Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

doh! I'm jalous!

Etterhvert har jeg planer om å gå berserk på ebay for å bygge opp spillsamlingen jeg alltid ønsket meg da jeg var liten. Tenkte jeg skulle bruke et par tusen kroner på spill. Siden de fleste ligger på sånn 3-4£ så burde det bli en god samling.

Så lenge du får tak i alle sonic spillene, og lost Viking spillene, så har du de største klassikerne på plass ^^,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gapwick, tusen takk for boktips, jeg tror aldri jeg har vært så forbanna over å ha lest ut ei bok, vel, ikke bare derfor, også forbanna på hva visse personer i boka gjør mot andre.

Eller blitt så glad i en person i ei bok og grått så mye for vedkommende.

Jeg kommer ikke fort nok hjem for å lese oppfølgeren.

Sånn hadde jeg det med Stephen King's Dark Tower-epos.. Etter 7de og siste boka var det litt sånn.. Hva skal jeg nå gjøre med livet mitt?!

Selv om bøkene stort sett bare okkuperte netter og søndager av mitt ellers innholdsrike liv. Da vet man at en bok er god.

Lenke til kommentar
Sånn hadde jeg det med Stephen King's Dark Tower-epos.. Etter 7de og siste boka var det litt sånn.. Hva skal jeg nå gjøre med livet mitt?!

Selv om bøkene stort sett bare okkuperte netter og søndager av mitt ellers innholdsrike liv. Da vet man at en bok er god.

Har alle syv stående i bokhyllen, har bare aldri helt kommet i gang. Flere ganger har jeg lest noe slikt som halve førsteboken, før jeg har begynt på noe annet. Kanskje på tide å gi serien en ny sjanse snart.

Lenke til kommentar
Top 5 Livsopplevelser

3. Da Bosnia slo Norge på Ullevål, og jeg fikk autografen til Misimovic!

Dude..?

Wey, det var stort, ok?

Du skjønner ikke hvis du liker fotball uansett. Arne Scheie hadde sikkert putta Norge - Brasil 1998 forran brylluppet sitt, lett.

Lenke til kommentar
Skuff at du ikke heier på Norge. Greit om du liker Bosnia også, men det beste øyeblikket er når Bosnia slår Norge?

Nei, huff. Og ja, jeg liker fotball.

Bah, skjønner hva du mener. Jeg må innrømme at jeg har et noe spesielt forhold til nasjonalitetene mine. Jeg elsker jo begge land, men på hver sin måte. Det har kanskje også noe å gjøre med at det var første gang jeg så det bosniske landslaget spille, og det faktum at jeg fikk treffe Misimovic etterpå + at det var en viktig kamp.

Lenke til kommentar
Stopp med fotballpreik plx :hm:

Har faktisk mer om nasjonalforståelse å gjøre, enn fotball.

Egentlig så sliter jeg litt med å "nasjonalisere" meg, hvis det gir noen mening:P

EDIT: Eller si hvilken nasjon jeg tilhører 100% da

Endret av jente_12
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...