom synes det var skikkelig gøy.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Når man dør av feber er det ikke digg å sitte i et klamt klasserom med dårlig luft Hvis du dør av feber så spiller det vel liten rolle hvor du sitter? Det er vel bedre å sitte på sykehuset? Jeg liker å dø der jeg var lykkelig... I kontorstolen forann PCen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg