Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I hope this is irony or you are going to the failz

Ikke det skapte grann.

Oh snap.

Since June 11, sagging pants have been against the law in Delcambre, La., a town of 2,231 that is 80 miles southwest of Baton Rouge. The style carries a fine of as much as $500 or up to a six-month sentence. “We used to wear long hair, but I don’t think our trends were ever as bad as sagging,” said Mayor Carol Broussard.

 

An ordinance in Mansfield, a town of 5,496 near Shreveport, subjects offenders to a fine (as much as $150 plus court costs) or jail time (up to 15 days). Police Chief Don English said the law, which takes effect Sept. 15, will set a good civic image.

 

Ufattelig.

Lenke til kommentar
Gapwick: Greit at du misliker sagging, er ikke spess fan jeg heller, men det du sier her et litt ekstremt.

Jepp, det er sånn det skal være.

 

Singapore er også et sted vi bør se til for inspirasjon. Der er tyggis forbudt, og forsøpling (det trenger ikke være mer enn et godteripapir) straffes med en bot på flere tusen kroner, og om man blir tatt flere ganger risikerer man å måtte punge ut over 20 000. I tillegg er det vanlig å også bli idømt samfunnstjeneste.

 

Sånn vil jeg ha det her i Norge også.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Er det noen som har sett Pondusstripa med saggeren som faller? ^^

Jepp, morsom den.

 

 

Gapwick: Greit at du misliker sagging, er ikke spess fan jeg heller, men det du sier her et litt ekstremt.

Kan jeg se stripa?

Og Gapwick er alltid ekstrem når ho sier sin mening om ting, det har iallefall jeg erfart. :)

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Jepp, det er sånn det skal være.

 

Singapore er også et sted vi bør se til for inspirasjon. Der er tyggis forbudt, og forsøpling (det trenger ikke være mer enn et godteripapir) straffes med en bot på flere tusen kroner, og om man blir tatt flere ganger risikerer man å måtte punge ut over 20 000. I tillegg er det vanlig å også bli idømt samfunnstjeneste.

 

Sånn vil jeg ha det her i Norge også.

 

Tyggis er faktisk blitt tillatt der nå. Var sikkert noen begrensinger, men det var ikke helt forbudt lenger mener jeg å huske...

Lenke til kommentar
Gapwick: Greit at du misliker sagging, er ikke spess fan jeg heller, men det du sier her et litt ekstremt.

Jepp, det er sånn det skal være.

 

Singapore er også et sted vi bør se til for inspirasjon. Der er tyggis forbudt, og forsøpling (det trenger ikke være mer enn et godteripapir) straffes med en bot på flere tusen kroner, og om man blir tatt flere ganger risikerer man å måtte punge ut over 20 000. I tillegg er det vanlig å også bli idømt samfunnstjeneste.

 

Sånn vil jeg ha det her i Norge også.

 

Når det gjelder forsøpling er jeg faktisk enig. Tenk hvor pene gatene i Oslo by hadde blitt. Slik det er i dag, er jeg faktisk flau over at det er hovedstaden vår.

Lenke til kommentar
Jepp, det er sånn det skal være.

 

Singapore er også et sted vi bør se til for inspirasjon. Der er tyggis forbudt, og forsøpling (det trenger ikke være mer enn et godteripapir) straffes med en bot på flere tusen kroner, og om man blir tatt flere ganger risikerer man å måtte punge ut over 20 000. I tillegg er det vanlig å også bli idømt samfunnstjeneste.

 

Sånn vil jeg ha det her i Norge også.

Var i Singapore i fjor. Utrolig digg by å være i. Det er jo reint! Når det er sagt jobber de litt med å redusere på antall forbudte ting der borte.

 

Vi så blant annet et skilt om at det var forbudt å sykle i undergangen. Bot: 500S$ (ca. 2000kr).

 

Tyggis er faktisk blitt tillatt der nå. Var sikkert noen begrensinger, men det var ikke helt forbudt lenger mener jeg å huske...

Det var i alle fall importforbud. Maks én pakke pr. person, hvis ikke gikk det som smugling.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...