Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wat. Hvorfor fikk jeg blåskjerm da jeg installerte AVG Free 8.5? Var ikke virus for jeg lasta den ned fra AVGs nettside.

Hvis du allerede har noe drit inne så er det fare for at det blokkerer installasjon av antivirus.

 

Hopp innom sikkerhetsdelen av forumet, om du ikke får fiksa det :)

 

Helt ærlig - jeg skal levere en analyse av en av de følgende tekster om 40 minutter. Fakkkkk... Help me out her da! :p

Det rekker du fint :) Er bare snakk om vilje!

Lenke til kommentar
Jeg hater analyser. De ødelegger alt.

Det være seg det er en tekst, en film, et bilde eller hva som helst.

Det blir aldri sånn som personen bak det hele tenkte seg hvordan det sku være uansett.

Enig.

 

Programvare: Gjør som meg. Prøv å spor opp en analyse noen andre har laget :p

Lenke til kommentar
Jeg hater analyser. De ødelegger alt.

Det være seg det er en tekst, en film, et bilde eller hva som helst.

Det blir aldri sånn som personen bak det hele tenkte seg hvordan det sku være uansett.

Analyse er jo simpelt. Det er nesten umulig å feile på analyser. Jeg har 6'er i norsk fordi jeg utelukkende valgte analyse/novelleoppgaver.

Lenke til kommentar
Jeg hater analyser. De ødelegger alt.

Det være seg det er en tekst, en film, et bilde eller hva som helst.

Det blir aldri sånn som personen bak det hele tenkte seg hvordan det sku være uansett.

Enig.

 

Programvare: Gjør som meg. Prøv å spor opp en analyse noen andre har laget :p

 

Har allerede gjort det, men det hjelper ikke når han gir oss spesiallagde skjemaer vi må følge når vi skriver. Dessuten klarer jeg ikke huske ting.

Lenke til kommentar

MSg:

 

Hva vil du tolke ut av dette avsnittet?

 

”Når trærne foldet seg i vinden, vrengte trekronene sine i fiskestimer. Da tenkte hun ikke på at hun skulle passe seg. Og hun pustet, hun pustet, for vinden fylte henne som en belg. Og hun slo ut med armene, for hun kunne ikke annet. Og hun løp nedover grusbakken, for vinden var i ryggen hennes. Løftet henne, løftet henne. Og da møtte hun øynene hans. Og hun passet seg ikke. Og hun lo og tenkteikke over at hun lo. Tenkte ikke over noe som helst. Og det var vind. Og de snakket om vinden. Og det var ingenting annet som skjedde. Og når han smilte viste han litt skjeve tenner i overmunnen. Og han snakket fort og mye. Og han stammet nesten litt. Og hele tiden gjentok han seg selv”.

 

Edit:

Er forøvrig et utdrag av "Pass deg for ulven".

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Leste akkurat tidenes avslutning på en anmeldelse av en bok.

 

"I will recommend this book to everybody. I have only read 2 books in my whole live (just at the school) like this book. And that says something of this book and the author."

 

Det eneste det sier er jo at han kiden er en lazy shithead som ikke gidder å lese.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...