Glufsa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Da har jeg søkt skole i Vestfold, og må ha meldt flytting innen en uke http://open.spotify.com/user/dukecoke/play...tn9ya9VwVTLdifl Endret 23. mars 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vi har en flis (sånn flis på gulvet....du vet...sånn stein-flis, ikke tre-flis) som er livsfarlig. Hvis du sagger litt med buksene og setter fast buksa under flisen idet du går forbi, kan du i værste fall ende opp med Noseplant. Vurdert å fikse den? Sikkert ingen andre som gjøre det. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Vi har en flis (sånn flis på gulvet....du vet...sånn stein-flis, ikke tre-flis) som er livsfarlig. Hvis du sagger litt med buksene og setter fast buksa under flisen idet du går forbi, kan du i værste fall ende opp med Noseplant. Vurdert å fikse den? Sikkert ingen andre som gjøre det. Nææh. Det skjer så sjeldent at jeg får heller leve i fare for å knekke nesa, enn å bruke en time på å fikse. Det er like liten sjangs for at begge delene skal skje uansett. Endret 23. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Endelig instant med kabel på stasjonære Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Faen, jeg vil på butikken for å kjøpe sjokkis, men vet med meg selv at jeg ikke klarer å gå ut uten å røyke og jeg prøver å holde meg til 2 om dagen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kattungene er søte Det tetrisspillet var lame btw. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hammerfall@Rockefeller på lørdag. Hvem er med? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Vi har en flis (sånn flis på gulvet....du vet...sånn stein-flis, ikke tre-flis) som er livsfarlig. Hvis du sagger litt med buksene og setter fast buksa under flisen idet du går forbi, kan du i værste fall ende opp med Noseplant. Saggere har bare godt av en aldri så liten noseplant, men det der høres egentlig mest ut som dårlig håndverk. Flisen skal jo ikke stikke ut. Endret 23. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hammerfall@Rockefeller på lørdag.Hvem er med? Jeg har fryktelig lyst! Hammerfall og Sabaton! Hvis jeg står på fagprøva, så er jeg med Endret 23. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg så en sagger i Asker i sommer som viste HELE trusa over buksa..seriøst, buksa hang nesten på knærne. Så han måtte utvikle en spesiell gangstil for å ikke miste den. Utrolig å se på fyren vagge seg avgårde med hele rompa ute. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Sagging ser helt retard ut. Endret 23. mars 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hammerfall@Rockefeller på lørdag.Hvem er med? Jeg kunne absolutt tenkt meg å dra, men det har jeg ikke råd til =/ Og sagging er ikke så ille, det er jævlig chill og slack. Jeg var sagger fra 96-97 til ca 01 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Sagging er faktisk forbudt i enkelte amerikanske byer. Noe gjør de i alle fall riktig der borte. Endret 23. mars 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sagging er faktisk forbudt i enkelte amerikanske byer. Noe gjør de i alle fall riktig der borte. I hope this is irony or you are going to the failz Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sagging ser helt retard ut. Enig, men jeg er ikke så hardcore som Bytex sa. Men på den andre siden, så kan jeg jo ikke gå med buksa over navlen som en hvilken som helst gutt fra Frelsesarmeen. Må jo ha en viss tyngdekraft i buksa for at det skal føles riktig. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er forskjell på buksa på knærne og buksa litt løst. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I hope this is irony or you are going to the failz Ikke det skapte grann. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Husker et klipp fra Idol der en fyr skulle juble når han kom videre og tryna i saggebuksa si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg