Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelder forsøpling er jeg faktisk enig. Tenk hvor pene gatene i Oslo by hadde blitt. Slik det er i dag, er jeg faktisk flau over at det er hovedstaden vår.

Blir spennende å se hvor lang tid det tar før de nye flisene (?) foran Trafikanten blir nedspytta av tyggis, røyksneiper, og generelt drit fra mennesker.

Lenke til kommentar
OMG! det er det beste jeg har sett noen gang!

Ironi?

 

post-132512-1237839639.jpg

 

 

Når det gjelder forsøpling er jeg faktisk enig. Tenk hvor pene gatene i Oslo by hadde blitt. Slik det er i dag, er jeg faktisk flau over at det er hovedstaden vår.

I utlandet klarer de jo å holde gatene rene uten straffer, hvorfor fungerer ikke dette i Oslo?

 

O L D

Ny på interwubs eller? :p

Ja. :<

Lenke til kommentar
Tyggis er faktisk blitt tillatt der nå. Var sikkert noen begrensinger, men det var ikke helt forbudt lenger mener jeg å huske...

Det gjelder bare tyggis med "therapeutic value". Niktontyggis, for eksempel.

 

Var det jeg mente ja, at det ikke var hvem som helst som kunne gå og kjøpe seg.

Lenke til kommentar
I utlandet klarer de jo å holde gatene rene uten straffer, hvorfor fungerer ikke dette i Oslo?

Vet ikke. Kanskje nordmenn mangler folkeskikk? Uansett hva grunnen er tror jeg enorme bøter vil hjelpe, så innfør det så fort som mulig, takk.

Det ville kanskje hjelpe, men jeg tror at i byer som London og Madrid, der gatene er nesten helt plettfrie på tross av hvor få søppelkasser det er å oppspore, så bryr innbyggerne seg mer om hvordan byen ser ut. I Oslo gir folk faen, for byen er ikke særlig fin uansett. Veldig lurt å bruke 4 milliarder kroner på en opera(!) i tillegg til flere millioner i driftsutgifter hvert år, når byen ser ut som den gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...