Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva betyr egentlig Zomg? Føler at jeg ligger litt etter når det gjelder slike utrykk.

Zomg = omg = oh my God!

Savvy?

Men hvorfor Z'en? Hva gjør Z'en får noe?

Ta eit ord, eventuelt ein forkorting og legg til X, Y eller Z i ordet og du har eit ord som er femten gonger tøffare!

Lenke til kommentar
Eg synest sylteagurk er pyton, men det er noko med smaken som høver godt på burger.

Ja enig der. Sylteagurk aleine er ikke godt. Men på burger så blir det kjempegodt.

Vet du hva sylteagurk er eller?! de stapper en agruk i vann til den råtner jo!! så spiser du det? smak er smak liksom men det der er ike god smak altså!

Lenke til kommentar
EvenEliven: vis du skal poste så må du skrive noe med innhold hverrtfall!

Du mener altså at dine poster med meget dårlig grammatikk, masse utropstegn og lignende er altså bedre? Mange her mener noe helt annet. Din oppførsel i tråden er ikke akseptabel innenfor retningslinjene og de vanlige reglene.

Her et et godt eksempel på din perfekte posting:

GJETT HVA DA FLKENS!! så løp jeg skikkelig mye å ble dritsliten!! kom hjem og løp rett inn i huset med mamma etter meg fordi jeg var våt på skoene og hun ropte og styrte!! HAHAHA jeg ler høyt! hun skulle ta fra meg pcen som holder meg rolig å jeg bare DU!! vil du ha meg rundt i huset eller?!?! da fikk jeg pcen igjen!
Eg synest sylteagurk er pyton, men det er noko med smaken som høver godt på burger.

Ja enig der. Sylteagurk aleine er ikke godt. Men på burger så blir det kjempegodt.

Vet du hva sylteagurk er eller?! de stapper en agruk i vann til den råtner jo!! så spiser du det? smak er smak liksom men det der er ike god smak altså!

Der har vi smakstesteren under navnet Herjemannen..

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Sånn. Nå har jeg laget noen ark hvor det står "MISTET! Jeg har mistet pokemonkortene mine. Hadde de sist i kantinen. STOR finnerlønn til den som gir de til meg! Kontakt *navn på fyr i klassen min* i 9c"

Skal henges opp i gangen på skolen. Legendary.

Endret av Fisker
Lenke til kommentar
Nei, der tar du feil. De legger agurk i en lake av eddik og sukker blandt annet.

samme det da!! men du skal ha det l4r5 at du virker smartr! kan jeg sende melding til deg hvis jeg lurer på noe eller?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...