Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg kom ikke inn på media.

Her på denne skolen er det ganske lavt snitt for å komme inn tror jeg. Og jeg har jo så mye fravær at jeg nesten burde blitt kastet på hue og ræva ut. Men de er utrolig flinke til å gi elevene den støtten og hjelpen de trenger.

Wici: Ikke alle oppgavene som er like morsomme, selvfølgelig, og ofte får vi veldig mye på en gang. Men jeg trives vertfall veldig godt. Hittil har vi jobbet med blant annet å lage et eget magasin (Jeg fikk 5<3), filmdokumentar, plakater, nettsider og radioprogram.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her i svingene er det rundt 4 for å komme inn på Media, og isåfall så har jeg akkurat det som trengs, så jeg håper virkelig at jeg kommer inn. Det hørtes kjempegøy ut, Venom. Litt nedturer iblant på skolen har vi alle, og det er ikke alle dagene som er like gøy. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ugga, bugga, shakalaka, dinga bung, fling flong! Jeg er trøttest, har prøvd kaffe - det funka ikke. Nå fryser jeg. Bah!

Deg er det en stund siden jeg har sett i DNFK..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Slutt nå å gi det utskuddet av et såkalt menneske noe mer oppmerksomhet. Han er jævlig ekkel enten han er hetro eller ei.

edit: *misunner Sameboe*

Han er forferdelig pen å se på da! Direkte vakker. Skulle ønske flere hetero menn så så bra ut

Det der er vel det mest lesbiske du har sagt.

Nå er det nesten så jeg lurer på om det faktisk er et manneben du har knytt fast en strap-on på, hjemme. :p

Ikke at det er jeg som skal se meg ut mannfolk, men mener uansett at menn skal være menn. Et tvekjønnet samfunn er ikke noe man skal se fram til :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Fantastisk :!:

"For mye sand på stranden" ferieklager.

Eksempel

...historien om det engelske paret som protesterte mot flytiden på sin reise. Slik lød den:

- Det kan ikke være riktig at vi skal fly i 9 timer for å komme hjem fra Jamaica bare fordi vi bor i England, når amerikanerne kun trenger å fly i tre timer!

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Fantastisk :!:

"For mye sand på stranden" ferieklager.

Eksempel

...historien om det engelske paret som protesterte mot flytiden på sin reise. Slik lød den:

- Det kan ikke være riktig at vi skal fly i 9 timer for å komme hjem fra Jamaica bare fordi vi bor i England, når amerikanerne kun trenger å fly i tre timer!

Ehhh...hahahaha, det paret kan ikke ha tenkt på at avstanden til England er betrakterlig lengere enn til USA xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...