Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har en flis (sånn flis på gulvet....du vet...sånn stein-flis, ikke tre-flis) som er livsfarlig. Hvis du sagger litt med buksene og setter fast buksa under flisen idet du går forbi, kan du i værste fall ende opp med Noseplant.

Vurdert å fikse den? Sikkert ingen andre som gjøre det.

Lenke til kommentar
Vi har en flis (sånn flis på gulvet....du vet...sånn stein-flis, ikke tre-flis) som er livsfarlig. Hvis du sagger litt med buksene og setter fast buksa under flisen idet du går forbi, kan du i værste fall ende opp med Noseplant.

Vurdert å fikse den? Sikkert ingen andre som gjøre det.

Nææh. Det skjer så sjeldent at jeg får heller leve i fare for å knekke nesa, enn å bruke en time på å fikse. Det er like liten sjangs for at begge delene skal skje uansett.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Saggere har bare godt av en aldri så liten noseplant, men det der høres egentlig mest ut som dårlig håndverk. Flisen skal jo ikke stikke ut.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Jeg så en sagger i Asker i sommer som viste HELE trusa over buksa..seriøst, buksa hang nesten på knærne. Så han måtte utvikle en spesiell gangstil for å ikke miste den. Utrolig å se på fyren vagge seg avgårde med hele rompa ute.

Lenke til kommentar
Sagging ser helt retard ut.

Enig, men jeg er ikke så hardcore som Bytex sa. Men på den andre siden, så kan jeg jo ikke gå med buksa over navlen som en hvilken som helst gutt fra Frelsesarmeen.

Må jo ha en viss tyngdekraft i buksa for at det skal føles riktig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...