TanTheMan Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er det noen som har sett Pondusstripa med saggeren som faller? ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I hope this is irony or you are going to the failz Ikke det skapte grann. Oh snap. Since June 11, sagging pants have been against the law in Delcambre, La., a town of 2,231 that is 80 miles southwest of Baton Rouge. The style carries a fine of as much as $500 or up to a six-month sentence. “We used to wear long hair, but I don’t think our trends were ever as bad as sagging,” said Mayor Carol Broussard. An ordinance in Mansfield, a town of 5,496 near Shreveport, subjects offenders to a fine (as much as $150 plus court costs) or jail time (up to 15 days). Police Chief Don English said the law, which takes effect Sept. 15, will set a good civic image. Ufattelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er det noen som har sett Pondusstripa med saggeren som faller? ^^ Jepp, morsom den. Gapwick: Greit at du misliker sagging, er ikke spess fan jeg heller, men det du sier her et litt ekstremt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hahaha. Jeg lo faktisk. :!: Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Gapwick: Greit at du misliker sagging, er ikke spess fan jeg heller, men det du sier her et litt ekstremt. Jepp, det er sånn det skal være. Singapore er også et sted vi bør se til for inspirasjon. Der er tyggis forbudt, og forsøpling (det trenger ikke være mer enn et godteripapir) straffes med en bot på flere tusen kroner, og om man blir tatt flere ganger risikerer man å måtte punge ut over 20 000. I tillegg er det vanlig å også bli idømt samfunnstjeneste. Sånn vil jeg ha det her i Norge også. Endret 23. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Er det noen som har sett Pondusstripa med saggeren som faller? ^^ Jepp, morsom den. Gapwick: Greit at du misliker sagging, er ikke spess fan jeg heller, men det du sier her et litt ekstremt. Kan jeg se stripa? Og Gapwick er alltid ekstrem når ho sier sin mening om ting, det har iallefall jeg erfart. Endret 23. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sånn vil jeg ha det her i Norge også. Vi får håpe du ikke blir sittende oppi regjeringa. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hahaha. Jeg lo faktisk. :!: OMG! det er det beste jeg har sett noen gang! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jepp, det er sånn det skal være. Singapore er også et sted vi bør se til for inspirasjon. Der er tyggis forbudt, og forsøpling (det trenger ikke være mer enn et godteripapir) straffes med en bot på flere tusen kroner, og om man blir tatt flere ganger risikerer man å måtte punge ut over 20 000. I tillegg er det vanlig å også bli idømt samfunnstjeneste. Sånn vil jeg ha det her i Norge også. Tyggis er faktisk blitt tillatt der nå. Var sikkert noen begrensinger, men det var ikke helt forbudt lenger mener jeg å huske... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Gapwick: Greit at du misliker sagging, er ikke spess fan jeg heller, men det du sier her et litt ekstremt. Jepp, det er sånn det skal være. Singapore er også et sted vi bør se til for inspirasjon. Der er tyggis forbudt, og forsøpling (det trenger ikke være mer enn et godteripapir) straffes med en bot på flere tusen kroner, og om man blir tatt flere ganger risikerer man å måtte punge ut over 20 000. I tillegg er det vanlig å også bli idømt samfunnstjeneste. Sånn vil jeg ha det her i Norge også. Når det gjelder forsøpling er jeg faktisk enig. Tenk hvor pene gatene i Oslo by hadde blitt. Slik det er i dag, er jeg faktisk flau over at det er hovedstaden vår. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jepp, det er sånn det skal være. Singapore er også et sted vi bør se til for inspirasjon. Der er tyggis forbudt, og forsøpling (det trenger ikke være mer enn et godteripapir) straffes med en bot på flere tusen kroner, og om man blir tatt flere ganger risikerer man å måtte punge ut over 20 000. I tillegg er det vanlig å også bli idømt samfunnstjeneste. Sånn vil jeg ha det her i Norge også. Var i Singapore i fjor. Utrolig digg by å være i. Det er jo reint! Når det er sagt jobber de litt med å redusere på antall forbudte ting der borte. Vi så blant annet et skilt om at det var forbudt å sykle i undergangen. Bot: 500S$ (ca. 2000kr). Tyggis er faktisk blitt tillatt der nå. Var sikkert noen begrensinger, men det var ikke helt forbudt lenger mener jeg å huske... Det var i alle fall importforbud. Maks én pakke pr. person, hvis ikke gikk det som smugling. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tyggis er faktisk blitt tillatt der nå. Var sikkert noen begrensinger, men det var ikke helt forbudt lenger mener jeg å huske... Det gjelder bare tyggis med "therapeutic value". Niktontyggis, for eksempel. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hahaha. Jeg lo faktisk. :!: 7liYfhRgXGk O L D Ny på interwubs eller? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Vi får håpe du ikke blir sittende oppi regjeringa. Hva er problemet? Forsøplere er den verste type avskum. Jeg er ikke nødvendigvis en tilhenger av strengere straffer, men akkurat det bør slås knallhardt ned på. Jeg drømmer om en gapestokk på Karl Johan til akkurat det formål. Endret 23. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 leit Guttersnipe! Du har en fryktelig skrivefeil i signaturen din. Rett opp! NÅ! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 leit Ja, jeg synes da det. Men får tilsendt ny i løpet av uken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg