MSg Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Guttersnipe! Du har en fryktelig skrivefeil i signaturen din. Rett opp! NÅ! Sett den flere ganger selv, men lat som jeg er har jeg latt være å kommentere den. Men ja, rett opp! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Guttersnipe! Du har en fryktelig skrivefeil i signaturen din. Rett opp! NÅ! Én? Sikker på det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sett den flere ganger selv, men lat som jeg er har jeg latt være å kommentere den. Du er kul azz. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Én? Sikker på det? Er flere, men bare en som er kritisk.. Kanskje to. Du er kul azz. Jeg vet det, men takk for at du stadfester det opplagte. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Guttersnipe! Du har en fryktelig skrivefeil i signaturen din. Rett opp! NÅ! Én? Sikker på det? Jess. Helt sikker. Hvis det er en til, så er den ikke verdt å rette opp, for buy er en skrivefeil av det groveste slaget. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hahha da har jeg faen meg laget reklamefilm for bloggen min. http://bosniancrib.blogg.no/?c=1237838663 Er kanskje noe intern, da men:P Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når det gjelder forsøpling er jeg faktisk enig. Tenk hvor pene gatene i Oslo by hadde blitt. Slik det er i dag, er jeg faktisk flau over at det er hovedstaden vår. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før de nye flisene (?) foran Trafikanten blir nedspytta av tyggis, røyksneiper, og generelt drit fra mennesker. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 The Duke: Hjulmannen maser om at du skal bygge hylle i MSg-treffhelgen.. <3 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hahha da har jeg faen meg laget reklamefilm for bloggen min. http://bosniancrib.blogg.no/?c=1237838663 Er kanskje noe intern, da men:P Jeg likte bloggen, ikke reklamefilmen, men bloggen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 OMG! det er det beste jeg har sett noen gang! Ironi? Når det gjelder forsøpling er jeg faktisk enig. Tenk hvor pene gatene i Oslo by hadde blitt. Slik det er i dag, er jeg faktisk flau over at det er hovedstaden vår. I utlandet klarer de jo å holde gatene rene uten straffer, hvorfor fungerer ikke dette i Oslo? O L DNy på interwubs eller? Ja. :< Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tyggis er faktisk blitt tillatt der nå. Var sikkert noen begrensinger, men det var ikke helt forbudt lenger mener jeg å huske... Det gjelder bare tyggis med "therapeutic value". Niktontyggis, for eksempel. Var det jeg mente ja, at det ikke var hvem som helst som kunne gå og kjøpe seg. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hahha da har jeg faen meg laget reklamefilm for bloggen min. http://bosniancrib.blogg.no/?c=1237838663 Er kanskje noe intern, da men:P Jeg likte bloggen, ikke reklamefilmen, men bloggen. Haha thanks. Alle de folka på filmen er lærere på skolen, så derfor man nok ikke skjønner mye av det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) I utlandet klarer de jo å holde gatene rene uten straffer, hvorfor fungerer ikke dette i Oslo? Vet ikke. Kanskje nordmenn mangler folkeskikk? Uansett hva grunnen er tror jeg enorme bøter vil hjelpel, så innfør det så fort som mulig, takk. Endret 23. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tinitus høres fryktelig ut. Ikke at jeg har det, men det høres fryktelig ut å ha det. Tenk å ha en konstant lyd på øret, til og med når du sover! Uffameg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I utlandet klarer de jo å holde gatene rene uten straffer, hvorfor fungerer ikke dette i Oslo? Vet ikke. Kanskje nordmenn mangler folkeskikk? Uansett hva grunnen er tror jeg enorme bøter vil hjelpe, så innfør det så fort som mulig, takk. Det ville kanskje hjelpe, men jeg tror at i byer som London og Madrid, der gatene er nesten helt plettfrie på tross av hvor få søppelkasser det er å oppspore, så bryr innbyggerne seg mer om hvordan byen ser ut. I Oslo gir folk faen, for byen er ikke særlig fin uansett. Veldig lurt å bruke 4 milliarder kroner på en opera(!) i tillegg til flere millioner i driftsutgifter hvert år, når byen ser ut som den gjør. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 KongKake! <3 LueDotten: Laderen din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg