Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tomat (i fersk ubehandlet form) kommer ikke nær burgerne mine. Er ikke veldig glad i tomat. Men skal de spises skal de nytes for seg selv. Er bedre alene synes nå jeg. Tomatpure eller tomaketshup, gjerne med tilsatt krydder er greit på burger en gang iblant. Selv foretrekker jeg burgerne mine uten for mye sause-greier. Burger, ost, salat, løk og mais f. eks holder.

Lenke til kommentar

Kan ikkje ha saus på burger, men ketchup må det være. Kan godt ete kun brød, burger og ketcup. Ein god saus set ein perfekt smak på burgeren, gjerne ein god dressing. Ikkje standard Thousan Island, den er ikkje god, men ein frisk sak. Og så ein litt tjuktflytande grill/barbeque-saus som burgeren gjerne er steikt i.

Vart svolten eg! :dribble:

Edit: Barbequesausen enkelte bensinstasjonar har er knall, stor skuff når eg kjøper burgergrill om dei ikkje har den.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

GJETT HVA DA FLKENS!! så løp jeg skikkelig mye å ble dritsliten!! kom hjem og løp rett inn i huset med mamma etter meg fordi jeg var våt på skoene og hun ropte og styrte!! HAHAHA jeg ler høyt! hun skulle ta fra meg pcen som holder meg rolig å jeg bare DU!! vil du ha meg rundt i huset eller?!?! da fikk jeg pcen igjen!

Lenke til kommentar
GJETT HVA DA FLKENS!! så løp jeg skikkelig mye å ble dritsliten!! kom hjem og løp rett inn i huset med mamma etter meg fordi jeg var våt på skoene og hun ropte og styrte!! HAHAHA jeg ler høyt! hun skulle ta fra meg pcen som holder meg rolig å jeg bare DU!! vil du ha meg rundt i huset eller?!?! da fikk jeg pcen igjen!
Interresant... :hmm:

Vi driver å diskuterer burgere vi. Hva liker du å ha på burgeren?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...