Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kaffe jevnt over er ganske godt. Må si jeg ikke er så alt for glad i filterkaffe. Men ellers finnes det faktisk mye godt der ute. :)

Dog, jeg er smålig imun mot koffein, og sovner fremfor å bli våken av det. :ermm:

Jeg vil ikke kalle meg immun, men jeg reagerer bare motsatt enn andre når det kommer til koffein, ved å bli trettere og - som du - sovne :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er tilbake!!11 Noen som har savnet meg?

Kvikklunsj og snapple :love: Tusen takk MrBjoern. :D Glemte å spise det på toget i går.

Tihi. :love: Noen savnet deg litt i går tror jeg. :p

Godt å høre at du kom deg trygt hjem hvertfall da. :) Og, bare hyggelig med den snapplenen og slikt da. :wee: Og takk for en fin helg. :) Selv om folk har sett rart på meg i dag. SNAKKER om oppklorte armer :p

Lenke til kommentar
Jeg er tilbake!!11 Noen som har savnet meg?

Kvikklunsj og snapple :love: Tusen takk MrBjoern. :D Glemte å spise det på toget i går.

Tihi. :love: Noen savnet deg litt i går tror jeg. :p

Godt å høre at du kom deg trygt hjem hvertfall da. :) Og, bare hyggelig med den snapplenen og slikt da. :wee: Og takk for en fin helg. :) Selv om folk har sett rart på meg i dag. SNAKKER om oppklorte armer :p

Chris ringte meg visst to ganger i går.. La meg halv 9, så merka det ikke før i dag :p

Armene dine lever enda, ikke sant? Merker jeg har litt vondt selv, men det syns ikke da. :wee:

Lenke til kommentar
Chris ringte meg visst to ganger i går.. La meg halv 9, så merka det ikke før i dag :p

Armene dine lever enda, ikke sant? Merker jeg har litt vondt selv, men det syns ikke da. :wee:

Hehe :p Du får hilse han fra meg når du snakker med han da. :)

Armene lever sånn delvis, men ja.. :p Bilde kommer i RPP senere. :)

Lenke til kommentar

Hehe :p Du får hilse han fra meg når du snakker med han da. :)

Armene lever sånn delvis, men ja.. :p Bilde kommer i RPP senere. :)

Haha. :p I dag skal jeg se filmen jeg lånte :love: Må gjøre litt lekser også da. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...