Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Haha, genialt. ^^

Denne gjesten likte ikke Spania, tydeligvis, og årsaken var denne: Det er for mange spanjoler der. Resepsjonisten snakker spansk. Maten er spansk, og det er for mange utlendinger der også lød klagen.

Det engelske selskapet kan også fortelle om klagen fra mannen som kom hjem fra bryllupsreise. Han skrev at reisen var blitt helt ødelagt fordi han fra terassen på sin luksussuite i Afrika hadde sett en gigantisk han-elefant og dens relativt dominerende kjønnsorgan.

- Det fikk meg til å føle meg utilstrekkelig, skrev brudgommen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Huff bare en halv time igjen og jeg holder på og dø av sult !!!

Kunne ikke Norge fått kortere skole dager, bedre lærere, varm mat på skolen, bedre kvalitet på pensumet (man går gjennom mindre, men lærer mer).

Koffer i helvete må Norge ligge så lang etter når det gjelder skole !!

Visst penger mangler ser de ikke på andre ting før de setter ned kostnadene på skolen (aller først)!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

... som jeg har hørt komme fra din mule.

Kan jeg vel legge til da shø :p

Hadde forresten håpet at det snødde enda, så slipper jeg å få dårlig samvittighet av å sitte inne senere.

Lenke til kommentar
Ugga, bugga, shakalaka, dinga bung, fling flong! Jeg er trøttest, har prøvd kaffe - det funka ikke. Nå fryser jeg. Bah!

Men du overlevde et møte med meg, fetteren min og de sære venna hans, samt de enda særere vennene av venna hans :p

Ostesmørbrød er best hvis det er stekt i ovnen. :)

Stemmer det, men slikt har jeg ikke tid til når jeg kommer hjem med rumlende mage etter en travel dag på skolen!

Pøh, tar bare 5 minutter mer.

Nei? Først må man jo varme ovnen til så og så mye, og det tar jo glatt en halvtime ...

Lenke til kommentar
Ostesmørbrød er best hvis det er stekt i ovnen. :)

Stemmer det, men slikt har jeg ikke tid til når jeg kommer hjem med rumlende mage etter en travel dag på skolen!

Pøh, tar bare 5 minutter mer.

Nei? Først må man jo varme ovnen til så og så mye, og det tar jo glatt en halvtime ...

What he said.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...