Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dennis sa at jeg var like søt som en død jordrotte, fordi han hadde sett en og bare måtte poke den med en pinne, for den var så søt, selvom den var død. Så poket han meg med en pinne. Jeg sa han var omtrent like sjarmerende som elveblest. Da helte han kaffen sin i håret mitt. Margit og han begynte å småkrangle, og hun helte en halvliter cola ned i buksen på ham. Alt i alt var dagen fin. Vi har oppfunnet såpeboble-sadomasochisme. Detaljer kommer senere i sommer, men jeg mistenker at det har noe med såpevann på øynene å gjøre.

Jeg savner å ha noen å sende lange mailer til. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag har jeg sett MacGyver og Extreme Makover: Home Edition. I tillegg til dette har jeg ryddet to verktøykasser (blir pappa glad), rennovert signaturen min og startet ny tråd. Føler meg skikkelig produktiv. :roll:

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
mrbjorn: Hvordan gikk det med MP3-spilleren din? Tenker på den nye som var trøblete.. :)

Jeg sitter nå med en splitter ny Creative Zen 16gb i hånda :D

Det var tilogmed såperester på den gamle, de overså det vel, regner jeg med.

Anyways. Hurra for expert :D

Gratulerer!

Og den nye fungerer fint i *nix?

Lenke til kommentar
Idag har jeg sett MacGyver og Extreme Makover: Home Edition. I tillegg til dette har jeg ryddet to verktøykasser (blir pappa glad), rennovert signaturen min og startet ny tråd. Føler meg skikkelig produktiv. :roll:

Spelt Xbox, vore til frisøren, diskusjonert på diskusjon.no, sett Matrix Revolutions, pakka til utreise for jobb, kjørt litt bil. Eg kan knapt telje mine produktive aktivitetar den siste månaden på ei hand.

Lenke til kommentar
Selv så er jeg mer glad i rå løk, syltet jalapños og tomat på burgerne. Og ost og bacon da selvsagt...

Mmmmm.

Men det blir som regel ikke til at jeg orker å gå hele veien med tanke på tilbehør, da jeg er cirka verdens lateste person i matveien.

Hear, hear, funker heilt greit med burger, brød, kvitost, ketcup og krydder når det er meint som føde. Skal det derimot være litt stas, gjerne i selskap med fleire så må det meir til.

Verste eg veit er folk som kjøper billigaste sort brød og middagskarbonader som minnar meir om kjøttbollar. Dei er jo håplause å ha mellom brødet. Det er ein grunn til at det finnes hamburgere meint for formålet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...