Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hva skjedde med de kule figurene som pleide å være med i Kinderegg?

Enten det var små statuetter av indianere og cowboyer og riddere, eller skilpadder, flodhester, neshorn eller hva enn, alt er bedre enn det mølet de stapper nedi nå.

Savner puslespillene også.

Gi oss 90-tallet tilbake. Det nye årtusenet har startet skuffende dårlig med terrorangrep, krig, konspirasjon, okonomisk krise... og dårlige kinderegg-figurer :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hva skjedde med de kule figurene som pleide å være med i Kinderegg?

Enten det var små statuetter av indianere og cowboyer og riddere, eller skilpadder, flodhester, neshorn eller hva enn, alt er bedre enn det mølet de stapper nedi nå.

Savner puslespillene også.

Gi oss 90-tallet tilbake. Det nye årtusenet har startet skuffende dårlig med terrorangrep, krig, konspirasjon, okonomisk krise... og dårlige kinderegg-figurer :hrm:

 

La oss starte en forening?

For jeg er helt enig..

Lenke til kommentar
Hehe, det er de samme folka som er her hver eneste kveld, ser jeg :p

Klart, fast kjerne vettu, sitter her og venter på at du skal beære oss med et innlegg i tråden ^^

Vel, jeg har bare ikke annet å ta meg til når jeg tar små pauser for å nyte bøkene lengst mulig, og samtidig venter på oppdateringer på bloggfronten :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg elsker treigt nett og multiposting. Mulig det har noe med ulovlig nedlastning å gjøre men sånt er tabu å preike om her :whistle:

 

La oss starte en forening?

For jeg er helt enig..

Facebookgruppe? Noen som gidder å lage?

 

Jeg har ikke facebook

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Nu må jeg i sengs snart :(

 

Har sett filmen "Shoot Em Up" :)

 

Anbefales til alle som ikke har sett :woot:

Den var egentlig ganske kjedelig. Kanskje jeg hadde for høye forventninger til den.

 

Last ned family guy og american dad. Du kommer ikke til å kjede deg et sekund.

Jo, om man allerede har sett de. Så nå går det i Desperate Housewives, bare tar litt tid å få det *host* levert *host* :innocent:

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Hjernedød amerikansk humor er ikke heelt ideelt, siden jeg må ha noe som klarer å avlede hjernen.

 

Kunne jo finne fram en god bok - men tror ikke akkurat at hamsuns kjærlighetshistorier gjør noe bra med humøret mitt nå :p

 

Burde fullført "Pathologic" - men orker ikke tanken. Noen fler som har spilt det? Man blir fort i dårlig humør av det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...