Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig et fag hvor vi bruker PC-laben :D

Jeg er lut lei Mac-laben :p

 

Nope.

 

Slektsforskning er gøy. :wee: Funnet ut slekten til kaninene min 6 generasjoner bakover :p

Mer gøy med mennesker enn kaniner ^^

 

edit: Gamezone har salg, jeg snappa opp Settlers IV og Firestarter for 0 kr ^^

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Kvantestjernen (QS) er basert på gammel viten "sacred geometry" og kvantebiologi. Størrelsen er som en CD, og den er forsterket med 12 neodym magneter (verdens kraftigste magnetmatriale). Geometrien i stjernen består av 120 gullbelagte kobberbaner og satt sammen av over 100 trekanter i 32 forskjellige størrelser. Den er bygget opp av 4 separate isolerte lag, som tilsammen utgjør ca. 5 millioner geometriske kombinasjoner.

 

Hver gang en eller flere linjer krysser hverandre i optimal vinkel, skaper de en liten vortex. En vortex er et roterende energifelt. De 7 viktigste energipunkter / chakraer i kroppen er vortexser.

Eksempel på store vortexer: tornadoer, melkeveien og spiralgalakser. Liten vortex: trekk pluggen ut av badekaret! Krystaller - obelisker og pyramider genererer også vortexer. QS er en geometrisk resonansantenne som blir aktivisert av kroppens elektromagnetiske felter og kosmiske energier. Den forsterker kroppens energisystem, som en radio forsterker musikk.

 

Jeg blir lei meg. ):

 

~ Daniel

Lenke til kommentar
Hodepine og forkjøla til helvete jeg. Drar fortsatt på skolen og har 3 timer analyse av roman, 2 timer norsk saktekst og 2 timer spanskprøve.¨

 

mao: dere er pussies

Vel, for de av dere som bryr dere om gode prestasjoner og karakterer må dere bare gå på skolen og loke, men jeg er fornøyd med å være middelmådig og akkurat stå, så for meg er det care.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hodepine og forkjøla til helvete jeg. Drar fortsatt på skolen og har 3 timer analyse av roman, 2 timer norsk saktekst og 2 timer spanskprøve.¨

 

mao: dere er pussies

 

Noen ganger gjør en lurt i å holde seg hjemme, for å ikke smitte folk rundt seg, og for å sørge for at en blir frisk fortere

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...