Datasmurf Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kaffe jevnt over er ganske godt. Må si jeg ikke er så alt for glad i filterkaffe. Men ellers finnes det faktisk mye godt der ute. Dog, jeg er smålig imun mot koffein, og sovner fremfor å bli våken av det. Jeg vil ikke kalle meg immun, men jeg reagerer bare motsatt enn andre når det kommer til koffein, ved å bli trettere og - som du - sovne Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er tilbake!!11 Noen som har savnet meg? Kvikklunsj og snapple Tusen takk MrBjoern. Glemte å spise det på toget i går. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå fikk jeg og lyst på kvikklunsj Lenge siden jeg har spist det nå. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er tilbake!!11 Noen som har savnet meg? Kvikklunsj og snapple Tusen takk MrBjoern. Glemte å spise det på toget i går. Tihi. Noen savnet deg litt i går tror jeg. Godt å høre at du kom deg trygt hjem hvertfall da. Og, bare hyggelig med den snapplenen og slikt da. Og takk for en fin helg. Selv om folk har sett rart på meg i dag. SNAKKER om oppklorte armer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 NATURFAG! ARGH!Diosakarider, novelleanalyse og bordpynt, det er så morsomt og gå Design & Håndverk Du overlever vel Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 NATURFAG! ARGH!Diosakarider, novelleanalyse og bordpynt, det er så morsomt og gå Design & Håndverk Du overlever vel Men jeg skal jo bli børsemaker, ikke lege eller interiørdesigner eller hva faen det nå heter... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er tilbake!!11 Noen som har savnet meg? Kvikklunsj og snapple Tusen takk MrBjoern. Glemte å spise det på toget i går. Tihi. Noen savnet deg litt i går tror jeg. Godt å høre at du kom deg trygt hjem hvertfall da. Og, bare hyggelig med den snapplenen og slikt da. Og takk for en fin helg. Selv om folk har sett rart på meg i dag. SNAKKER om oppklorte armer Chris ringte meg visst to ganger i går.. La meg halv 9, så merka det ikke før i dag Armene dine lever enda, ikke sant? Merker jeg har litt vondt selv, men det syns ikke da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haha bare kall meg sær, men han er jo det !! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Chris ringte meg visst to ganger i går.. La meg halv 9, så merka det ikke før i dag Armene dine lever enda, ikke sant? Merker jeg har litt vondt selv, men det syns ikke da. Hehe Du får hilse han fra meg når du snakker med han da. Armene lever sånn delvis, men ja.. Bilde kommer i RPP senere. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Chris ringte meg visst to ganger i går.. La meg halv 9, så merka det ikke før i dag Armene dine lever enda, ikke sant? Merker jeg har litt vondt selv, men det syns ikke da. Hehe Du får hilse han fra meg når du snakker med han da. Armene lever sånn delvis, men ja.. Bilde kommer i RPP senere. Haha. I dag skal jeg se filmen jeg lånte Må gjøre litt lekser også da. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er det bare jeg som gjerne vil høre hvorfor begge er oppklorte på armene? o.0 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er det bare jeg som gjerne vil høre hvorfor begge er oppklorte på armene? o.0 Jeg gjetter på at de har hilsa på kaninene til Kanin elns Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg gjetter på at de har hilsa på kaninene til Kanin elns Jeg har hilst på Kanin33 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er jo en liten kanin da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er jo en liten kanin da. Synes det blir vanskelig å ikke tenke perverst her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er jo en liten kanin da. Synes det blir vanskelig å ikke tenke perverst her. haha, må si meg enig der x) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg vet ikke hva jeg skal si. Armene mine er oppklorte hvertfall. Hvor perverst dere måtte finne det får bli opp til dere. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja det er liksom det Derfor jeg spurte ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg